SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wie is CL?quote:
HNGGGGGGGquote:
Wat voor paupersportschool is dat nou weerquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sportschool weer twee weken dicht.
Huil0n.
Even kijken of ik dan kan meedoen met kantoor bootcamp, buiten
Ja, gewoon geen 13 in een dozijn sportschool, zoals de jouwequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor paupersportschool is dat nou weer
Een of ander kastje waarmee je illegaal alles kunt kijken. Sommige mensen zijn er heilig van overtuigd dat het legaal is omdat ze een paar tientjes voor dat kastje hebben betaald. En eens in de zoveel tijd wordt er een aanbieder opgerold en dan is het janken.quote:
Is dit een Oost-Duitse slaapkamer?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Ook even een WC update dan maar.
[ link | afbeelding ]
Hoop dat mn rekje nog past want volgens mij zijn deze tegels iets hoger.
Klinkt idd als illegaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een of ander kastje waarmee je illegaal alles kunt kijken. Sommige mensen zijn er heilig van overtuigd dat het legaal is omdat ze een paar tientjes voor dat kastje hebben betaald. En eens in de zoveel tijd wordt er een aanbieder opgerold en dan is het janken.
Een Franse wc natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een Oost-Duitse slaapkamer?
Hurkwc'squote:
De mijne is tenminste gewoon open.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon geen 13 in een dozijn sportschool, zoals de jouwe
Ik las wok-outquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hurkwc's
Nou ja goed.. heb je wel gelijk ook een work-out gedaan
Twee vliegen in een klap.
Goed, kom ik wel naar de jouwe toe, die twee wekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mijne is tenminste gewoon open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |