SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Als je koffie dronk.. dronk je het dan zwart of een koffievariatie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat al zo lang niet meer gedronken. Denk wel een jaar nu
Einde van de wereldquote:
Toch behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel er weg gaat, denk zo,n 30%.
Ik werk thuis vandaag, dus ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen juffrouw Jannie rondlopen?
zwart en op de grote markt in den haag altijd een lattequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je koffie dronk.. dronk je het dan zwart of een koffievariatie?
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat al zo lang niet meer gedronken. Denk wel een jaar nu
Dit kan echt niet.quote:
Die worden terug gebracht naar ikeaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?
De Grote Marktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwart en op de grote markt in den haag altijd een latte
Het was per ongeluk. Echt.quote:
je kan toch gewoon doen alsofquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannen
ja idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Grote Markt![]()
Het is daar gezellig
quote:
quote:
Ik drink nooit koffie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannen
Vel eraf en in de magnetron ermee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had warme chocolademelk, maar was vergeten dat ik hem nog niet op had. Hij staat hier nu sinds 08:00u. Koud dus, en met vel.
![]()
Koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vellen, brrrrrquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had warme chocolademelk, maar was vergeten dat ik hem nog niet op had. Hij staat hier nu sinds 08:00u. Koud dus, en met vel.
![]()
Zouden er mensen zijn die zich hiermee volledig bedekken?quote:
Ik vind die melkvellen best te doen, beetje mee gorgelen zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Nee, maar het onmogelijke is zojuist gebeurdquote:
nog 13 minuten US , je kan het. Kom op!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die melkvellen best te doen, beetje mee gorgelen zo.
Chocomelvelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Je mag wel een beetje van mijn koffie. Met Pumpkin Spice.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar het onmogelijke is zojuist gebeurd
Al goed dat jullie kapotte spullen weggooien. Sommige winkels leggen dat namelijk gewoon in de schappen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Mag ik ff rustig wakker worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zich hiermee volledig bedekken?
Dat zou ik nog wel opdrinken, voor 1000 euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ChocomelvelWas ooit in zo'n programma, Over de Rooie, waar ze mensen voor 1000 gulden (?) chocomel met een dik vel erop lieten drinken
Oké dat is wel goor. Dan bedek ik liever mijn naakte lijf met die vellen dan dat ik het opdrink.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ChocomelvelWas ooit in zo'n programma, Over de Rooie, waar ze mensen voor 1000 gulden (?) chocomel met een dik vel erop lieten drinken
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zich hiermee volledig bedekken?
Nee, mag nietquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat is wel goor. Dan bedek ik liever mijn naakte lijf met die vellen dan dat ik het opdrink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |