SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Is qua character development ook niet heel boeiend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt wel alsof developers bang zijn om een speler een karakter te laten besturen wat eigenlijk een en al rage incarnate is. De enige die nu even in me op komt is Doom Slayer. En id is echt niet van plan daar een daddy of pansy van te maken (al deden de fanartists dat wel met Animal Crossing).
Nee, want in Doom doe je 1 ding en dat is demons rippen en tearen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is qua character development ook niet heel boeiend natuurlijk.
Maar ja, dat hoeft ook niet in elk spel.
Oh zeker, id weet precies wat ze doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De lore in Doom en Doom Eternal is anders best interessant
Dit ja. Speelde de game ook meer voor het verhaal dan de gameplay.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook dat Kratos echt veel karakterontwikkeling doormaakt. Hij brak toen zijn vrouw stierf door eigen toedoen, omdat Ares 'm verneukt had. Toen werd 'ie echt BOOS. Als je dan ziet dat hij in GoW en GoW Ragnarok toch echt de vader uithangt vind ik dat wel een mooi contrast. Hij doet wel stoer, maar heeft een klein hart. Misschien dat ik me daarom wel kan identificeren met Kratos.
Nee zonder gekheid, de lore in de laatste twee delen is tof, maar de gameplay is gewoon saai.
Als je middenin de game zit (ongeacht welk deel) zijn er geen spoilers hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar heb je denk ik ook meer langs als he de oude God of War hebt gespeeld vs mensen die alleen de nieuwe hebben gespeeld.
Verder ben ik weg want ik zit midden in de game en lees alleen maar spoilers
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veelquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar heb je denk ik ook meer langs als he de oude God of War hebt gespeeld vs mensen die alleen de nieuwe hebben gespeeld.
Oja, infamous. Dat was volgens mij 1 van m'n eerste PS spellen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
Infamous en prototype waren hier ook goed mee. Lekker evil zijn
Prototype was zo gaafquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
Infamous en prototype waren hier ook goed mee. Lekker evil zijn
Weet nu het einde van deel 2 geloof ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veel
Oeps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet nu het einde van deel 2 geloof ik
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook dat Kratos echt veel karakterontwikkeling doormaakt. Hij brak toen zijn vrouw stierf door eigen toedoen, omdat Ares 'm verneukt had. Toen werd 'ie echt BOOS. Als je dan ziet dat hij in GoW en GoW Ragnarok toch echt de vader uithangt vind ik dat wel een mooi contrast. Hij doet wel stoer, maar heeft een klein hart. Misschien dat ik me daarom wel kan identificeren met Kratos.
Nee zonder gekheid, de lore in de laatste twee delen is tof, maar de gameplay is gewoon saai.
Waardoor t echt een ander type spel is geworden, wat sommige leuk(er) vuinden en andere niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Speelde de game ook meer voor het verhaal dan de gameplay.
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar is ook niets mis meequote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Waardoor t echt een ander type spel is geworden, wat sommige leuk(er) vuinden en andere niet.
Beetje zoals met AC eigenlijk, waar Origin, Odysee en Valhalla heel anders zijn dan voorheen.
Voor beide geldt voor mij dat ik pas bij "de tweede reeks" ben ingestroomd, dus ik ken ze niet anders dan hoe ze nu zijn.
Och, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ik
Ik bedoelde meer qua spoilers over het verhaal.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, over smaak valt niet te twisten.
Behalve Call of Duty. Dat is kut.
Ja bij AC denk ik dat idd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee
Het zou goed kunnen dat jij nu juist de eerdere delen niets vindt qua gameplay.
Een mijnenveld, in God of War 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ik
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ragnarok was al de laatste game in de Noorse mythologie. Geruchten gaan dat Kratos naar Egypte gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |