Positief blijven!quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
Dat is voor Oss wel echt op het randje.
Liever Brabantsquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
En niet te verstaan. Maar liever Fries dan Hollands.
In de verste verte geen lente in zichtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
Laatste stuiptrekkingen van de wintergoden.
Helaas...hopen op een nieuwe prik eind van de maand of in februariquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
Laatste stuiptrekkingen van de wintergoden.
Kun je nog beter met de fiets gaan (of lopen).quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef MissButterflyy het volgende:
En net nu staat m’n auto bij de garage en moet ik morgen met de bus.![]()
Op de fiets ga ik het maar niet wagen.
Moet naar m’n werk. Als ik ga lopen is dat bijna twee uur.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je nog beter met de fiets gaan (of lopen).
Dan sta je lekker vroeg opquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet naar m’n werk. Als ik ga lopen is dat bijna twee uur.
Het was mooi het zuiden gekend te hebbenquote:
Wat zal het mooi zijn in de Limburgse heuvels morgenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
Dikke pakketten in zuid Limburg
[ x ]
Zuidwestenwind, temperaturen ruim boven 0,en de heren professionals voorspellen sneeuw...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef MichaelPallada het volgende:
17:50, vlakbij Maastricht, gebeurd nog niets nog geen vlokje te zien...
18:05, begint te regenen
Inderdaad ruim boven nul daar in Maastricht.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Zuidwestenwind, temperaturen ruim boven 0,en de heren professionals voorspellen sneeuw...
19:00, natte sneeuw, jippie!quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef MichaelPallada het volgende:
17:50, vlakbij Maastricht, gebeurd nog niets nog geen vlokje te zien...
18:05, begint te regenen
Inmiddels 0,2 gradenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad ruim boven nul daar in Maastricht.
[ afbeelding ]
In Belgi inmiddels al vol aan het sneeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |