https://www.poolmagazine.com/pool-news/no-water-no-help-californians-use-pools-to-fight-fires/quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij gaat hier nog serieus op reageren?
Oh neequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:50 schreef Momo het volgende:
Kijk dit kleintje dan vluchtenHopelijk is ie ok.
[ x ]
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:47 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een rechtzaak aan je broek van 52 miljoen, privé water heh.
blijft je water zak aan een trapje hangenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er zoiets bestaat als vordering, in geval van noodsituaties.
De reden dat ze het waarschijnlijk niet doen is omdat het te lastig is, je moet een heli elke keer naar een ander punt sturen waar je waarschijnlijk ook nog met bomen zit.
Waarom helpt niemand dit lieve diertjequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:50 schreef Momo het volgende:
Kijk dit kleintje dan vluchtenHopelijk is ie ok.
[ x ]
Geen regen sinds vorig jaar mei, toch? Dat noem ik wel 'droog'.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:51 schreef BlaZ het volgende:
Ja, maar zo werkt het wel. LA is niet bepaald bijzonder heet of droog en heeft steeds van dit soort problemen omdat met niet preventief het korte gras afbrandt.
Dat hoeft geen probleem te zijn, je moet gewoon op tijd brandgevaarlijke struiken preventief afbranden of snoeien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Geen regen sinds vorig jaar mei, toch? Dat noem ik wel 'droog'.
Ja om stoer te doen en ondertussen denken de mensen thuis ook dat het fake is ... ik heb het niet gezien om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Hele regio kreeg zojuist een evacuatie bericht op hun telefoon, ook in de studio van Fox.![]()
Presentator bang in paniek.
Maar was een error, zeggen ze nu.
Is een grote chaos nu, want nu denken de mensen die wel weg moeten bij de nieuwe brandhaard dat ze niet weg moeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja om stoer te doen en ondertussen denken de mensen thuis ook dat het fake is ... ik heb het niet gezien om eerlijk te zijn
Nee, hij gaat weer bij iedereen af in de studio….quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
OEPS .Per ongeluk een emergency alert gestuurd naar heel LA met evacuatie orders![]()
Oh, al besproken zie ik. Excuus.
Joh, zodra je een stap in zijn richting zet vlucht ie meteen de andere kant op, dierlijk instinct heet zoiets. Niet altijd van die domme vragen stellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom helpt niemand dit lieve diertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, als je hem vangt, weet je zeker dat die sterft van de stress.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh, zodra je een stap in zijn richting zet vlucht ie meteen de andere kant op, dierlijk instinct heet zoiets. Niet altijd van die domme vragen stellen.
Bambi PTSD. Kan t haar niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh, zodra je een stap in zijn richting zet vlucht ie meteen de andere kant op, dierlijk instinct heet zoiets. Niet altijd van die domme vragen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |