SPOILER: 1bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 17bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 24aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15 en 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10 en 14eOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:57 schreef CarloV het volgende:
Laatste loodjes!SPOILER: 1bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 17bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 24aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15 en 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10 en 14eOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote grutten wat een overduidelijke hints voor de vragen die ik wel heb en wat onduidelijke hints voor de vragen die ik niet heb, hoe doe je het toch?SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het kunnen dat je het antwoord nodig hebt om het te begrijpen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:02 schreef IshaD het volgende:
[..]
Grote grutten wat een overduidelijke hints voor de vragen die ik wel heb en wat onduidelijke hints voor de vragen die ik niet heb, hoe doe je het toch?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:57 schreef CarloV het volgende:
Laatste loodjes!SPOILER: 1bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 17bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 24aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15 en 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10 en 14eOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw! Hulde voor dit bijna poëtische epos!SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad erg vaag voor de opgaven die ik niet heb, maar overduidelijk voor die ik wel heb!AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27![]()
Wat zitten jullie trouwens nou te zeuren. Ik kom dit jaar op een punt of 37 (mits ik 9 goed heb geïnterpreteerd)!
Weer beter dan vorig jaar, dus ik ben blij!
Hebben jullie geen leven of zo?
Of gebruiken jullie stiekem de quantumcomputer van Xi?AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:25 schreef MScript het volgende:
Wat zitten jullie trouwens nou te zeuren. Ik kom dit jaar op een punt of 37 (mits ik 9 goed heb geïnterpreteerd)!
Weer beter dan vorig jaar, dus ik ben blij!
Hebben jullie geen leven of zo?
Of gebruiken jullie stiekem de quantumcomputer van Xi?SPOILER: 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:28 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ho ho rustig aan met de hints. 1 team wat 23 door je hints vindt, is genoeg.SPOILER: 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee okeequote:Op woensdag 15 januari 2025 23:46 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Ho ho rustig aan met de hints. 1 team wat 23 door je hints vindt, is genoeg.SPOILER: 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, het zit er weer op.
Nu weer afkicken en mijn hoofd weer tot rust manen.
Nog even twee weken nagenieten van alle patronen die ik nog ga zitten die weer eigenijk helemaal niet zijn (proberen kentekens te ontcijferen, etc.)
Het was me weer een waar genoegen hier!
Good night and godspeed!AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27![]()
Nou, ik ben wel benieuwd naar de officiële hints voor de paar vragen die we nog niet hebben. Met name 21 lijkt me wel een leuke puzzel, maar we konden niet echt een begin verzinnen voor die puzzel.
Ook hoop ik dat ons antwoord bij 9 fout is en dat er stiekem toch een Piet van Pa bijhoort.
Hoe ging het hier met de themahints?![]()
Ik heb 'm ook ingeleverd!
Het ging erg goed dit jaar
Veel vragen waar ik het juiste idee had maar niet het juiste antwoord (3c, 19, 22) waar ik dan toch overheen ben gekomen. En ook best wat vragen waar ik het verkeerde idee had (15, 17, 20), maar toch een stapje terug kon nemen.
Eerdere jaren was dat me niet zo gelukt, dus ik ben zeer tevreden![]()
![]()
Oh en CarloV, Thabit, Beerrend en andere puzzelaars die voorheen hoog zijn geëindigd. Wat hebben jullie niet? Is er iemand die alles denkt te hebben?![]()
Ik durf me nergens meer op vast te pinnenquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:01 schreef WitteIris het volgende:
Oh en CarloV, Thabit, Beerrend en andere puzzelaars die voorheen hoog zijn geëindigd. Wat hebben jullie niet? Is er iemand die alles denkt te hebben?![]()
![]()
Ik heb 20c, 23, en 24d niet (en een boel themahints).quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:01 schreef WitteIris het volgende:
Maar je weet toch wel wat je waarschijnlijk niet hebt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:01 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik durf me nergens meer op vast te pinnen![]()
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:03 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat je waarschijnlijk niet hebt?![]()
![]()
Op de valreep. Wat een dagquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:01 schreef WitteIris het volgende:
Oh en CarloV, Thabit, Beerrend en andere puzzelaars die voorheen hoog zijn geëindigd. Wat hebben jullie niet? Is er iemand die alles denkt te hebben?. Bedankt voor het puzzelplezier Beerrend en Das Triviaal!
Zien we jou weer bij de prijsuitreiking Carlo?
Wij denken idd alles te hebben.
En gelukkig nieuwjaar allemaal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: