de Mikeytt-combo zorgt ervoor dat je na een dag weer beter bentquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds verkouden, inclusief hele fijne hoestaanvallenDaardoor nog steeds niet kunnen praten of kunnen zingen.
Het leven is zwaar.
1. open je eigen topic over je eigen klacht.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
Weet je wat echt pas kut is? Van die 'koffie'bekers van biologisch karton waar geen ijskoffie in kan omdat er condens op komt en het bekertje langzaam zompig wordt
Tevens, is het niet beter om dit topic alvast te reeksen?
Klimmen is voor mietjes, eckte bazen rijden motor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb een tijdje terug wat botjes in mijn hand gebroken na een ongelukkige voorklimval, en na revalidatie heb ik er met klimmen nog steeds last van. Alle medici vinden het wel prima want in het dagelijks leven functioneer ik toch gewoon???? Maar ik wil hard kunnen klimmen.
#kutleven
Ja maar als brave loonslaaf heb ik daar tegenwoordig te weinig tijd voor. Echte klacht: werken kost veel tijd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klimmen is voor mietjes, eckte bazen rijden motor.
Je kunt toch met de motor naar het werk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar als brave loonslaaf heb ik daar tegenwoordig te weinig tijd voor. Echte klacht: werken kost veel tijd.
Jammergenoeg kan TS nog wel typen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds verkouden, [...] Daardoor nog steeds niet kunnen praten of kunnen zingen.
Bij de fiets heb ik weleens dat ik er achterover afkukel met wheelies, en dan snel op de grond spring. Als dat op de motor gaat met 50+ dan heb je best wel een probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
Twee weken geleden nog wel wat wheelies getrokken
Right in the feelzquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klimmen is voor mietjes, eckte bazen rijden motor.
Woon in Utrecht-stad en als ik m'n KTM in de voortuin parkeer dan vrees ik dat het niet heel lang duurt voordat iemand anders ermee naar 'werk' rijdt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt toch met de motor naar het werk.
Achterrem gebruiken. Werkt ook op de fiets.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bij de fiets heb ik weleens dat ik er achterover afkukel met wheelies, en dan snel op de grond spring. Als dat op de motor gaat met 50+ dan heb je best wel een probleem.
Neem 1 grammetje pep, 5 grammetjes wiet en anderhalve liter wodka.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
de Mikeytt-combo zorgt ervoor dat je na een dag weer beter bent
Neem 1 naproxen, 1 diclofenac en 1 paracetamol tegelijk met een lepeltje agave en wat water
Klopt, maar soms hang je te ver om nog te remmen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon net iets te kut in wheelien dat mij dat overkomt...quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Achterrem gebruiken. Werkt ook op de fiets.
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, maar soms hang je te ver om nog te remmen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon net iets te kut in wheelien dat mij dat overkomt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |