SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
”To be or not to be”quote:
Fixedquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*stuurt opent meer mails topics
Ja, dat vast ookquote:
Oh ik dacht dat het niet zo opvielquote:
"Hoezo ben ik"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vast ook
Het is gewoon mijn lot.
We kunnen wel net doen alsof het niet opvalt, als je dat liever hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het niet zo opviel
Nee is okequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen wel net doen alsof het niet opvalt, als je dat liever hebt?
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaaptquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Je krijgt hier ook totaal geen kans om een keer een topic te openen hè?
Fijn dat je er zo open over bentquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee is oke
Mijn diagnose van typtyfus hoeft niet per se geheim te zijn
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, USquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaapt
Ja het is moeilijk maar heb het geaccepteerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo open over bent
*nog meer mails stuurt en topics opentquote:
Dat maakt het leven makkelijkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk maar heb het geaccepteerd
Was dat niet een slogan van een winkel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het leven makkelijker
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaapt
Ja, de Belastingdienstquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat niet een slogan van een winkel?
Funny because it's truequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, US
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, US
Ik probeer al jaren van dat abonnement van ze af te komen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de Belastingdienst
Maar dat is een hele grote winkel
Nee die die gaat andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de Belastingdienst
Maar dat is een hele grote winkel
Het is net een sportschool, of de VriendenLoterij. Onmogelijk om weer vanaf te komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren van dat abonnement van ze af te komen.
Lukt jou ook niet dus?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik probeer dat steeds te verdringenquote:
Dunno man.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
Please tell us why
You had to hide away for so long
Jij hebt er ook nooit toestemming voor gegeven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of een ex die graag op karpers vist.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is net een sportschool, of de VriendenLoterij. Onmogelijk om weer vanaf te komen
Where did we go wrongquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een ex die graag op karpers vist.
Oddly specific, but ok.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een ex die graag op karpers vist.
Dat wilde ik in eerste instantie zeggenquote:
En dat ze daar dan ook foto's mee makenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je voor oppassen als vrouw.
Bij zonsondergang, met hartjes erbij en zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat ze daar dan ook foto's mee maken
Datingprofielfotoquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat ze daar dan ook foto's mee maken
En Wordartquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij zonsondergang, met hartjes erbij en zo.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nooit toestemming voor gegeven?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Datingprofielfoto
Er zijn 2 opties
"De check deze grote vis die ik heb gevangen zonnebril foto” of de "Kijk hoe sportief ik aan het klimmen ben half van onderen zodat je mijn gezicht niet ziet foto”
"Kekt es wan mooi viske dak heb"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Datingprofielfoto
Er zijn 2 opties
"De check deze grote vis die ik heb gevangen zonnebril foto” of de "Kijk hoe sportief ik aan het klimmen ben half van onderen zodat je mijn gezicht niet ziet foto”
en mensen dan van: godnondeju wanne visquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kekt es wan mooi viske dak heb"
Ja preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en mensen dan van: godnondeju wanne vis
Wie zullen er op bezoek geweest zijn, denk je?quote:
Ik ben zo blij dat ik niet in deze poel hoef te vissenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Datingprofielfoto
Er zijn 2 opties
Niks mis met klimmen, is leukquote:
Ik zat ook eens te kijken hiervoor, maar ik heb helemaal geen foto's van mezelf.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou niet weten wat voor foto van me ik op een datingprofiel zou moeten zetten. Los van dat er niet zoveel foto's van me zijn, heb ik er géén met vis of geklim.
Misschien een screenshot van een disclaimer.
Foto maken als je sushi eet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou niet weten wat voor foto van me ik op een datingprofiel zou moeten zetten. Los van dat er niet zoveel foto's van me zijn, heb ik er géén met vis of geklim.
Willempie zijn pens telt al voor 3.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie zullen er op bezoek geweest zijn, denk je?
Een vrolijke met krullies en een inktvis en een speciaalbiertje en sushistokjes. Zoiets.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat ook eens te kijken hiervoor, maar ik heb helemaal geen foto's van mezelf.
Naakt op een Italiaanse scooter, met vrolijke knipoog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Eentje waarop je lachtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vis momenteel uberhaupt nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet in deze poel hoef te vissen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt op een Italiaanse scooter, met vrolijke knipoog.
Dit zou jij doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt op een Italiaanse scooter, met vrolijke knipoog.
Wat vervelend als het net met een Franse scooter isquote:
Onoverkomelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vervelend als het net met een Franse scooter is
Jaquote:
Wie lust er nou ook geen spruitjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lust geen spruitjes, gooit Brad Pitt in de kliko"
Nu moet je premium kopen zodat je die verkeerde swipe kan herstellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Swipe naar *ik weet niet welke kant want ik heb nog nooit een dating app gebruikt*
Ellendequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu moet je premium kopen zodat je die verkeerde swipe kan herstellen
Niks mis met Brad Pitt in de kliko gooienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lust geen spruitjes, gooit Brad Pitt in de kliko"
Beetje raar om mensen in de kliko te gooienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met Brad Pitt in de kliko gooien
Ik maak alleen foto's van natuur en gebouwen.quote:
Ja denk eigenlijk niet dat ik hem kan optillenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje raar om mensen in de kliko te gooien
Die maak ik erbijquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak alleen foto's van natuur en gebouwen.
Staat de politie aan de deur "ja hij lust geen spuitjes"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met Brad Pitt in de kliko gooien
En andere mensen maken nooit foto's van jou?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak alleen foto's van natuur en gebouwen.
Gewoon je UIquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ja lijkt me wel een goede verklaringquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de politie aan de deur "ja hij lust geen spuitjes"
Akkoord.
Ik heb 3x geboulderd ofzo.. vond het wel oke.quote:
Ja of gewoon je hele stamboomquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een foto van je moeder, heb je die alvast voorgesteld
Bouldergod @Citizen.Erasedquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 3x geboulderd ofzo.. vond het wel oke.
Het was meer dat anderen mij mee wilde hebben en dat er vooraf eten was
Rendac.gif @Dr_Flashquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje raar om mensen in de kliko te gooien
Foto van je bankrekeningsaldo..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of gewoon je hele stamboom
Hebben we dat ook maar alvast gehad.
Minimaalquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto van je bankrekeningsaldo..
Dit weekend maar weer eens een poging wagen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bouldergod @:citizen.erased
Lang niet geweest
Moet die van mij nog eens uitzoekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of gewoon je hele stamboom
Hebben we dat ook maar alvast gehad.
Of zomaar een foto van jezelf met allemaal opgezette dieren, een hert, herdershond, karper, snoek, blauwe vinvis, impala, ezel, goudvis, aal, kikker, leeuw, Siberische tijger, Aboriginal, chinchilla, huiskat, Nijlkrokodil, kanariepietje, vogelbekdier, mus en een Tasmaanse duivel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal
Het oog wil ook wat
Die herdershond heet Blondi, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zomaar een foto van jezelf met allemaal opgezette dieren, een hert, herdershond, karper, snoek, blauwe vinvis, impala, ezel, goudvis, aal, kikker, leeuw, Siberische tijger, Aboriginal, chinchilla, huiskat, Nijlkrokodil, kanariepietje, vogelbekdier, mus en een Tasmaanse duivel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die herdershond heet Blondi, natuurlijk.
Broodje kaasquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:00 schreef Karzai het volgende:
een foto van je beste gerecht dat je ooit gemaakt hebt
daar houd ik van niet teveel eisendquote:
Dit begin van In the Name of Tragedyquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:01 schreef Karzai het volgende:
hmm die plaat van motorhead had wat hick ups
Sowieso niet met tomaatquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
geen broodje gezond met een tomaatje, blaadje sla, ham en een eitje erbij, peper en zout met een likje majo?
ja geweldige kerel was datquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Lemmy had ook een Panzermaus trouwens, een Jagdpanzer 38(t) Hetzer Sd.Kfz. 138/2.
quote:
Lolquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet die van mij nog eens uitzoeken
Of niet @:haags
geloof ik welquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefste man ter wereld volgens iedereen die hem persoonlijk kende.
ik heb een keer een docu over hem gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)is_hetzer/?rdt=34456
Akkoordquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:28 schreef Karzai het volgende:
kippenpootjes met pitabrood en een een salade vanavond
Dit klinkt als: snel mijn geld opmaken voordat het op is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwart over 17 geweest al. Snel stoppen met werken.
gewoon op de foto met ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zomaar een foto van jezelf met allemaal opgezette dieren, een hert, herdershond, karper, snoek, blauwe vinvis, impala, ezel, goudvis, aal, kikker, leeuw, Siberische tijger, Aboriginal, chinchilla, huiskat, Nijlkrokodil, kanariepietje, vogelbekdier, mus en een Tasmaanse duivel.
Ik moet morgen richting het zuiden; zal wel weer verschrikkelijk worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:34 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)pak-van-8-centimeter ach ach @:nattekat
Gewoon thuiswerken joh, het is geen 1980 meer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet morgen richting het zuiden; zal wel weer verschrikkelijk worden.
Ze mogen het hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:34 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)pak-van-8-centimeter ach ach @:nattekat
Moet ik de mensen dan thuis op de keukentafel opereren?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon thuiswerken joh, het is geen 1980 meer.
Een niet door drie te delen aantal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:37 schreef Karzai het volgende:
Kïeep ja dit is voor 3en persoon
[ afbeelding ]
De dominante leeuw eet eerst, de rest mag het overschot hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een niet door drie te delen aantal.
Ze hebben toch al lang operatie armen die je met VR bril besturen kan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik de mensen dan thuis op de keukentafel opereren?
ga toch voor een tray bake met wortel aardappel knoflook en uien, is in principe genoeg voor 4 personenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Karzai het volgende:
dhl is niet geweest zit je weer voor lul te wachten, nou steek dat tosti ijzer maar in je reet
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben toch al lang operatie armen die je met VR bril besturen kan.
wie weet vindt de DHLmedewerker dat juist lekkerquote:
4-2-2 kan prima hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh. Wat voor pan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier komt postNL zo langs en dan kan ik vanavond mijn pan even inbranden
TLCquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goedkope gietijzeren pan die wat liefde kan kan gebruiken.
No, I don't want your numberquote:
Awww.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goedkope gietijzeren pan die wat liefde kan kan gebruiken.
Die zijn geweest toen jij platen bent gaan kopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Karzai het volgende:
dhl is niet geweest zit je weer voor lul te wachten, nou steek dat tosti ijzer maar in je reet
Wat voor bedrijf wil je beginnen??quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin wel op het punt van knoop doorhakken teckomen dat één van mijn goede voornemens voor dit jaar het beginnen van een eigen bedrijfje is.
Ander goede voornemen: de goede voornemens op tijd rond hebben
Klaag & Coquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf wil je beginnen??
Vochtige Poezen BVquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets met machine learning consultancy.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had me warmer aangekleed omdat kantoor een soort Russische roulette is met of de verwarming aan staat als ie aan moet staan, dat kwam wel van pas op de fiets.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier ook letterlijk tandjeskoud. Maar dat is het ijs dat ik tegen m'n muil houd.
Volgens mij was ik bij je in de buurt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:52 schreef Karzai het volgende:
zo nu ff lekker doesjen, smurf kleding aan en lekker eten
nu je weet dat hij nog moet douchen weet je dat je de geur rook?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was ik bij je in de buurt.
Ik werd eraan herinnerd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu je weet dat hij nog moet douchen weet je dat je de geur rook?
wat eet je?quote:
quote:
zie hier niets.... maar dat kan liggen aan het feit dat de plisségordijnen omhoog zijnquote:
liever overdag. dan is het sneeuwballengooien wat makkelijker... nu in het donker is het lastigquote:
tijd om te verhuizenquote:
Ik liever niet want dan moet ik daar morgenochtend doorheen fietsen.quote:
Ik denk 1 gram per gram sneeuwquote:
quote:
Maar ik wil door krakend verse sneeuw wandelenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik liever niet want dan moet ik daar morgenochtend doorheen fietsen.
grammelozie, ik vrees dat je groenland moet kopen voordat trump het doet, ik zie het hier niet meer gebeuren voorlopigquote:
Volgens mij heb je iedereens hobby inmiddels wel afgezeken hier.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef Karzai het volgende:
@:Dr_flash ik vind je een held held hoewel ik je af en toe beschimp
kloptquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iedereens hobby inmiddels wel afgezeken hier.
Dacht even dat je dit tegen US zei.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne nog nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles al af?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
Ah morgen oud papier dag. Kan ik weer zien wat iedereen voor kerst heeft gekregen.
Oh nee hoor, moet nog een vaas kopen voor het boeket en heb nog wat dichte dingen. Maar hier zet je dat een keer per maand aan de straat en altijd naar kerst zie je heel goed wat mensen allemaal voor grote cadeaus hebben gekregen. Oh en heel veel Amazon dozen.quote:
Is dit de bejaardensoos ofzo?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee hoor, moet nog een vaas kopen voor het boeket en heb nog wat dichte dingen. Maar hier zet je dat een keer per maand aan de straat en altijd naar kerst zie je heel goed wat mensen allemaal voor grote cadeaus hebben gekregen. Oh en heel veel Amazon dozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koenmeloenquote:
hoe staat het leven ervoor?snurken danquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
MOE....................................................
Met een 35% korting stickerquote:
Weet je wel hoe oud hij is?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit de bejaardensoos ofzo?
1863 jaar, minimaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud hij is?
Geestelijk.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]Wel OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
koenmeloen
hoe staat het leven ervoor?
[..]
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Ik denk het. Ik ga zo naar de sportschool, dus ik hoor er niet bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit de bejaardensoos ofzo?
Nederland in bewegingquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ga zo naar de sportschool, dus ik hoor er niet bij.
Wel goed voor de koopzegelsquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een 35% korting sticker
Ze haalden er nog net niet de klauwhamer bij. Hij zat goed vast.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou..je laatste verstand verloren?
Witte chocolademousse en Tresor, dan heb ik zo een boekje volquote:
Dat is voor ouderen voor wie de sportschool te veel is jaquote:
brrr.. blij dat ze bij mij verstopt zittenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze haalden er nog net niet de klauwhamer bij. Hij zat goed vast.
Echt een zieke burn Nattekat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor ouderen voor wie de sportschool te veel is ja
Of voor jou omdat je sportschool niet open is
Borrelnootjes trouwens deze week https://www.denotenshop.nl/peanut-crackers-spicy.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Witte chocolademousse en Tresor, dan heb ik zo een boekje vol
Cool huhquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash Bedankt voor je boekjeboekje.
Kwam vandaag samen binnen met de weken geleden gestuurde kerstkaart van Belgresser.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]Oh sorry dacht omdat het ging over kerstcadeautjes. Vandaag is volgens mij alles betegeld, hoewel volgens mij de wc nog niet helemaal af is want zie nog een emmer en en klein stapeltje tegels staan maar het schiet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
koenmeloen
hoe staat het leven ervoor?
[..]
snurken dan
Volgens de planning zou morgen mijn keuken moeten worden terug geplaatst. Gaten voor de stopcontacten enz zitten er al alleen die dingen zelf nog niet maar dat hebben ze vast zo geplaatst en ik hou mijn oude keuken dus die is zo weer terug geplaatst.
Voor vrijdag staat opruimen dan op de planning van de keuken (afdekzeil enz denk ik) en sanitair plaatsen in de toilet.Your beauty never ever scared me.
Oh hoezo dat precies in ene?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef Karzai het volgende:
@:Dr_flash ik vind je een held held hoewel ik je af en toe beschimp
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Borrelnootjes trouwens deze week https://www.denotenshop.nl/peanut-crackers-spicy.html
quote:Heerlijke pinda's met een knapperig omhulsel en een spicy smaak!
Ja beetje omslachtige manier om borrelnootjes te schrijven, maar okquote:
ja, eigenlijk wel, gaat allemaal zn gangetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.226quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, vreselijk druk geweeest vandaag. Op werk, met loopjes (9548 stapjes inmiddels) en net zijn pa en ma over de vloer geweest die een leuk oud eiken kastje kwamen brengen en die ook nog mijn al 4 jaar kapotte TV afgevoerd hebben![]()
Nou alleen nog een bom afwas doen want we hebben chinees gegetenWant dat doen we altijd
Ga je binnenkort wat bestellen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje omslachtige manier om borrelnootjes te schrijven, maar ok
Nee, maar als je klaar bent heb je wel weer een goed gevoelquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin om te gaan
help je mee hopen dat het er mooi uit komt te zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh sorry dacht omdat het ging over kerstcadeautjes. Vandaag is volgens mij alles betegeld, hoewel volgens mij de wc nog niet helemaal af is want zie nog een emmer en en klein stapeltje tegels staan maar het schiet op.
Volgens de planning zou morgen mijn keuken moeten worden terug geplaatst. Gaten voor de stopcontacten enz zitten er al alleen die dingen zelf nog niet maar dat hebben ze vast zo geplaatst en ik hou mijn oude keuken dus die is zo weer terug geplaatst.
Voor vrijdag staat opruimen dan op de planning van de keuken (afdekzeil enz denk ik) en sanitair plaatsen in de toilet.
Nee ik heb nog veel te veel nootjes staanquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je binnenkort wat bestellen?
Ik heb nu even niets nodig en ik heb nog 2 pakken met havermout
Eet eens doorquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb nog veel te veel nootjes staan
*geeft nattekat een schop onder zn reetquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin om te gaan
Dat is ook zoquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als je klaar bent heb je wel weer een goed gevoel
Ik vergeet telkens dat ik ze hebquote:
Ja baas 🫡quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
*geeft nattekat een schop onder zn reet
gaan, anders kan je gewoon beter nooit meer gaan
Er moest bot weggeslepen worden en de kies moest in stukken gebroken worden. Hij vond het zelf ook een hele zit volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr.. blij dat ze bij mij verstopt zitten
Wat staat er op het sportschoolmenu?quote:
Ja vooral de wc ziet er straks wel netjes uit. Ik had daar zeil liggen want hele lelijke bruine tegels en de wasbak was heel lelijk gekit want het kit kwam er bovenuit enz.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
help je mee hopen dat het er mooi uit komt te zien
zou ook wel wc en badkamer willen aanpakken
Aww. Met twee handen vasthouden he.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een klein blikje cola vandaag.
(150 ml)
Ja, nou goed.. dat had ik met die PFEFFERMINZ dus ook en die heb ik dus nog steedsquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens dat ik ze heb![]()
Moest jij vanochtend ook krabben?
Ja, maar niet aan m'n auto.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens dat ik ze heb![]()
Moest jij vanochtend ook krabben?
Is het wel allemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moest bot weggeslepen worden en de kies moest in stukken gebroken worden. Hij vond het zelf ook een hele zit volgens mij.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Met twee handen vasthouden he.
Ewl.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar niet aan m'n auto. [ afbeelding ]
Ja was echt kut, van die aangevroren regen, kreeg mijn deur amper open omdat alles zat dichtgevrorenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou goed.. dat had ik met die PFEFFERMINZ dus ook en die heb ik dus nog steeds![]()
Nee, want ik was thuis vandaag, moet morgen weer.Dus ik denk dat ik morgen wel de sjaak ben en aankomende maandag ook als ik zo het weerbericht side eye
Jij moest wel krabben?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel, gaat allemaal zn gangetjeHmmm da's minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Zeker zo'n papieren rietjequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja en een rietje
Nou even serieus he.. ik heb dus laatst (2 weken geleden ofzo) Fristi besteld in een restaurant.
Bestelmens: wil je er ook een rietje bij?
JA DUH, dan ga ik voor de hele experience natuurlijk
(je kan met mij nergens komen)
Lage intensiteit cardio, misschien nog aangevuld met lichte krachttraining.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat er op het sportschoolmenu?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was echt kut, van die aangevroren regen, kreeg mijn deur amper open omdat alles zat dichtgevroren
Weet ik niet meer, ik vind papieren rietjes niet zo erg, want ik doe geen 45 jaar met m'n drinken zodat het rietje een soort papier mache wordtquote:
Had die tandmeneer tenminste ook een lekkere morning work-outquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jahoor. Was alleen wat meer gedoetjes dan gedacht.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja en een rietje
Nou even serieus he.. ik heb dus laatst (2 weken geleden ofzo) Fristi besteld in een restaurant.
Bestelmens: wil je er ook een rietje bij?
JA DUH, dan ga ik voor de hele experience natuurlijk
(je kan met mij nergens komen)
Muffins op voorraad voor de ideale after work-out snack?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage intensiteit cardio, misschien nog aangevuld met lichte krachttraining.
Morgen oefenwedstrijd, dus niet zo slim om nu in de eerste week dat ik weer volle bak bezig ben met zwemmen om het veel zwaarder te maken.
Omg dat is lang geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of ze van die gekrulde rietjes hebben.
Bombastic side eyequote:
Ik miste wel een parapluutjequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of ze van die gekrulde rietjes hebben.
Dat gekraak wat je hoort en in je schedel voelt vind ik een van de naarste geluidenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze haalden er nog net niet de klauwhamer bij. Hij zat goed vast.
Ja weet niet hoe het vannacht wordt, kan ook zijn dat het flink gaat sneeuwen, dan veeg je het er zo af. Moet je alleen daarna wel door de sneeuw rijdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
UGH, ik heb nu al geen zin in morgenochtend.
Die heeft echt wel opvoeding genotenquote:
Stil nou.... je maakt het er niet beter opquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe het vannacht wordt, kan ook zijn dat het flink gaat sneeuwen, dan veeg je het er zo af. Moet je alleen daarna wel door de sneeuw rijden
Morgen spoelen met zout water. En geen pittig eten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die tandmeneer tenminste ook een lekkere morning work-outNu zeker de komende dagen heel veel spoelen met allerlei zooi en geen harde dingen eten?
Vannacht gaat de zon schijnen en morgenochtend is het 20 graden als je weggaatquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stil nou.... je maakt het er niet beter op
Oeh, koude pannenkoeken uit de koelkastquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen spoelen met zout water. En geen pittig eten.
Vandaag ook geen warm, hard of pittig eten. Dus het werd lauwe pannekoeken.
Ik wil wat jij op hebtquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vannacht gaat de zon schijnen en morgenochtend is het 20 graden als je weggaat
Oncomfortabel geluid inderdaad. En dan een scherpe klak als ze boel breken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gekraak wat je hoort en in je schedel voelt vind ik een van de naarste geluiden
Fajita's met kip, rode ui en puntpaprikaquote:
Klinkt een beetje alsof ze heel je schedel ontmantelenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gekraak wat je hoort en in je schedel voelt vind ik een van de naarste geluiden
pfftt.. moet er niet aan denken zegquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moest bot weggeslepen worden en de kies moest in stukken gebroken worden. Hij vond het zelf ook een hele zit volgens mij.
ja nogal.. ik spreek haar straks wel weer als ze tijd heeft; maar die is voorlopig nog niet beterquote:
Niet voor deze workout. Die zijn voor na zware cardio.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muffins op voorraad voor de ideale after work-out snack?
Ja, ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fajita's met kip, rode ui en puntpaprika
Is wel een goede beloningquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor deze workout. Die zijn voor na zware cardio.
Dus nu ga je jezelf volproppen met snacksquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mezelf niet helemaal volgepropt met avondeten, ik ben trots op mezelf
Nou, dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus nu ga je jezelf volproppen met snacks
Zegquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:4EverBlackEyed 's volproppen met tafelpoten
Maar wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is niet de bedoeling
avond eten moet ik ook nog fixen jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mezelf niet helemaal volgepropt met avondeten, ik ben trots op mezelf
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
avond eten moet ik ook nog fixen ja
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, want ik heb nog KAAS vlinders
@:ettovanbelgie
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajaja, de goeie... de BOMBASTIC goeie
Forum Opties | |
---|---|