Ik noem dit Lindenholts zakeninstinct.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de jumbo liggen die bakjes nu ook. Betaal je een euro of 8 voor een paar honderd gram hete kip met wat kerriesaus![]()
Doet 'ie slim.
ik eet nu een stroopwafelquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik noem dit Lindenholts zakeninstinct.
Het ironische is dat die familie dus oorspronkelijk uit Arnhem komt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik noem dit Lindenholts zakeninstinct.
Ik noem dit kankerafzettersquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ironische is dat die familie dus oorspronkelijk uit Arnhem komt.
Is overledenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
Over Arnhem gesproken, heeft iemand ooit nog een teken van leven van @:sked vernomen
@:ggmm @:onlogisch ???
Ik zag zelfmoord voorbij komen in DRT maar hoop dat het niet klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
Over Arnhem gesproken, heeft iemand ooit nog een teken van leven van @:sked vernomen
@:ggmm @:onlogisch ???
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag zelfmoord voorbij komen in DRT maar hoop dat het niet klopt.
Ja, Italie is doorgaans wel simpel. Zelfs ter plekke meestal en helemaal bij Roma. Ook een paar keer relatief goedkoop aan kaarten gekomen voor de derby. Vooral niet via dure voetbaltripaanbieders doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga eind februari begin maart een weekend naar Rome waarschijnlijk. Denk je dat het mogelijk is om daar kaartjes te kopen? (AS Roma - Como)? @:caland?
Thanks, viagogo had ik al gevonden inderdaad. Dan gaat dat vast goed komen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Italie is doorgaans wel simpel. Zelfs ter plekke meestal en helemaal bij Roma. Ook een paar keer relatief goedkoop aan kaarten gekomen voor de derby. Vooral niet via dure voetbaltripaanbieders doen.
Viagogo (https://www.viagogo.nl/Sp(...)154030166?quantity=2) is gewoon betrouwbaar, laat je daarin niet gekmaken door slechte reviews. Mocht je nog goedkoper willen zou ik even een accountje aanmaken op de AS Roma website en naar de verkoopvoorwaarden kijken.
Je kan daar ter plekke goedkope kaarten aan de balie halen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thanks, viagogo had ik al gevonden inderdaad. Dan gaat dat vast goed komen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Dat Sked is overleden is speculatie, maar wel ergens op gebaseerd ja.
Maar ik ben bang dat e dat nooit zeker gaan weten.
Hij zit midden in een verhuizing.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
@yvonne ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Dat is lekker zegquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een kopje thee gezet. (Aardbei)
@:GGMM
Toch iets van beweging in m'n mondhoekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een woordgrapje gemaakt op X.
had laatst het programma Keuringsdienst van waarde gekeken waar het ging over thee. Ik was geschokt van wat ik had geleerd. Ik raad @GGMM aan die aflevering te bekijken.quote:
link?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een woordgrapje gemaakt op X.
Kijk je zo gezellig mee met de SUPERCOPA?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had laatst het programma Keuringsdienst van waarde gekeken waar het ging over thee. Ik was geschokt van wat ik had geleerd. Ik raad @:ggmm aan die aflevering te bekijken.
Kijk je geen Slotball?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je zo gezellig mee met de SUPERCOPA?
Daar wordt nu voor het eerst de VAR toegelicht aan het publiek bij een eventuele ingreep van de VAR.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja 1e helft pak ik deze even mee, 2e helft Tottenham - Liverpool.
Dan schuif ik ook even naar het puntje van mijn zetel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar wordt nu voor het eerst de VAR toegelicht aan het publiek bij een eventuele ingreep van de VAR.
Ben benieuwd
yesquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je zo gezellig mee met de SUPERCOPA?
Je blijkt helemaal geen thee te drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had laatst het programma Keuringsdienst van waarde gekeken waar het ging over thee. Ik was geschokt van wat ik had geleerd. Ik raad @:ggmm aan die aflevering te bekijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je blijkt helemaal geen thee te drinken?
Ze vergeten Rooibos @KingRolandquote:Thee maak je van thee. Althans, dat zou je denken. Maar de Keuringsdienst vond naast theeblaadjes vreemde korrels in het theezakje. Kleine brokjes met een sterke smaak. Wat zit er naast thee eigenlijk nog meer in het zakje groene of zwarte thee?
Indd ik word besodemietertquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je blijkt helemaal geen thee te drinken?
Waar koop jij tegenwoordig nog kwaliteit neppe shirtjes voor die kleine grote aap? Nog steeds dhgatequote:
Nergens. Gewoon Aliexpress maat. Skere boi hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar koop jij tegenwoordig nog kwaliteit neppe shirtjes voor die kleine grote aap? Nog steeds dhgate
Ik doel op voetbalshirtjes, dacht dat ali die niet hadquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nergens. Gewoon Aliexpress maat. Skere boi hier.
Als je je teelbal verliest ga je er blijkbaar ook als een wijf uitzienquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je teelbal verliest ga je er blijkbaar ook als een wijf uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |