SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
”To be or not to be”quote:
Fixedquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*stuurt opent meer mails topics
Ja, dat vast ookquote:
Oh ik dacht dat het niet zo opvielquote:
"Hoezo ben ik"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vast ook
Het is gewoon mijn lot.
We kunnen wel net doen alsof het niet opvalt, als je dat liever hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het niet zo opviel
Nee is okequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen wel net doen alsof het niet opvalt, als je dat liever hebt?
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaaptquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Je krijgt hier ook totaal geen kans om een keer een topic te openen hè?
Fijn dat je er zo open over bentquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee is oke
Mijn diagnose van typtyfus hoeft niet per se geheim te zijn
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, USquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaapt
Ja het is moeilijk maar heb het geaccepteerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo open over bent
*nog meer mails stuurt en topics opentquote:
Dat maakt het leven makkelijkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk maar heb het geaccepteerd
Was dat niet een slogan van een winkel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het leven makkelijker
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaapt
Ja, de Belastingdienstquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat niet een slogan van een winkel?
Funny because it's truequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, US
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, US
Ik probeer al jaren van dat abonnement van ze af te komen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de Belastingdienst
Maar dat is een hele grote winkel
Nee die die gaat andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de Belastingdienst
Maar dat is een hele grote winkel
Het is net een sportschool, of de VriendenLoterij. Onmogelijk om weer vanaf te komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren van dat abonnement van ze af te komen.
Lukt jou ook niet dus?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik probeer dat steeds te verdringenquote:
Dunno man.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
Please tell us why
You had to hide away for so long
Jij hebt er ook nooit toestemming voor gegeven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of een ex die graag op karpers vist.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is net een sportschool, of de VriendenLoterij. Onmogelijk om weer vanaf te komen
Where did we go wrongquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een ex die graag op karpers vist.
Oddly specific, but ok.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een ex die graag op karpers vist.
Dat wilde ik in eerste instantie zeggenquote:
En dat ze daar dan ook foto's mee makenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je voor oppassen als vrouw.
Bij zonsondergang, met hartjes erbij en zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat ze daar dan ook foto's mee maken
Datingprofielfotoquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat ze daar dan ook foto's mee maken
En Wordartquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij zonsondergang, met hartjes erbij en zo.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nooit toestemming voor gegeven?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Datingprofielfoto
Er zijn 2 opties
"De check deze grote vis die ik heb gevangen zonnebril foto” of de "Kijk hoe sportief ik aan het klimmen ben half van onderen zodat je mijn gezicht niet ziet foto”
"Kekt es wan mooi viske dak heb"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Datingprofielfoto
Er zijn 2 opties
"De check deze grote vis die ik heb gevangen zonnebril foto” of de "Kijk hoe sportief ik aan het klimmen ben half van onderen zodat je mijn gezicht niet ziet foto”
en mensen dan van: godnondeju wanne visquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kekt es wan mooi viske dak heb"
Ja preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en mensen dan van: godnondeju wanne vis
Wie zullen er op bezoek geweest zijn, denk je?quote:
Ik ben zo blij dat ik niet in deze poel hoef te vissenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Datingprofielfoto
Er zijn 2 opties
Niks mis met klimmen, is leukquote:
Ik zat ook eens te kijken hiervoor, maar ik heb helemaal geen foto's van mezelf.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou niet weten wat voor foto van me ik op een datingprofiel zou moeten zetten. Los van dat er niet zoveel foto's van me zijn, heb ik er géén met vis of geklim.
Misschien een screenshot van een disclaimer.
Foto maken als je sushi eet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou niet weten wat voor foto van me ik op een datingprofiel zou moeten zetten. Los van dat er niet zoveel foto's van me zijn, heb ik er géén met vis of geklim.
Willempie zijn pens telt al voor 3.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie zullen er op bezoek geweest zijn, denk je?
Een vrolijke met krullies en een inktvis en een speciaalbiertje en sushistokjes. Zoiets.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat ook eens te kijken hiervoor, maar ik heb helemaal geen foto's van mezelf.
Naakt op een Italiaanse scooter, met vrolijke knipoog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Eentje waarop je lachtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vis momenteel uberhaupt nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet in deze poel hoef te vissen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt op een Italiaanse scooter, met vrolijke knipoog.
Dit zou jij doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt op een Italiaanse scooter, met vrolijke knipoog.
Wat vervelend als het net met een Franse scooter isquote:
Onoverkomelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vervelend als het net met een Franse scooter is
Jaquote:
Wie lust er nou ook geen spruitjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lust geen spruitjes, gooit Brad Pitt in de kliko"
Nu moet je premium kopen zodat je die verkeerde swipe kan herstellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Swipe naar *ik weet niet welke kant want ik heb nog nooit een dating app gebruikt*
Ellendequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu moet je premium kopen zodat je die verkeerde swipe kan herstellen
Niks mis met Brad Pitt in de kliko gooienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lust geen spruitjes, gooit Brad Pitt in de kliko"
Beetje raar om mensen in de kliko te gooienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met Brad Pitt in de kliko gooien
Ik maak alleen foto's van natuur en gebouwen.quote:
Ja denk eigenlijk niet dat ik hem kan optillenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje raar om mensen in de kliko te gooien
Die maak ik erbijquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak alleen foto's van natuur en gebouwen.
Staat de politie aan de deur "ja hij lust geen spuitjes"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met Brad Pitt in de kliko gooien
En andere mensen maken nooit foto's van jou?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak alleen foto's van natuur en gebouwen.
Gewoon je UIquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ja lijkt me wel een goede verklaringquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de politie aan de deur "ja hij lust geen spuitjes"
Akkoord.
Ik heb 3x geboulderd ofzo.. vond het wel oke.quote:
Ja of gewoon je hele stamboomquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een foto van je moeder, heb je die alvast voorgesteld
Bouldergod @Citizen.Erasedquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 3x geboulderd ofzo.. vond het wel oke.
Het was meer dat anderen mij mee wilde hebben en dat er vooraf eten was
Rendac.gif @Dr_Flashquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje raar om mensen in de kliko te gooien
Foto van je bankrekeningsaldo..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of gewoon je hele stamboom
Hebben we dat ook maar alvast gehad.
Minimaalquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto van je bankrekeningsaldo..
Dit weekend maar weer eens een poging wagen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bouldergod @:citizen.erased
Lang niet geweest
Moet die van mij nog eens uitzoekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of gewoon je hele stamboom
Hebben we dat ook maar alvast gehad.
Of zomaar een foto van jezelf met allemaal opgezette dieren, een hert, herdershond, karper, snoek, blauwe vinvis, impala, ezel, goudvis, aal, kikker, leeuw, Siberische tijger, Aboriginal, chinchilla, huiskat, Nijlkrokodil, kanariepietje, vogelbekdier, mus en een Tasmaanse duivel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal
Het oog wil ook wat
Die herdershond heet Blondi, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zomaar een foto van jezelf met allemaal opgezette dieren, een hert, herdershond, karper, snoek, blauwe vinvis, impala, ezel, goudvis, aal, kikker, leeuw, Siberische tijger, Aboriginal, chinchilla, huiskat, Nijlkrokodil, kanariepietje, vogelbekdier, mus en een Tasmaanse duivel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die herdershond heet Blondi, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |