Als je normaal gesproken lenzen draagt dan irriteert een bril vrij snelquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien doet elke minuut haar bril op en af?
ja!quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef DGK-Eric het volgende:
En de volgende persoonlijke analyse van Remi, ditmaal over Niels. Herhaalt een paar keer dat het echt zijn eerste indruk is.
Remi valt echt door de mand met zijn "ik heb niks gezien en niet gekeken"
Geen multifocus? dan krijg je datquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien doet elke minuut haar bril op en af?
Oh draagt ze normaal lenzen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken lenzen draagt dan irriteert een bril vrij snel
Liggen de lenzen nu achter slot en grendel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken lenzen draagt dan irriteert een bril vrij snel
denk ikquote:
Milena heeft ook lenzen .quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Liggen de lenzen nu achter slot en grendel?
geen ideequote:Op woensdag 8 januari 2025 15:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Liggen de lenzen nu achter slot en grendel?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik
omdat haar glazen wel op sterkte lijken te zijn
Jordy kijkt als Terror Jaap en geeft mij Jason-vibes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
Bijna klaar om zijn koffer te pakken.. dat joch houd het niet lang![]()
[ afbeelding ]
Ene Bernhard Jr.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus.. die bril is echt too much, welke opticien haar twee fietswielen heeft aangesmeert voor dat muiskoppie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |