Jemig, dan spoor je toch ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar idd vreselijk, Dot!
Was in m'n vorige wijk ook gebeurd, voor ik er kwam wonen.
Een buurman vond het niet tof dat een hond steeds langs zijn huis liep bij het uitlaten en hij heeft er vlees met rattengif neergelegd.
quote:Op zondag 5 januari 2025 18:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
VERKOPEN JULLIE HIER OOK WATERMILOENNNN
Hij ontkent alles.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, dan spoor je toch ook niet.
Ik baal ook van al die katten in mijn thuin en op mijn tuinmeubels, maar je gaat die beesten toch niet vergiftigen.
Hoop dat er aangifte is gedaan tegen die buurman
Oh, zo zieligquote:Op zondag 5 januari 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet iets verkeerds gegeten, althans niet thuis
Hij ging in een keer raar doen kreeg allemaal schokken en stopte niet.
SNel naar de dierenarts en zei dit zijn verschijnselen van een vergiftiging. Allerlei medicatie en een tjoep in zijn bekkie
Maar het heeft niet mogen baten
Wij zaten net bij BurgerKIng toen ze het telefoontje van haar ex kreeg, daar was de hond
katten en hoe lief ik ze ook vind. en heb wel eens eerder gezegd, ook die hebben wat wat bij mij allergie opwekt.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, dan spoor je toch ook niet.
Ik baal ook van al die katten in mijn thuin en op mijn tuinmeubels, maar je gaat die beesten toch niet vergiftigen.
Hoop dat er aangifte is gedaan tegen die buurman
Het is waternmaloenquote:Op zondag 5 januari 2025 18:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Die benne best lekker. Zo uit de koelkast of als shake... Watermeloenen overal
Vanwege:quote:Op zondag 5 januari 2025 18:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Die benne best lekker. Zo uit de koelkast of als shake... Watermeloenen overal
quote:
He wat engquote:Op zondag 5 januari 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
Ik kreeg van buren te horen dat ik Mini-ToT beter niet langs dat huis kon laten lopen, omdat je nooit kon weten wat er was neergelegd.
1x toen buurtkinderen daar zaten te belletje lellen, probeerde die vent 1 van die kinderen ook naar binnen te sleuren uit woede!
Jemig.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een poepie
Hondje van mijn kleinzoon is vanmiddag overleden, vergiftigd.
De dierenarts heeft er alles aan gedaan hem te redden, maar helaas
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |