Tenzij het je eigen windje is zekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel fijn dat het niet waait. Ik haat wind.
Ik ben boswachter. Heb hier thuis wel wat kamerplanten maar verder heb ik hier niet bijzonder veel te doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Thuiswerken moeten "verantwoorden"
Idem ..maar misschien komt er vannacht iets voor de randstad/middenquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:52 schreef ondeugend het volgende:
Weer geen sneeuw!
Maar wel zon dus geen echte klacht.
had vandaag op kantoor een windje gelaten en dat was ook te ruiken op de hele verdieping kan ik je vertellen hehequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel fijn dat het niet waait. Ik haat wind.
Voelt goed hè, zo'n machtsvertoon?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had vandaag op kantoor een windje gelaten en dat was ook te ruiken op de hele verdieping kan ik je vertellen hehe
Neem eens een stukje doerian mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had vandaag op kantoor een windje gelaten en dat was ook te ruiken op de hele verdieping kan ik je vertellen hehe
www.chaturbate.comquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:01 schreef Dven het volgende:
Nog leuke webcams met veel glijpartijen te vinden?
Dat ligt eraan. Temperatuur wordt met 7-10 graden wel goed te doen. Zeker met buiten werk. Of het mooi wordt is nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt een mooie rest van de maand te worden zo
In jouw geval zal het nooit goed genoeg zijn. Laten we vooral gewoon blij zijn dat er een droge, stabiele periode aankomt met niet al te koud/snijdend weer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Temperatuur wordt met 7-10 graden wel goed te doen. Zeker met buiten werk. Of het mooi wordt is nog maar afwachten.
Niet zo overdrijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In jouw geval zal het nooit goed genoeg zijn. Laten we vooral gewoon blij zijn dat er een droge, stabiele periode aankomt met niet al te koud/snijdend weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |