quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind dat dit filmpje helemaal niks zegt. Je hoort hem constant ‘eruit’ zeggen, zij wil duidelijk niet en hij sleept haar naar buiten.
Als ik een ex heb die ik niet in mijn huis wil en die dringt zich naar binnen zou ik hem ook proberen naar buiten te duwen/slepen.
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.quote:
Hoe vaak ben jij iemands huis in gerend terwijl deze persoon jou niet binnen wilde laten? Voor de meeste mensen is het antwoord nooit ongeacht de omstandigheden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.
Zie zijn rol De Piraten van Hiernaast.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg bij die man altijd het idee dat hij de Nederlandse Johnny Depp wil uithangen.
Ja vind ik ook, zou zelfs denken dat die vrouw erger fout zit dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind dat dit filmpje helemaal niks zegt. Je hoort hem constant ‘eruit’ zeggen, zij wil duidelijk niet en hij sleept haar naar buiten.
Als ik een ex heb die ik niet in mijn huis wil en die dringt zich naar binnen zou ik hem ook proberen naar buiten te duwen/slepen.
Ja hoe vaak is er iemand ongewenst je huis in gegaan welke weigert te vertrekken? Voor de meeste mensen is dat nul en daarmee heb jij jouw antwoord!quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.
De Temu versie jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg bij die man altijd het idee dat hij de Nederlandse Johnny Depp wil uithangen.
De politie is er dan ook al klaar mee. Wordt niet vervolgd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:25 schreef PzKpfw het volgende:
Wel handig voor de politie dat deze vrouw haar eigen daad van huisvredebreuk op beeld heeft vastgesteld.
Whaha, eerst nog even aan zijn modelscheepje werken onder het genot van een kopje koffie met havermelk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
Dat soort relaties leven op alles vastleggenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Meestal is een telefoon niet het eerste waar je aan denkt als je mishandelt wordt, mits het al vaker is gebeurd en je hard bewijs wil. Want je gaat manieren bedenken zodat mensen je wel gaan geloven.
Maar echt. Wat zien vrouwen toch in deze griezel? Zelden zo’n lelijke vent gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerver
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar echt. Wat zien vrouwen toch in deze griezel? Zelden zo’n lelijke vent gezien.
Hij kan behoorlijk agressief kijken, maar of dat nu sex appeal is? Of ontgaat mij ietsquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggen
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:24 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Hij kan behoorlijk agressief kijken, maar of dat nu sex appeal is? Of ontgaat mij iets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |