In mijn eentje weet ik soms wel even te huilen. Alleen bij anderen slik ik ze weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach CotSHet is ook wel heel veel allemaal, en je hoeft ook echt niet altijd sterk te zijn
![]()
Dikke virtuele knuffel
Uhm...ja... ik heb een vriendin die de zieke mensen niet kent. Dus bij die kan het wel. Alleen die woont ver weg. Morgen videobel ik wel met haar. Alleen zij werkt in de psychiatrie en ik wil niet dat zij in d'r vrije tijd ook nog een jankbak krijgtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Het valt ook niet mee om altijd maar sterk te zijn voor anderen. Zeker als die mensen dicht bij je staan en ernstig ziek zijn.
Heb je geen vriendinnen/vrienden waarmee je hierover kunt praten? En als het helpt om hier je hart even te luchten, dan natuurlijk zeker doen
Fingers crossed voor morgen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:29 schreef CoolGuy het volgende:
Huilen is goed. Bij anderen huilen kan ook opluchten, maar ik snap je wel als die 'anderen' de mensen zijn die ziek zijn. Dan voelt het al snel alsof jij het heel erg hebt terwijl zij degenen zijn die ziek zijn. Ik snap je gedachtengang dan wel, maar dat hoeft niet per se waarheid te zijn he. Maar ik snap je wel.
En dan is er ook nog altijd FOK! he, daar kun je ook gewoon je gedachten delen etc.
Lijkt me sterk dat ze dat erg vind hoor of dat ze daar zo naar kijkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm...ja... ik heb een vriendin die de zieke mensen niet kent. Dus bij die kan het wel. Alleen die woont ver weg. Morgen videobel ik wel met haar. Alleen zij werkt in de psychiatrie en ik wil niet dat zij in d'r vrije tijd ook nog een jankbak krijgt
Hmm ja dat is wel lastig. Misschien is er hier iemand die in de buurt woont en je even een knuffel wil komen geven, je weet maar nooitquote:Als het mis is met die vriendin app ik ook eventjes mijn moeder
Het fijnste zou zijn om even daadwerkelijk een knuffel te krijgen
Alleen iedereen woont ver weg
En mensen van het buurtcentrum zijn kennissen. Niet mensen waarbij ik aanklop
Ingewikkeld allemaal
Ja... de term "nivea" ken ik enkel als theoriequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dat erg vind hoor of dat ze daar zo naar kijkt.
[..]
Hmm ja dat is wel lastig. Misschien is er hier iemand die in de buurt woont en je even een knuffel wil komen geven, je weet maar nooit
Het is ook allemaal stom. Dat mag je ook gerust zo voelen. En verder wat CoolGuy zegt. Huil zoveel als je nodig hebt. En heel begrijpelijk dat je dat bij hen liever niet doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In mijn eentje weet ik soms wel even te huilen. Alleen bij anderen slik ik ze weg.
Het voelt allemaal stom
Knuffel, dank je wel
Huilen ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook allemaal stom. Dat mag je ook gerust zo voelen. En verder wat CoolGuy zegt. Huil zoveel als je nodig hebt. En heel begrijpelijk dat je dat bij hen liever niet doet.
Misschien kan je iemand vinden via zo'n maatjeproject oid?
Dank jequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:44 schreef qltel het volgende:
Huil gerust als je het nodig hebt. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Er is nogal wat gaande in je leven op het moment, je bent echt geen dramaqueen als je daar je begeleider voor appt. Daar is een hij/zij toch ook voor (lijkt me)?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het slapen loos gaat app ik vast mijn begeleider
Alleen ik voel me dan zo'n dramaqueen
Ja klopt, 24/7 hulp, ik mag ook de crisisdienst bellen als het echt niet gaat. Kan de psycholoog appenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is nogal wat gaande in je leven op het moment, je bent echt geen dramaqueen als je daar je begeleider voor appt. Daar is een hij/zij toch ook voor (lijkt me)?
Dus bij je eigen moeder kun je ook niet huilen ....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik ben heel blij met Fok
Het voelt niet goed om emotioneel bij hen te worden
Voor hen niet en voor mijzelf ook niet
of zoals mijn ma zegt: tranen bewaar je voor de begrafenis
Dat is wel lastig somsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dus bij je eigen moeder kun je ook niet huilen ....![]()
Wat triest .....
Dank je welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dus bij je eigen moeder kun je ook niet huilen ....![]()
Wat triest .....
Heel veel sterkte met alle verdriet![]()
En hier zijn altijd mensen om digitaal bij uit te huilen!
Dan gewoon gebruik van maken als je daar behoefte aan hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, 24/7 hulp, ik mag ook de crisisdienst bellen als het echt niet gaat. Kan de psycholoog appen
Ik beb de bizarre eigenschap om drama aan te trekken of zo
Zo graag zou ik een saai leven willen, maar die luxe ken ik niet
Halfjaarje is winst, doe nu maar een poging van minstens een jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gewoon gebruik van maken als je daar behoefte aan hebt![]()
Ik heb dat een paar jaar terug ook eens gezegd "Wat ik graag wil? Gewoon een saai leven". Nou het heeft welgeteld een half jaar geduurd en toen was het weer overWas wel een lekker half jaartje moet ik zeggen. Hoop dat jij dit ook nog mag meemaken (en voor langere tijd)
Dank je welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Goed dat je het van je afschrijft, sterkte.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Misschien is er hier iemand die in de buurt woont en je even een knuffel wil komen geven, je weet maar nooit
Klinkt Grunns .... iets te ver weg helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |