Ik ook, zat bondgenoten te kijken en had niet eens door dat het afgelopen was. tot ik op de klok keekquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
Tijd vergeten!!
* Ireth slingert tv aan...
hier ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ondertiteling loopt niet gelijk? Alleen bij mij of bij meerdere??
Loopt hiet ook niet gelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ondertiteling loopt niet gelijk? Alleen bij mij of bij meerdere??
Ze zijn ook niet echt goed te verstaan..quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef Deatheyee het volgende:
Super irritant dit, ik wil automatisch de ondertiteling lezen en snap er nu dus geen hout meer van. Hopelijk na de reclame opgelost.
Nee, totaal niet! Ik ben nu gestopt met kijken. Kijk het later wel terug op Videoland, hopelijk gaat het daar wel goed!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt goed te verstaan..
Ja dit is heel irritantquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef Deatheyee het volgende:
Super irritant dit, ik wil automatisch de ondertiteling lezen en snap er nu dus geen hout meer van. Hopelijk na de reclame opgelost.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa die Jordy probeert wijs te maken dat ie te laat is voor de douche
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begin van aflevering 3, net pas aangezet
Haha! Beeld, ondertitel en topic dus niet synchroon!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat het beeld nu ook al niet meer klopte met wat ik zag, hoorde en las
Ondertiteling negeren! Die loopt een minuut voor!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
chips begin gemist omdat ik GTST niet doorgespoeld had val er zo in nu net
ja vreselijk irritantquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ondertiteling negeren! Die loopt een minuut voor!!
Wel te hopen is knap klote andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nog nooit zo verlangd naar reclame als nu.. hopelijk daarna wel goeie ondertiteling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |