SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik bewoog net en toen begonnen ze ook te fluiten alsof ze dachten dat ik naar bed ging.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik begrijp nu waarom jouw cavia's je wegkijken
![]()
snoepquote:Op zondag 5 januari 2025 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik daar zou werken, zou ik ondertussen een maagzweer hebben van al die mensen die net doen alsof ze niet weten wat ze fout doen
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
te trappelen om morgen mn tafelkleed te moeten fixen
zit een stomme snee in waarvan ik geen idee heb hoe het komt.Klinkt als werk, waar je niet op zit te wachtenSPOILER: ib4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even, dan trap ik nog meer open deuren open ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Even aankondigen op LinkedIn dat ik in 2025 ook weer 5 dagen per week aan de slag ga.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt weer even wennen, 5 dagen achter elkaar werken.
Het waren 2 mooie wekenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet hoefquote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik besef me trouwens dat ik dit weekend 6 gangen naar binnen heb gekirby't ...
Maar het was lekker
Is dit hun manier om je aan te moedigen?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewoog net en toen begonnen ze ook te fluiten alsof ze dachten dat ik naar bed ging.
Over het gehele weekend is dat best weinigquote:Op zondag 5 januari 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik besef me trouwens dat ik dit weekend 6 gangen naar binnen heb gekirby't ...
Maar het was lekker
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
snoep
nee dat is geen eten... want het is snoep
Avondeten.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Over het gehele weekend is dat best weinig
No no, not food, chicken!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, maar dat...
Ik zou iedereen een dikke vette boete geven.
Hier... en de groetjes thuis.
Succes alvastquote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
heeft u uw kaart naar waarheid ingevuld?
ja![]()
is dit uw handtekening?
Ja
waarom heeft u niet aangegeven dat u ABCXYZ mee heeft.
Ow ja maar mijn man heeft al die vinkjes bij nee gezet want ik snap die kaart niet.
retour afzender ook meteenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, maar dat...
Ik zou iedereen een dikke vette boete geven.
Hier... en de groetjes thuis.
Weet je je paswoord nog? Weet je je functie nog?quote:
Als we nu toch bezig zijnquote:
choColade12345!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je je paswoord nog? Weet je je functie nog?
Welkom17 en jaquote:Op zondag 5 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
say boom boom boom let me hear you say wayoquote:
Ze juichen omdat ik wegga.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit hun manier om je aan te moedigen?
Nee, 2x 3 gangenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
hmm.. boem hier..
[..]
6 gangen op een avond? pfftt 1 vind ik al veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scoby mag nu een paar dagen wakker worden. Later deze week ga ik starten.🐙
nee, zo'n boem was het niet.. zal wel een deur zijn dichtgeslagen ergens.. hoor nog geen gegil of sirenesquote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
say boom boom boom let me hear you say wayo
Kalkoen!quote:
pfttquote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, 2x 3 gangen
Vrijdag en zaterdag
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
@:Crack_Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scoby mag nu een paar dagen wakker worden. Later deze week ga ik starten.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
@:Crack_Is dit een ringworm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scoby mag nu een paar dagen wakker worden. Later deze week ga ik starten.Tap tap tap
Ja, ik ben een vreetschuur op pootjes.quote:
ow... dat lijkt op het feit dat ik hier achter boven de bank 3 keer per dag ofzo keer een doffe dreun hoor.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zo'n boem was het niet.. zal wel een deur zijn dichtgeslagen ergens.. hoor nog geen gegil of sirenes
inmiddels rond ook? dat je zo weggerold kan worden?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vreetschuur op pootjes.
blij dat ik dat niet heb hier...quote:Op zondag 5 januari 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... dat lijkt op het feit dat ik hier achter boven de bank 3 keer per dag ofzo keer een doffe dreun hoor.
geen idee wat dat mens op de slaapkamer doet
Krekkie en ik willen allebei gemberbier maken. Ik heb ergens een oude gemberbiercultuur opgedoken die ik nu aan het prepareren ben, w as nt hij kwam als gedroogde korrels die eerst even wakker moeten worden.quote:
ik tot kerst 23 ook niet...quote:Op zondag 5 januari 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
blij dat ik dat niet heb hier...
vrijwel geen last van mn buren gelukkig
Kuttelikker69!!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat past wel bij die cultuurbarbaarquote:Op zondag 5 januari 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krekkie en ik willen allebei gemberbier maken. Ik heb ergens een oude gemberbiercultuur opgedoken die ik nu aan het prepareren ben, w as nt hij kwam als gedroogde korrels die eerst even wakker moeten worden.
Crack ging het au naturel proberen geloof ik. Zonder cultuur.
wel heel even last gehad van een hond maar niks langdurigs gelukkigquote:Op zondag 5 januari 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik tot kerst 23 ook niet...
daarna hondgeblaf.. en sinds een tweetal maanden dus rare dreunen
Als jullie het eerst eens gewoon samen proberen? Is misschien wel zo gezellig. En meer kennis is meer kans van slagenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krekkie en ik willen allebei gemberbier maken. Ik heb ergens een oude gemberbiercultuur opgedoken die ik nu aan het prepareren ben, w as nt hij kwam als gedroogde korrels die eerst even wakker moeten worden.
Ah, the battle of the gemberbier hierquote:Op zondag 5 januari 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 kut maar?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kuttelikker69!!
Of Kuttelikker69!!! kan ook.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels rond ook? dat je zo weggerold kan worden?
ik heb me door dit mens wel eens afgevraagd waarom ik bij mn eerste gesprek voor deze woning de vraag heb gehad of ik gewichten of andere sportschooldingen thuis gebruik...quote:Op zondag 5 januari 2025 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wel heel even last gehad van een hond maar niks langdurigs gelukkig
Nee, ik haat wiskunde.quote:
Die regel is inmiddels teruggedraaid, maar ooit was het zo dat er een n tussen moest als het noodzakelijk meervoud was.quote:
ligt erg aan de honden , maar als ze gezamelijk gaan blaffen is dat wel klote jaquote:Op zondag 5 januari 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb me door dit mens wel eens afgevraagd waarom ik bij mn eerste gesprek voor deze woning de vraag heb gehad of ik gewichten of andere sportschooldingen thuis gebruik...
4 honden tegelijk thuis laten terwijl je zelf gaat werken is irritanter dan een uurtje sportschoolgeluid lijkt me
Ik vind @kwiwi helemaal niet zo'n type voor zo'n dergelijk paswoord.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kuttelikker69!!
Of Kuttelikker69!!! kan ook.
Of als het Husky's of Beagle's zijn, dat is extra vervelendquote:Op zondag 5 januari 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt erg aan de honden , maar als ze gezamelijk gaan blaffen is dat wel klote ja
ja dat dus... en dan werk je thuis tijdens diezelfde 'kantooruren'quote:Op zondag 5 januari 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt erg aan de honden , maar als ze gezamelijk gaan blaffen is dat wel klote ja
Voor jou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral ideaal als je password history policy niet hoger dan 5 ingesteld staat.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Inderdaad, 69 is zo ordi in je wachtwoordquote:Op zondag 5 januari 2025 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind @:kwiwi helemaal niet zo'n type voor zo'n dergelijk paswoord.
Ja, de rest kan natuurlijk prima best.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, 69 is zo ordi in je wachtwoord
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou dan
Dit is eigenlijk wel briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral ideaal als je password history policy niet hoger dan 5 ingesteld staat.![]()
Zie jou wel 007 gebruikenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, 69 is zo ordi in je wachtwoord
Als de cultuur eenmaal actief is is het ergens tussen de drie en zeven dagen per batch geloof ik. Activeren duurt ook een paar dagen. Moet het misschien een paar keer herhalen, de eerste batch of twee kan blijkbaar een beetje raar ruiken.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, the battle of the gemberbier hier![]()
Hoe lang duurt dat al met al ongeveer om te maken?
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Raar ruiken en traag wakker worden voelt wel weer #relatable.
Voor wat het waard is, ik heb je niet geroken en ook niet raar.quote:
ja datquote:
Google leert me dat het Italianen warenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
De beste bron van sterke wachtwoorden is de Duitse 90s house-band Mo-Do![]()
Jullie mogen zelf de math doen
Ik bedoelde meer als ik wakker word. Maar goed om te weten. Daar ben ik soms wel eens onzeker overquote:Op zondag 5 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, ik heb je niet geroken en ook niet raar.
Graag gedaanquote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als ik wakker word. Maar goed om te weten. Daar ben ik soms wel eens onzeker over
Hoe laat is morgen de sneeuw verdwenen?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ware-windstoten.html
Morgen weer code geel jongens
die is al foetsie met 11 graden en dikke regenbuienquote:Op zondag 5 januari 2025 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat is morgen de sneeuw verdwenen?
Je moet je lichaamsgeur juist altijd als een combinatie van een stormram en een sieraad dragen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als ik wakker word. Maar goed om te weten. Daar ben ik soms wel eens onzeker over
Ik weet sws niet hoe Zwab ruikt....quote:Op zondag 5 januari 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Disclaimer: ik weet niet hoe Zwab ruikt als hij net wakker is.
MoJo is een concert organisator.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Google leert me dat het Italianen waren![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk dat het MoJo was, daarom zocht ik.
Ik wist wel dat je naar o.a.Eins Zwei Polizei hintte...
Ik vind het verdacht dat je dit zo zegtquote:Op zondag 5 januari 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe dat altijd met een Panzermaus en een Gewehr 98k.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je lichaamsgeur juist altijd als een combinatie van een stormram en een sieraad dragen.
Ik zwijg, en denk de rest er gewoon zelf bijquote:Op zondag 5 januari 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind hee verdacht dat je dit zo zegt
Was gewoon op de meetquote:Op zondag 5 januari 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind hee verdacht dat je dit zo zegt
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had even hoop dat de temperatuur vannacht 15 graden zou dalen en er nieuwe sneeuw kwamquote:Op zondag 5 januari 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
die is al foetsie met 11 graden en dikke regenbuien
Laten we dat zo houdenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe @:4everblackeyed ruikt aan de middagthee.
Dan ligt heel het land plat.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had even hoop dat de temperatuur vannacht 15 graden zou dalen en er nieuwe sneeuw kwam.
ik zou het prima vinden, maar morgen gaat het waaien, dus ik mag waarschijnlijk volledig tegen de wind infietsen naar huis toequote:Op zondag 5 januari 2025 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had even hoop dat de temperatuur vannacht 15 graden zou dalen en er nieuwe sneeuw kwam.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een ding scheelt: sinds de laatste echte winter is thuiswerken veel meer ingeburgerd geraakt.
ben je een sterke eenzame fietser ?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het prima vinden, maar morgen gaat het waaien, dus ik mag waarschijnlijk volledig tegen de wind infietsen naar huis toe
Of we gaan een soort hel van '63 naspelenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee zo'n dagje..
volgende dag draait alles weer voorzichtig
Dat van ons twee word ik altijd veel vroeger wa... Oh oeps.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was gewoon op de meet
Toen zat ik tegenover Zwab.
34 jaar in de file staan.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Morgen alle vakantielummels ook weer aan het werk, Die Nederlande wieder groß machen.
Ik in principe ook twee dagen thuis, twee dagen op kantoor.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zeker, ik ga 2x per week naar kantoor, meer is echt niet noodzakelijk
ik stem voor, dan ben ik echt vrijquote:Op zondag 5 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of we gaan een soort hel van '63 naspelen
kent uw klassiekers meneer..... Jimmy van Boudewijn de Grootquote:Op zondag 5 januari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
que? eenzaam sowieso want
[ afbeelding ]
sterk? mwha.. beetje wind kan ik wel hebben in iedergeval
Kun je wel met pensioen daarna.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
34 jaar in de file staan.
#Zinin.
ik wil zeggen "wie?" maar dan lieg ikquote:Op zondag 5 januari 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
kent uw klassiekers meneer..... Jimmy van Boudewijn de Groot
Prima bestquote:Op zondag 5 januari 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik in principe ook twee dagen thuis, twee dagen op kantoor.
waait de trein van de rails...quote:Op zondag 5 januari 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ohhh, code geel wind heb ik morgen geen problemen mee. Mag de trein een beetje harder werken. Zolang er maar niet weer een boom op de rails valt of zo.
Kan je gelijk op je afscheidsfeestje komen opdraven en weer naar huis.quote:
Of gewoon vertraging krijgen door tegenwindquote:Op zondag 5 januari 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ohhh, code geel wind heb ik morgen geen problemen mee. Mag de trein een beetje harder werken. Zolang er maar niet weer een boom op de rails valt of zo.
Ik zie het al voor me.quote:
quote:
Mega superlachen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je gelijk op je afscheidsfeestje komen opdraven en weer naar huis.
"Was superlachen jongens, snel weer doen. Oh nee, ik ben met pensioen. Hihahootjes."
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Kat heeft gekotst......even tot 10 tellen.
quote:
Ze is er weer hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, ik heb je niet geroken en ook niet raar.
Met haring.quote:
Goede timing welquote:
Echt he.. dan laten we de vlinders ook maar met rust.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
laat @:ettovanbelgie het maar niet horen
Wat aardig van jequote:
Braafquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nu al dat ik voor morgen een Redbull meeneem.
Zou een beetje raar zijn om de koeien in zee te gooien omdat je geen slagroom hoeftquote:Op zondag 5 januari 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat lekker vindt, go for it
haring mag van mij in zee blijven
quote:
werk is de oppepper die je nodig hebt, niet redbullquote:Op zondag 5 januari 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zie wel of ik hem nodig heb.
Lol, je doet nu de aanname dat ik een mens benquote:Op zondag 5 januari 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
RAAK MIJ NIET AAN MENS![]()
*gromt en hap beweging maakt
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 5 januari 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
werk is de oppepper die je nodig hebt, niet redbull
mwha.. scheelt weer methaan uitstootquote:Op zondag 5 januari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn om de koeien in zee te gooien omdat je geen slagroom hoeft
koekjesquote:
ik doe in iedergeval niet de aanname dat je een vrouw bent, dat is tegenwoordig al genoeg om onthoofd te wordenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, je doet nu de aanname dat ik een mens ben
Ja, kun je nagaan hoe snel het weekend gaat voor de mensen die geen 2 weken vakantie hebben gehadquote:Op zondag 5 januari 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
Die twee weken vakantie voelt meer als een paar lange weekenden, en nu is het alweer voorbij
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
koekjes
voor het nieuwe jaar zijn ze opgerold.
aan het einde van het jaar uitgevouwen
Je maak ze met een wafelijzer waarmee je ook ijshoorntjes kan maken.
Ik vind de aanname mens eigenlijk nog veel erger.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe in iedergeval niet de aanname dat je een vrouw bent, dat is tegenwoordig al genoeg om onthoofd te worden
Op naar blauwe maandagquote:Op zondag 5 januari 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
Die twee weken vakantie voelt meer als een paar lange weekenden, en nu is het alweer voorbij
Gelukkig heb jij pas 6 keer vakantie gehad afgelopen jaarquote:Op zondag 5 januari 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe snel het weekend gaat voor de mensen die geen 2 weken vakantie hebben gehad
nou goed, hoor hoopje cellen danquote:Op zondag 5 januari 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de aanname mens eigenlijk nog veel erger.
Dat is volgende week toch pas? Of de week ernaquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij pas 6 keer vakantie gehad afgelopen jaar
Caafpersoonquote:Op zondag 5 januari 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de aanname mens eigenlijk nog veel erger.
Ja bedanktquote:
WHIEEEEEEEEEEEEEEP!quote:
Misschien ben ik wel je collega'squote:Op zondag 5 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Speel eens niet zo met mijn privé, bro
Je lijkt mijn collega's wel
20 januari, de mega-ergste dag ter wereld van de hele planeet om te werkenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgende week toch pas? Of de week erna
heeft wel een puntquote:Op zondag 5 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Speel eens niet zo met mijn privé, bro
Je lijkt mijn collega's wel
Sowieso zijn maandagen maar matig, heel de dag door allemaal van die overlegjes waardoor je niet aan werken toekomtquote:Op zondag 5 januari 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
20 januari, de mega-ergste dag ter wereld van de hele planeet om te werken
Zulke rare collega's heb ik nou ook weer nietquote:
Ja, het ergste is dat hij idd een goed punt heeftquote:
Lekker toch, beetje keuvelen/bevrienden/socializen/piketpaaltejsslaan/bijbeppen met collega's.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso zijn maandagen maar matig, heel de dag door allemaal van die overlegjes waardoor je niet aan werken toekomt
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het ergste is dat hij idd een goed punt heeft
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke rare collega's heb ik nou ook weer niet
Maybe it's all in my head, maybe it's me instead, ohquote:Op zondag 5 januari 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Sugar
Oh, honey, honey
You are my candy girl
And you got me wanting you
Wat zeg jij nou weer allemaal?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker toch, beetje keuvelen/bevrienden/socializen/piketpaaltejsslaan/bijbeppen met collega's.
euhm....quote:Op zondag 5 januari 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maybe it's all in my head, maybe it's me instead, oh
I shoulda stayed inside, I never shoulda gotten outta bed
On top tonight, but tomorrow, I'll be back at the bottom (Bottom)
It comes and it goes, but nobody knows
'Cause I hide it, yeah, I'm fitting in, but I got problems
![]()
![]()
![]()
US begonquote:
Eehm, er moet gewoon gewerkt worden lapzwans, de centjes rollen niet vanzelfquote:Op zondag 5 januari 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker toch, beetje keuvelen/bevrienden/socializen/piketpaaltejsslaan/bijbeppen met collega's.
Joeeequote:Op zondag 5 januari 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
langzaamaan bedtijd aan het worden dus allen
Tja ... puddingquote:Op zondag 5 januari 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, moet nog mijn chiapudding maken
Inb4: "euhm..."
quote:
quote:
Je hebt twee weken gesmurft, hup hup een beetje sociaal doen op het werk stugge spijker.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, er moet gewoon gewerkt worden lapzwans, de centjes rollen niet vanzelf
Met je puddingbuks?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, moet nog mijn chiapudding maken
Inb4: "euhm..."
quote:
quote:
Klinkt heel raar dit uit jouw mond, is je account toevallig gehackt? Doe 3x een backflip als het zo isquote:Op zondag 5 januari 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt twee weken gesmurft, hup hup een beetje sociaal doen op het werk stugge spijker.
Daar zit toch niemand op te wachtenquote:Op zondag 5 januari 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie geen leuke collega's?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten.
Niet leuk genoeg om op maandag te doen alsof ik sociaal ben... dan heb ik namelijk nog weekendquote:Op zondag 5 januari 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie geen leuke collega's?
Ik eet graag chiaslijm als ontbijtquote:Op zondag 5 januari 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
"Zodra chiazaadjes met vocht in aanraking komen, zetten ze uit. Daarom zijn ze ideaal om te gebruiken als bindmiddel, bijvoorbeeld in een chiapudding. Tijdens het oplossen van de zaadjes ontstaat er een dikke slijmlaag"
Ze hebben mij als collega, hoe leuk is datquote:Op zondag 5 januari 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze noemen jou nazi.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben mij als collega, hoe leuk is dat
Jawel, die zijn echt superlachen.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Goed, tijd om fok af te sluiten.quote:
Die korte?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemen jou nazi.
Lijkt me echt superlachen om jou als collega te hebben.
Ik ga trouwens maar niet zeggen hoe ze mij noemen
Genghis Khan?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemen jou nazi.
Lijkt me echt superlachen om jou als collega te hebben.
Ik ga trouwens maar niet zeggen hoe ze mij noemen
Ohja, vanaf morgen weer de campina in de 2 voor 3 bij de AHquote:Op zondag 5 januari 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Goed, tijd om fok af te sluiten.
Lolbroeken
Jullie passen maar eigenlijk gewoon ook perfect goed bij elkaar, ik zou ook een werkkoppeltje van jullie maken, weet ik zeker dat het allemaal goedkomt.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt mij trouwens echt super lache om dimmy als collega te hebben
Moet er niet te zwaar gelet worden op politiek correct taalgebruik want daar zijn wij niet zo van.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie passen maar eigenlijk gewoon ook perfect goed bij elkaar, ik zou ook een werkkoppeltje van jullie maken, weet ik zeker dat het allemaal goedkomt.
Zulke bedrijven bestaan helaas bijna niet meer, Amazon is vorige week uit de woke bubbel gesprongen, wellicht is dat wat voor jullie, wegblijven bij Ben & Jerry's in ieder geval.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet er niet te zwaar gelet worden op politiek correct taalgebruik want daar zijn wij niet zo van.
Ik ben helemaal niet leuk als collegaquote:Op zondag 5 januari 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt mij trouwens echt super lache om dimmy als collega te hebben
Their fucking lossquote:Op zondag 5 januari 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zulke bedrijven bestaan helaas bijna niet meer, Amazon is vorige week uit de woke bubbel gesprongen, wellicht is dat wat voor jullie, wegblijven bij Ben & Jerry's in ieder geval.
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nieuwe jaar, alles voor de rode kaarten
slaapzequote:Op zondag 5 januari 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de eerste drankjes zitten erin voor dit jaarmorgen lekker an het werk. Nu de slaapjes in allen
Dikzak.quote:
Haat je die meid of zoquote:
godenvoerquote:Op zondag 5 januari 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haat je die meid of zo
GADVERDAMME!
Pizza Hawaii, directed by Michael Bay.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ananas. Lekker.
Pizza. Lekker.
Pizza Hawaii mogen ze van mij de Pearl Harbor behandeling geven!
vapen is toch wel verboden in de bios?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat de bios een leuke omzet had de afgelopen weken, maar ik word gewoon vrij snel afgeleid door oplichtende telefoons, pratende mensen en vapende pubers.
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vapen is toch wel verboden in de bios?
Ananas staat dichterbij de roofdieren dan bij de slome planten, leg maar eens een vers stukje voor een half uur op je tong, die begint jou op te eten in plaats van andersom.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ananas. Lekker.
Pizza. Lekker.
Pizza Hawaii mogen ze van mij de Pearl Harbor behandeling geven!
Wat ga je kijken?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga het vieren in hopelijk een rustige bioscoop.
Hier is die woensdag pas.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Zal wel weer een studiedag zijn morgen.
Trailersquote:Op zondag 5 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drie uur reclame en voorstukjes en daarna een film van anderhalf uur waarschijnlijk.
Oh ik moet toegeven dat die niet op m'n schema staat. Ben benieuwd of hij meer te bieden heeft dan alleen haha aapje.quote:
In ieder geval een zoetzuur einde!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ananas staat dichterbij de roofdieren dan bij de slome planten, leg maar eens een vers stukje voor een half uur op je tong, die begint jou op te eten in plaats van andersom.
Wij hebben sowieso iets andere schema's denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik moet toegeven dat die niet op m'n schema staat. Ben benieuwd of hij meer te bieden heeft dan alleen haha aapje.
Sinds wanneer ben jij meatlover? (lol)quote:
Er is overlap. Maar de komende weken niet vrees ik. Tenzij ik iets over het hoofd zie.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso iets andere schema's denk ik.
Oh shit dat wist ik niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Apple TV was afgelopen weekend gratis, dus ik heb heel sociaal een paar films bekeken.
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)luk-kartbaan-swalmen
Oke wat?Hoe jong beginnen die kinderen normaal aan dit soort dingen?
Edit: ik heb het opgezocht. De Junior A minibike categorie van de knmv, van 6 tot 10.
Nou weet ik dat het minibikes zijn en zo. Maar zes vind ik wel erg jong tbh.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)tbaan-overleden.html
wat een leeftijd voor dat soort "sporten"
triest voor dat kind en de familie
hebben die leuke films?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Apple TV was afgelopen weekend gratis, dus ik heb heel sociaal een paar films bekeken.
Nosferatu misschien? Ik hoor gemengde verhalen maar hij draait hier natuurlijk alleen 's avonds en dan valt deze oma misschien in slaap.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is overlap. Maar de komende weken niet vrees ik. Tenzij ik iets over het hoofd zie.
Had beter gewoon kunnen gaan simracen.quote:
Nee viel tegen. Ik heb het nu wel weer gezien eigenlijk. Ik heb Fly me to the Moon en Wolfs gekeken en de documentaire Still van Michael J Fox, die wilde ik al een tijdje heel graag zien.quote:
achja, shit happensquote:Op zondag 5 januari 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik heb je post helemaal gemist.
Maar ja. Dat dus.
Al gezien. Anders dan ik verwacht had. Maar vond hem wel oke, de originele film is niet iets wat je makkelijk naar een moderne film update denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nosferatu misschien? Ik hoor gemengde verhalen maar hij draait hier natuurlijk alleen 's avonds en dan valt deze oma misschien in slaap.
Aanrader voor thriller fans die niet per se van horror houden?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al gezien. Anders dan ik verwacht had. Maar vond hem wel oke, de originele film is niet iets wat je makkelijk naar een moderne film update denk ik.
Ik ben meer van de boeken dan van de docu's denk ik. I'll be gone in the dark misschien? Staat op HBO. En die over the Night Stalker op Netflix is wel goed.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
@:Cherrylips ik heb nieuwe true crime docu's nodig. Heb je aanraders die niet zo bekend zijn? Obscure moorden ofzo?
Uhuhquote:
Ja die heb ik allemaal al gezienquote:Op zondag 5 januari 2025 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer van de boeken dan van de docu's denk ik. I'll be gone in the dark misschien? Staat op HBO. En die over the Night Stalker op Netflix is wel goed.
Hmm. Als het idee van klassieke gothic horror je niet zo aanspreekt zou ik hem skippen.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aanrader voor thriller fans die niet per se van horror houden?
hmmmquote:Op zondag 5 januari 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Als het idee van klassieke gothic horror je niet zo aanspreekt zou ik hem skippen.
The Gentleman de film is één van mijn favo films en de serie is ook goedquote:Op zondag 5 januari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Uhuh![]()
We hebben afgelopen maand sowieso veel films en series gekeken.
The Gentlemen (Netflix) ook leuk.
Trusten mede Zeeuwquote:Op zondag 5 januari 2025 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Weltrusten![]()
![]()
Ja, ga eens slapen en niet tot half vier wakker blijven en dan morgen weer klagen dat je maar 4 uur hebt geslapen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ga eens slapen en niet tot half vier wakker blijven en dan morgen weer klagen dat je maar 4 uur hebt geslapen.
Nee nog nietquote:Op maandag 6 januari 2025 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker zwemmen toch? Hadden we al foto's van het zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |