SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Als je koffie dronk.. dronk je het dan zwart of een koffievariatie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat al zo lang niet meer gedronken. Denk wel een jaar nu
Einde van de wereldquote:
Toch behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel er weg gaat, denk zo,n 30%.
Ik werk thuis vandaag, dus ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen juffrouw Jannie rondlopen?
zwart en op de grote markt in den haag altijd een lattequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je koffie dronk.. dronk je het dan zwart of een koffievariatie?
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:
Die worden terug gebracht naar ikeaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?
De Grote Marktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwart en op de grote markt in den haag altijd een latte
Het was per ongeluk. Echt.quote:
je kan toch gewoon doen alsofquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannen
ja idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Grote Markt![]()
Het is daar gezellig
quote:
quote:
Ik drink nooit koffie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannen
Vel eraf en in de magnetron ermee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had warme chocolademelk, maar was vergeten dat ik hem nog niet op had. Hij staat hier nu sinds 08:00u. Koud dus, en met vel.
![]()
Koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vellen, brrrrrquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had warme chocolademelk, maar was vergeten dat ik hem nog niet op had. Hij staat hier nu sinds 08:00u. Koud dus, en met vel.
![]()
Zouden er mensen zijn die zich hiermee volledig bedekken?quote:
Ik vind die melkvellen best te doen, beetje mee gorgelen zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Nee, maar het onmogelijke is zojuist gebeurdquote:
nog 13 minuten US , je kan het. Kom op!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die melkvellen best te doen, beetje mee gorgelen zo.
Chocomelvelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Je mag wel een beetje van mijn koffie. Met Pumpkin Spice.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar het onmogelijke is zojuist gebeurd
Al goed dat jullie kapotte spullen weggooien. Sommige winkels leggen dat namelijk gewoon in de schappen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Mag ik ff rustig wakker worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zich hiermee volledig bedekken?
Dat zou ik nog wel opdrinken, voor 1000 euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ChocomelvelWas ooit in zo'n programma, Over de Rooie, waar ze mensen voor 1000 gulden (?) chocomel met een dik vel erop lieten drinken
Oké dat is wel goor. Dan bedek ik liever mijn naakte lijf met die vellen dan dat ik het opdrink.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ChocomelvelWas ooit in zo'n programma, Over de Rooie, waar ze mensen voor 1000 gulden (?) chocomel met een dik vel erop lieten drinken
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zich hiermee volledig bedekken?
Nee, mag nietquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat is wel goor. Dan bedek ik liever mijn naakte lijf met die vellen dan dat ik het opdrink.
Dat was geen optie, gek genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat is wel goor. Dan bedek ik liever mijn naakte lijf met die vellen dan dat ik het opdrink.
Die weigeren we net als voedsel en chemisch spul, wij moeten anders gaan betalen om dat naar de stort te brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?
Voor 1000 euro? Waarom niet.quote:
Dat karzai eerst alle 1000 stukjes puzzels moet gaan zitten maken voordat ze in het schap komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al goed dat jullie kapotte spullen weggooien. Sommige winkels leggen dat namelijk gewoon in de schappen.
Controleren jullie trouwens ook of bijvoorbeeld spellen en puzzels compleet zijn?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat karzai eerst alle 1000 stukjes puzzels moet gaan zitten maken voordat ze in het schap komen
Nog 10 minuutjes dan heb ik weer een superbelangrijke afspraakje.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling is in het topicje
Dus onmogelijk
Even de wereld redden enzquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog 10 minuutjes dan heb ik weer een superbelangrijke afspraakje.
Voor mij was dat 12 jaar geleden of zo... pakte toen per ongeluk verkeerde beker tijdens een KSC-meet. Moest meteen mijn mond spoelen om de vieze smaak weg te krijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou dit lukken met plakhandjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat karzai eerst alle 1000 stukjes puzzels moet gaan zitten maken voordat ze in het schap komen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog 10 minuutjes dan heb ik weer een superbelangrijke afspraakje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden een keer 2 meisjes bij ikea die een matras kwamen terug brengen. hadden ze dubbelgevouwen binnen gebracht. De klant moet het in een plastic hoes doen dus toen moesten ze dat matras uitklappen natuurlijk. Vol met bloed vlekken
Lekker aan de rode klats geweest.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden een keer 2 meisjes bij ikea die een matras kwamen terug brengen. hadden ze dubbelgevouwen binnen gebracht. De klant moet het in een plastic hoes doen dus toen moesten ze dat matras uitklappen natuurlijk. Vol met bloed vlekken
Watquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Puzzelen in de baas zijn tijd... er zijn minder aantrekkelijke functiesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als het moet is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puzzelen in de baas zijn tijd... er zijn minder aantrekkelijke functies.
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Na die ene aflevering van Just tattoo of us sta ik nergens meer van te kijken.
Als het binnen de tijd moet niet nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als het moet is het niet leuk meer.
*checkt windrichting, west/zuid-west*quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar @:ltvdk
NWS / Kankerverwekkende stof vrijgekomen door leidingbreuk bij Chemours
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.20 ongeveer.
Hangt er vanaf tegen wie je dat zegtquote:
is dit nou echt echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 4.20 ongeveer.
Dat is al bijnaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:57 schreef kwiwi het volgende:
Eerste meetings van het jaarKijk nu alweer uit naar de kerstvakantie van dit jaar
Ik zit BB te kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu ben ik geïntrigeerd.. wie is Jordy?
de was was niet zo vies?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is die wasmachine zo snel klaar
40 min inderdaad.quote:
nja, voor 1000 euro zou ik het wel doenquote:
Dit is ook net zo'n vel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 4.20 ongeveer.
misschien is het wel goed voor je huid.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, voor 1000 euro zou ik het wel doen
misschien eens proberen als gezichtsmaskertje danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien is het wel goed voor je huid.
Of die vellen van gekookte melk op de koffie. Misschien beter dan die van chocolademelk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien eens proberen als gezichtsmaskertje dan
Ik ben hersencellen verloren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 4.20 ongeveer.
op de koffie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of die vellen van gekookte melk op de koffie. Misschien beter dan die van chocolademelk.
Dan drijft het er toch op?quote:
Hier in de KSC of waar jij bent?quote:
Ik ga dat filmpje niet bekijkenquote:
Waar praat jij tegen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier in de KSC of waar jij bent?
US, je ziet toch wie ik quote?quote:
Nou, nee.... en hij staat niet in mn blocklijst dus snap er niks van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US, je ziet toch wie ik quote?
Wat zie je dan? Alleen mijn reactie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, nee.... en hij staat niet in mn blocklijst dus snap er niks van.
Ja met nog een klein vakje zonder namen of tijdstip.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zie je dan? Alleen mijn reactie?
Weird.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja met nog een klein vakje zonder namen of tijdstip.
lifehack.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, nee.... en hij staat niet in mn blocklijst dus snap er niks van.
Ja, zou wel leuk zijn als je dat kan instellen.quote:
wat heerlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Normaal als je iemand blokt, zie je ook wel iets van die persoon en dat moet je dan openklikken als je het toch wil zien. dat is nu dus ook niet het geval.
Als je hem dus niet quote zie ik precies niks.
Misschien heeft hij juist mij geblokkeerdquote:
Plottwistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien heeft hij juist mij geblokkeerd
Ik ook niet, volgens de lijst.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb niemand geblokt, dus ik zou het niet weten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
Wat als US niet bestaat en wij hem allemaal collectief fantaseren behalve Moeraskat?
Gewoon collectief in het gekkenhuis incheckenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
Wat als US niet bestaat en wij hem allemaal collectief fantaseren behalve Moeraskat?
Lekker rustig aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Ik was eerder begonnen (dacht die bouwvakkers om half 8 beginnen maar niet dus) en voel me dus niet zo chill dus ik ben net weer thuis. Alsnog wel genoeg schoongemaakt hoor.
wat eten we daar?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon collectief in het gekkenhuis inchecken
Waar ze zachte muren hebben en truien zonder mouwen.
Hele lange mouwen toch juist?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon collectief in het gekkenhuis inchecken
Waar ze zachte muren hebben en truien zonder mouwen.
Bitterballenquote:
Kleefpasta aan je handen en voeten, en dan via het plafond je sloffen ophalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus ineens het slimme idee om mijn pantoffels in de keuken te laten staan en mijn woonkamervloer schoon te maken en daar dus ook niet meer overheen lopen tot zaterdag met pantoffels aan.
Crispy pork, sushi en er zijn ook cocktailsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Crispy pork, sushi en er zijn ook cocktails
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En pannenkoeken met babi pangang.
Ja oke, maar je gebruikt die mouwen zelf nietquote:
Nu krijg ik weer trek terwijl ik zit te eten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze staan precies achter de deur en ze zijn hier aan het verbouwen in de keuken (en toilet) dus de vloer werd zo smerig omdat ik overal heen liep op mijn pantoffels.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kleefpasta aan je handen en voeten, en dan via het plafond je sloffen ophalen.
JA< IK OOKquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer trek terwijl ik zit te eten.
Dat weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al goed dat jullie kapotte spullen weggooien. Sommige winkels leggen dat namelijk gewoon in de schappen.
Controleren jullie trouwens ook of bijvoorbeeld spellen en puzzels compleet zijn?
Vishengel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze staan precies achter de deur en ze zijn hier aan het verbouwen in de keuken (en toilet) dus de vloer werd zo smerig omdat ik overal heen liep op mijn pantoffels.
Dit klinkt ergens heel verkeerd omdat ik zelf van de zoete pannenkoeken ben, maar het klinkt ook verdraaide lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen friet van Piet of Kees Kroket daar?quote:
Reden om nooit te emigreren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen friet van Piet of Kees Kroket daar?
nopes. Wel patat maar niet van die frituur snacksquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen friet van Piet of Kees Kroket daar?
Maar ik trek ze niet meer aan in de woonkamer de komende dagen. Wel in de keuken enz want geen zin in smerige sokken.quote:
@LTVDKquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt ergens heel verkeerd omdat ik zelf van de zoete pannenkoeken ben, maar het klinkt ook verdraaide lekker.
Precies om die reden idd.quote:
En appelmoes?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Wel patat maar niet van die frituur snacks
Met of zonder babi pangang?quote:
Dus geen probleem, toch ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik trek ze niet meer aan in de woonkamer de komende dagen.
Ja, het is ook vooral een associatieding. Pannenkoeken op zich zijn neutraal, het is niet alsof het deeg zelf zoet is ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Durfde het niet te bestellen destijds, dus ik zal het nooit weten
Appelmoes zou je in theorie ook makkelijk zelf kunnen makenquote:
En de hoge luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké en de insecten en de warmte.
O jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Appelmoes zou je in theorie ook makkelijk zelf kunnen maken
Tenzij er geen appels op dat eiland zijn
Dan is het een ander verhaal
Hier blauwe lucht en zon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig regent het weer en is het egaal grijs weer.
Bij chicken and waffles zijn de wafels zoetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is ook vooral een associatieding. Pannenkoeken op zich zijn neutraal, het is niet alsof het deeg zelf zoet is ofzo.
Geniet ervanquote:
Appels zijn hier heel duur, komen uit nieuw zeeland geloof ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Appelmoes zou je in theorie ook makkelijk zelf kunnen maken
Tenzij er geen appels op dat eiland zijn
Dan is het een ander verhaal
Die van de Mac gaat er binnenkort uit. Komt weer andere troep voor terug.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij chicken and waffles zijn de wafels zoetHet is niet vies, maar even wennen
Ik ben lui, pics/link van de dweilquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
Nu ik een luie mensen dweil heb is de vloer in de woonkamer in twee minuten weer schoon. Top.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Appels zijn hier heel duur, komen uit nieuw zeeland geloof ik
liever nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak je wel foto's van de spinnen voor me?
Ok, laat maar dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Appels zijn hier heel duur, komen uit nieuw zeeland geloof ik
Ik las pislinkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben lui, pics/link van de dweil
Sorry, zo las ik hetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch nergens dat er een probleem is?
Voor een weekje ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof ik anders die kant op zou willen, maar goed.
Luidruchtige gecko's die een nachtelijk gesprek aangaan met andere gecko's buiten, in je slaapkamerquote:
Momenteel zou ik het overwegen ja.quote:
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luidruchtige gecko's die een nachtelijk gesprek aangaan met andere gecko's buiten, in je slaapkamer
Niet? Wat raar? !quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof ik anders die kant op zou willen, maar goed.
Jammer dat het zo'n eeuwigheid vliegen is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel zou ik het overwegen ja.
ja eigenlijk is dat wel heel cutequote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luidruchtige gecko's die een nachtelijk gesprek aangaan met andere gecko's buiten, in je slaapkamer
Oh nu in de aanbieding lol.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben lui, pics/link van de dweil
Is hij er nog steeds?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk is dat wel heel cute
Klinkt eenzaam.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Wel patat maar niet van die frituur snacks
Waarom zijn andere eilanden leuker ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega van ikea is hier nu met haar vriend. Ze vinden het leuk maar andere eilanden vinden ze leuker
Ja, helaas weten wet niet waar het gesprek over ging.quote:
Het voelt als een persoonlijke belediging.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn andere eilanden leuker ?
Ja en ik zit niet eens op dát eilandquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het voelt als een persoonlijke belediging.
Hoe je een gecko moet aanslaan op de fruitweegschaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, helaas weten wet niet waar het gesprek over ging.
Of de komkommer van gisterenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe je een gecko moet aanslaan op de fruitweegschaal.
nee ik spreek geen gecko'squote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, helaas weten wet niet waar het gesprek over ging.
Ja, ik heb om onverklaarbare redenen eigenlijk heel veel zin om een weekje op m'n gat in de zon te zitten, maar waar vind je dat in deze periode een beetje betaalbaar en op niet tig uur vliegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n eeuwigheid vliegen is.
ja dit eiland is erg druk dus ze hadden voorkeur voor meer onontdekte eilanden. Van die bounty eilandenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn andere eilanden leuker ?
Egypte. Word je gratis nog een paar keer bepoteld ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb om onverklaarbare redenen eigenlijk heel veel zin om een weekje op m'n gat in de zon te zitten, maar waar vind je dat in deze periode een beetje betaalbaar en op niet tig uur vliegen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik zit niet eens op dát eiland
Jammerquote:
Ohhhhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit eiland is erg druk dus ze hadden voorkeur voor meer onontdekte eilanden. Van die bounty eilanden
egypte of emiratenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb om onverklaarbare redenen eigenlijk heel veel zin om een weekje op m'n gat in de zon te zitten, maar waar vind je dat in deze periode een beetje betaalbaar en op niet tig uur vliegen.
Dat vermoeden had ik al ja, Egypte staat niet erg hoog op m'n lijstje.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Egypte. Word je gratis nog een paar keer bepoteld ook.
Ik heb geen US-budget he.quote:
Oh ik zie nu dat ik hier de badkamer muur ook mee kan doen. Godver wat nice. Dat scheelt gekut met een trappetje en een emmer enz.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu in de aanbieding lol.
Microvezel Spray Mop voor vloerreiniging - https://amzn.eu/d/8TAdmKD
Canarische eilanden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt leukquote:
Ja oke, denk dat je daar meer dan genoeg zon hebt idd.quote:
Turkey bacon strips?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
De landlords hebben weer wat lekkers gebracht voor de honden
quote:
jullie zijn raarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:46 schreef DaMart het volgende:
Wat krijgen we nou... de zon schijnt ineens.
Ik ga het niet testenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Als je in Egypte op een resort blijft, kan er weinig misgaan zou je denken?
Voedselvergiftiging, een zonnesteek of andere andere rare allergie waar je het bestaan niet van af weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Neuh, lijkt me ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als een doodgewone Nederlandse zomer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging, een zonnesteek of andere andere rare allergie waar je het bestaan niet van af weet.
Mwah, die laatste twee zijn sowieso een risico in mijn geval.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging, een zonnesteek of andere andere rare allergie waar je het bestaan niet van af weet.
Oh en insecten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als een doodgewone Nederlandse zomer.
Tenzij je allemaal russen hebt bij het buffetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
WTHquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Koekblik met dubbele uitlaat en tekst op de achterruit "real chicks drive stick " incluus red bull logo![]()
Geen schoenvorm anders was het 4EBE geweest
Oh en idd.. andere mensen in je resortquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tenzij je allemaal russen hebt bij het buffet
buffetgraaiersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en idd.. andere mensen in je resort![]()
![]()
Ik zou daar subiet voedselnijd van krijgenquote:
HOAX. Jij hebt altijd voedselnijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar subiet voedselnijd van krijgen
Onze pismerriequote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX. Jij hebt altijd voedselnijd.
wild om je heen slaan met de vork!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, urgh.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tenzij je allemaal russen hebt bij het buffet
usquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet superhard plassen maar dat voelt eigenlijk best prettig.
Subietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX. Jij hebt altijd voedselnijd.
Ik doe niksquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt he![]()
Speel trouwens eens niet zo met mijn privé
Kun je @TaMieke en mij uitleggen hoe we deze post moeten interpreteren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon direct vragen ipv vragen of je mag vragen,dan zie je vanzelf of ik antwoord
Snap ik jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit eet ik alleen nog maar als het in de aanbieding is.
voor Pasen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die dit jaar nog de ¤6 aantikt.
Doe. Normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Lol nog duurder. @:cherrylips
[ link | afbeelding ]
(Deze met hazelnoot vind ik lekker)
Dan nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit eet ik alleen nog maar als het in de aanbieding is.
Kocht vroeger eens een emmer Maltesers bij de Xenos voor 5 euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Zak Maltesers met 273 gram is ook ¤5.99. Jezus.
2,50 ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt. Was dit ooit niet tegen de 3 euro?
Paar jaar geleden was een tros bananen 99 cent, bij de AH.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt. Was dit ooit niet tegen de 3 euro?
Nu 1,50 toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was een tros bananen 99 cent, bij de AH.
Ja wel onder de 3 dus. Dacht ik al.quote:
Snap ook echt niet waarom dat zo duur is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kocht vroeger eens een emmer Maltesers bij de Xenos voor 5 euro.
Inslapen dan maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Maar is gewoon allemaal inflatie, harder werken of inslapen.
Ja, zoiets inderdaad.quote:
...van mij?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Net zoals iedereen klaagt dat het leven onbetaalbaar is geworden en alles veel te duur, ga eens in kroegen en restaurants kijken, daar hangen ze met de benen buiten.
Wiens schuld is dat dan?
Ik schoffel ze die kroegen niet in hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Net zoals iedereen klaagt dat het leven onbetaalbaar is geworden en alles veel te duur, ga eens in kroegen en restaurants kijken, daar hangen ze met de benen buiten.
Wiens schuld is dat dan?
Welke reisjes had je willen maken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje klikt reisjes weer weg.
Laat ik dat soort dingen maar even níet al te spontaan beslissen.
Met m'n gat in de zon.quote:
Mij en mijn voedselnijd een beetje exposenquote:
Ja, uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij en mijn voedselnijd een beetje exposen
Inb4: weet iedereen toch al
Oke ja is waar
Waar?quote:
Nee nog op het werk. Ben over een uur officieel klaar. Eerst koffie en dan vragen of er nog iets te doen isquote:
Cacao oogsten zijn mislukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel onder de 3 dus. Dacht ik al.
[..]
Snap ook echt niet waarom dat zo duur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |