ok op naar de -10quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dubbele cijfers willen we, geen kwakkel weer
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Het trekt nu open hier, beetje zonnig inmiddels zo zalig. Ziet de wereld er meteen weer een beetje leuker uit
Hier op de Veluwe nu ook. Stukken beter en vriendelijker met zonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Het trekt nu open hier, beetje zonnig inmiddels zo zalig. Ziet de wereld er meteen weer een beetje leuker uit
Ja dat ook maar lekker vriezen en zonnetje dan kunnen we hopelijk schaatsenquote:
Ja beter voor iedereen zijn humeur, want de meeste mensen hier in mijn omgeving zijn me een partij sacherijnigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe nu ook. Stukken beter en vriendelijker met zon
Ja ik hoop het echtquote:
Ik kan het helaas niet. Net als skieen. Maar ik kan wel sneeuwballen gooien naar schaatsers en skiërs. Dat is ook leukquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik hoop het echtschaatsplezier lijkt me zo leuk, alhoewel het zal wel bij ijswandelen blijven in mijn geval maar het idee he
Schaatsen niet? Ben jij nou voor een hollanderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet. Net als skieen. Maar ik kan wel sneeuwballen gooien naar schaatsers en skiërs. Dat is ook leuk
Ik heb geen idee... heb het als kind talloze keren geprobeerd... schaatsen, rolschaatsen, skiëen...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Schaatsen niet? Ben jij nou voor een hollander![]()
Maar het is jezelf makkelijk aan te leren
Ik zie het probleem al. Je bent een opgever.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... heb het als kind talloze keren geprobeerd... schaatsen, rolschaatsen, skiëen...
zwakke enkels, misschien angst om te vallen, slecht evenwicht...
zeg het maar
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al. Je bent een opgever.
Hahaha pret is pret tochquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet. Net als skieen. Maar ik kan wel sneeuwballen gooien naar schaatsers en skiërs. Dat is ook leuk
Ik hoop De Bilt ook maar dat zal dan nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenavond richting donderdag 10-15 cm sneeuw in zuidelijk Limburg?
Ga voor dubbele ijzers om eens te proberen of Friese doorlopend, echt te doen hoor!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... heb het als kind talloze keren geprobeerd... schaatsen, rolschaatsen, skiëen...
zwakke enkels, misschien angst om te vallen, slecht evenwicht...
zeg het maar
Ben er nu te oud voorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ga voor dubbele ijzers om eens te proberen of Friese doorlopend, echt te doen hoor!
Kans is vrij klein dat het überhaupt veel noordelijker komt dan Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop De Bilt ook maar dat zal dan niet
Echt vooral zuid Limburgquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop De Bilt ook maar dat zal dan niet
Ja, in mei. 2 wekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef Paul het volgende:
komt er echt lente @:misshobje ze liegen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |