En benieuwd naar de wapens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
in eerste instantie hadden ze een trilogie in gedachten, later zijn ze naar 2 games arc over gegaan.
Er stond me iets van een trilogie bij.
Het Egyptische godenrijk is ook erg uitgebreid, dus genoeg mogelijkheden.
Een zwarte Kratos dan uiteraardquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En benieuwd naar de wapens.
Kratos in Japan zou wel een gedurfde zet zijn
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een zwarte Kratos dan uiteraard
Nope.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet nu het einde van deel 2 geloof ik
De Titanic zinkt uiteindelijk 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet nu het einde van deel 2 geloof ik
Had er eigenlijk wel zin in. De andere games in februari zijn niet mijn ding.quote:
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat Kingdom Come Deliverance 2 vlak daarvoor uit komt (4 februari versus 14 februari)quote:
Ik denk dat ik daar weer een maandje Ubisoft+ voor neemquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had er eigenlijk wel zin in. De andere games in februari zijn niet mijd ding.
Ben wel benieuwd, de hoge bomen vonden het vorig jaar in een dramatisch slechte staat en ik weet niet wat die vier/vijf extra maanden na afgelopen november hebben geholpen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar weer een maandje Ubisoft+ voor neem
Tja hoge bomen vangen veel windquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, de hoge bomen vonden het vorig jaar in een dramatisch slechte staat en ik weet niet wat die vier/vijf extra maanden na afgelopen november hebben geholpen.
Eén grote speeltuinquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de hype rondom GTA nooit begrepen
Dat heb ik bij al die From Software en Kojima games.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de hype rondom GTA nooit begrepen
Voor een speeltuin vermaak ik me in Just Cause ook welquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eén grote speeltuin
Enorme wereld waarin je elk voertuig wat je ziet kunt pakken.
Lang tof verhaal.
Maar je kunt ook naar hartelust oneindig aanklooien en chaos veroorzaken.
Plus topnotch graphics.
Online heeft mij nooit weten te bekoren.
Maar qua online speel ik eigenlijk alleen maar Call of Duty en Battlefield.
Dat kan, ik heb zelf ook weinig met Kojima's games.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die From Software en Kojima games.
Het verhaal was echt zwak. Voor de rest geweldig. Red Dead Redemption 2 vond ik het verhaal en de personages goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Hopelijk heeft VI een leuker verhaal en betere characters.
V was echt te ver doorgeslagen met "iedereen is een klootzak, nietsnut en/of totaal gestoord".
Geeft niet we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het enige waar ik écht niks mee heb, is turn based.
En van die Japanse games met die typische manga of anime of wat het is artstyle/tekenstijl characters (grote ogen en zo).
En sport/race games en van die strategie games (rts of zo).
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geeft niet we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |