2x zelfs.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja braddie zat in een van die afleveringen
onderweg terug naar NLquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:33 schreef Fogel het volgende:
Onze koffers liggen nu overigens in de buik van KL701
Die zijn ook niet heel erg in de buurt, maar wel aan dezelfde kant van de grote plas.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja de bijzondere gemeentes is meer in jouw buurt volgens mij
dat dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn ook niet heel erg in de buurt, maar wel aan dezelfde kant van de grote plas.
Van NL naar hier, want dat was ze eerder nog niet gelukt.quote:
blijft moeilijk om wat paketten gewoon volgens planning te verplaatsen, die lopen elke keer weg enzo heb ik gehoordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van NL naar hier, want dat was ze eerder nog niet gelukt.
Ja, vooral bij ‘sneeuw’.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
blijft moeilijk om wat paketten gewoon volgens planning te verplaatsen, die lopen elke keer weg enzo heb ik gehoord
Figuren als bradge en tukkertje sterren verdienen aardig bij op de wajong via tik-tok ja en zijn daar eigenlijk geen uitzondering.quote:
die zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Figuren als bradge en tukkertje sterren verdienen aardig bij op de wajong via tik-tok ja en zijn daar eigenlijk geen uitzondering.
Ja het is een soort aapjes kijken of zoals je vroeger die reizende freakshows had maar ze verdienen er wel een aardige boterham mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
die zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden
We hadden moeten investeren in onderwijs, ze worden steeds dommer, kunnen niet meer lezen en schrijven en hebben het verstand van een kapotte vape dus dan is het enige waar ze nog naar willen kijken dit soort kansloze bagger.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het is een soort aapjes kijken of zoals je vroeger die reizende freakshows had maar ze verdienen er wel een aardige boterham mee.
Queen Pepita die in een dwangstoornis elke keer hetzelfde zegt dat alles van haar is en van niemand anders loopt er ook mee binnen even als Erika de volwassen k3 fan die ook een levende meme is geworden en zo kan ik er nog wel vijf opnoemen. maar als ze live gaan en content plaatsen hebben ze toch een hoog aantal kijkers elke keer.
En dat verdien model van TikTok werkt wel heel aardig ik zag laatst een Amerikaanse transgender die doet elke keer zogenaamd heel boos als hij een mustache als gift krijgt want mannelijke gift, maar met die gifts krijgt hij elke keer vijf euro extra dus elke keer zogenaamd boos worden vinden mensen leuk maar toch elke keer een aardig zakcentje.
Dus het schuift beter dan youtube?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Figuren als bradge en tukkertje sterren verdienen aardig bij op de wajong via tik-tok ja en zijn daar eigenlijk geen uitzondering.
@Kree.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree kan daar makkelijk miljonair worden
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZNeK614cu/
Dit soort mensen verdienen er aardig mee
Ja tegenwoordig wel youtube is al weer achterhaald.quote:
Heb ik hem ook al gezegd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree kan daar makkelijk miljonair worden
Een oudere iets wat verwarde dame die op de bank zit te prutsen in haar pyjama.quote:
Ik scrolde drie lives naar beneden om een goed voorbeeld te vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
hahahahahahahahahaha hij kijkt het gewoon echt die Mike
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik scrolde drie lives naar beneden om een goed voorbeeld te vinden
tuurlijk mikequote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik scrolde drie lives naar beneden om een goed voorbeeld te vinden
Zelfs nog een screenshot voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfs nog een screenshot voor je.Je bent een topper MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je wel, ik hoef niet meer meer
![]()
vroeger was dat Fok!quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tiktok de sociale werkplaats van de huidige tijd.
Gewoon niet kijken, scheelt een hoop ergernis.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tiktok de sociale werkplaats van de huidige tijd.
Heel soms als ik ff een half uur echt niks te doen heb dan klik ik hem wel eens aan maar het wordt steeds minder leuk en meer en meer van hetzelfdequote:Op woensdag 8 januari 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken, scheelt een hoop ergernis.
Ja maar wat is het nut als je je constant druk maakt om de typetjes die blijkbaar veel views hebben? En dat bedoel ik niet tegen jou. Ik klik het ook weleens aan, omdat ik een linkje krijg van iemand die er wat op heeft gezet. Maar ik heb de app niet op m'n telefoon om het dagelijks te checken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel soms als ik ff een half uur echt niks te doen heb dan klik ik hem wel eens aan maar het wordt steeds minder leuk en meer en meer van hetzelfde
Nee niet in Stegeman. Maar in Online Criminelen Ontmaskerd vanwege die stalking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |