Betekent dit dat jullie vandaag nog wat opgelost hebben?quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:05 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Op de valreep. Wat een dag. Bedankt voor het puzzelplezier Beerrend en ????! Zien we jou weer bij de prijsuitreiking Carlo?
Wij denken idd alles te hebben.
En gelukkig nieuwjaar allemaal.
Hoho, er missen wel wat themahintsquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:05 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Op de valreep. Wat een dag. Bedankt voor het puzzelplezier Beerrend en ????! Zien we jou weer bij de prijsuitreiking Carlo?
goed laatste uurtje nog vooralquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:05 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Moet ook wel, na al die hints van Carlo hierquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:07 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Betekent dit dat jullie vandaag nog wat opgelost hebben?
Zou wel gezellig zijn! Reünie van (een deel van) de club 100quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:05 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Ja je had me nog kunnen waarschuwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:09 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Moet ook wel, na al die hints van Carlo hier![]()
![]()
één themahint misschien, toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:07 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Hoho, er missen wel wat themahints
Wij hebben ons ondertussen wel vermeerderd, dus het wordt iets krapper.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:10 schreef CarloV het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn! Reünie van (een deel van) de club 100
[..]
Ja je had me nog kunnen waarschuwen
Ik ben nog hetzelfde gewicht als voorheen, dus dat zou moeten passenquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:11 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Wij hebben ons ondertussen wel vermeerderd, dus het wordt iets krapper.
SPOILER: BonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt H…W dus dat hebben we ingevuld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:35 schreef Daantje_86 het volgende:
Is er iemand die echt overtuigd is van zijn 26 antwoord?
Ik ben er van overtuigd dat ik geen idee heb waar ik die moet zoeken!quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:35 schreef Daantje_86 het volgende:
Is er iemand die echt overtuigd is van zijn 26 antwoord?
Nee 5c bleef bij ons ook een raadsel. De overige van 5 opgelost tijdens een bezoek aan de Eftelingquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:32 schreef WitteIris het volgende:
Jij was wel blij met het thema bij de jeugd of niet @:Legoblokje?
Heeft iemand 5c bij de jeugd overigens?
Dat viel mij ook al op inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:15 schreef WitteIris het volgende:
Hints staan online. Aan de link te zien, stonden ze wellicht gisteren al online?
Die hadden wij ook gegokt, maar we hadden de laatste stap nog niet om het met zekerheid te weten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Het lijkt H…W dus dat hebben we ingevuld.
Maar we hadden nog een alternatieve oplossing gevonden in Einthoven maar die was iets te creatief waarschijnlijk 😂
SPOILER: 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door mister_xxx op 16-01-2025 14:34:45 ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Die hadden wij ook gegokt, maar we hadden de laatste stap nog niet om het met zekerheid te weten.Wij hadden hem niet gegokt maar gevonden op de manier zoals in de hint staat uitgelegd. Maar Caesar niet nodig gehad. Of missen wij iets?SPOILER: 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik zie het verschil nu. Het systeem is weer net anders dan ze normaal doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:03 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Wij hadden hem niet gegokt maar gevonden op de manier zoals in de hint staat uitgelegd. Maar Caesar niet nodig gehad. Of missen wij iets?
Ja en daarbij zou een ander systeem de opgave minder mooi maken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:27 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Ah, ik zie het verschil nu. Het systeem is weer net anders dan ze normaal doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |