Ja? Want ik.kan ook binnen 5 sec iets genereren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 04:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet het punt, het gaat erom dat ik zo waarheidsgetrouw mogelijk het verhaal wil laten zien, echter dat gaat een beetje lastig met een brug die er niet meer is.
Daarnaast wat is het probleem? Denk je nou echt dat AI luie mensen werk is?
Dacht je echt even dat het een promptje draaien is? De meeste mensen hebben echt geen idee wat het is om AI gegenereerd werk te maken.
Lokaal op je PC met een degelijke resolutie, plaatje/filmpje? Laat eens wat zienquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja? Want ik.kan ook binnen 5 sec iets genereren.
Lokaal? Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Lokaal op je PC met een degelijke resolutie, plaatje/filmpje? Laat eens wat zien
Of praat je uit je kont.
Je kan lokaal iets genereren dat maakt het niet perse beter dan via grok of een andere llmquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee waar het over gaat.
Maakt wel het verschil tussen 'iets in 5 sec kunnen genereren' met je Grok/ChatGPT/Claude/whatever promptje of een custom ComfyUI setup draaien op je eigen computer, met alle randzaken zoals custom nodes, custom modellen + LORA's, python packages, sage-attention/flash-attention/weet ik veel wat er nieuw is en dat te perfectioneren met alle vrijheden die het biedt zonder opgelegde censuur.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan lokaal iets genereren dat maakt het niet perse beter dan via grok of een andere llm
Ja dat is waar, maar dat is mij teveel moeitequote:Op woensdag 7 januari 2026 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt wel het verschil tussen 'iets in 5 sec kunnen genereren' met je Grok/ChatGPT/Claude/whatever promptje of een custom ComfyUI setup draaien op je eigen computer, met alle randzaken zoals custom nodes, custom modellen + LORA's, python packages, sage-attention/flash-attention/weet ik veel wat er nieuw is en dat te perfectioneren met alle vrijheden die het biedt zonder opgelegde censuur.
Wat uiteindelijk na veel tijd en moeite beter je idee interpreteert en genereert dan welk ander online image generator.
Dat zul je toch moeten ervaren voordat je hier ongezouten je mening komt verkondigen.
Fair enoughquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat is mij teveel moeite
Maak dan eens een geheel naakte vrouw met een bord dat FOK! vasthoudquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan lokaal iets genereren dat maakt het niet perse beter dan via grok of een andere llm
Ik bedoel of je het lokaal genereert heeft toch niets met de kwaliteit te maken uiteindelijk
ChatGPTquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:06 schreef raptorix het volgende:
Dat lijkt erg op Qwen Model @:Roos94 , waarmee maak je dat?
Edit: Nano Banana bedoelde ik
Het opbouwen van een setup en configureren/finetunen van de software vind ik het leukste aan het proces, als er dan ook nog wat leuks uit voortkomt dan is dat mooi meegenomen. En het schrijven van goede prompts vergt soms wat moeite, AI snapt dingen soms niet goed en dat moet dan anders verwoord worden en ben soms vele mislukkingen verder voordat ik wat heb.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt wel het verschil tussen 'iets in 5 sec kunnen genereren' met je Grok/ChatGPT/Claude/whatever promptje of een custom ComfyUI setup draaien op je eigen computer, met alle randzaken zoals custom nodes, custom modellen + LORA's, python packages, sage-attention/flash-attention/weet ik veel wat er nieuw is en dat te perfectioneren met alle vrijheden die het biedt zonder opgelegde censuur.
Wat uiteindelijk na veel tijd en moeite beter je idee interpreteert en genereert dan welk ander online image generator.
Dat zul je toch moeten ervaren voordat je hier ongezouten je mening komt verkondigen.
In een spoiler want NSFW. Maar inderdaad, dat is mogelijk als je het lokaal draait.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maak dan eens een geheel naakte vrouw met een bord dat FOK! vasthoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het opbouwen van een setup en configureren/finetunen van de software vind ik het leukste aan het proces, als er dan ook nog wat leuks uit voortkomt dan is dat mooi meegenomen. En het schrijven van goede prompts vergt soms wat moeite, AI snapt dingen soms niet goed en dat moet dan anders verwoord worden en ben soms vele mislukkingen verder voordat ik wat heb.
[..]
In een spoiler want NSFW. Maar inderdaad, dat is mogelijk als je het lokaal draait.Haha ja nee dat bedoelde ik, naakt lukt je niet zo makkeljik via de Grokken en Chatgtp'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Daar heb ik me ook echt maanden mee vermaaktquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het opbouwen van een setup en configureren/finetunen van de software vind ik het leukste aan het proces, als er dan ook nog wat leuks uit voortkomt dan is dat mooi meegenomen. En het schrijven van goede prompts vergt soms wat moeite, AI snapt dingen soms niet goed en dat moet dan anders verwoord worden en ben soms vele mislukkingen verder voordat ik wat heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |