Heb toch meer problemen met dopeur Sinner, waar we helaas nog een decennium tot veroordeeld zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 03:50 schreef de_boswachter het volgende:
Engels toptalent Raducanu verliest met 6-0 6-1 van dopeur Swiatek
Ik zet mijn centjes op Ben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:09 schreef mitt het volgende:
Fritz, wat een faalhaas. Schema lag helemaal open.
Nu:
Monfils/Shelton/Sonego/Tien in de halve finale.
Dinsdag Alcaraz-Djokovicquote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Arizona het volgende:
Djoko getergd na zijn overwinning, zonder interview van de baan.
Nu wel een interview achter de coulissen met Barbara.
Djokovic moet eigenlijk zoals die ene darter met een grote koptelefoon op zijn hoofd gaan spelen. Wat raakt die man toch snel ver over zijn toeren, erg bijzonder als je al zo veel bereikt hebt.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Arizona het volgende:
Hier over "interview" https://www.ad.nl/tennis/(...)n-over-mij~a8ad7350/quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Arizona het volgende:
Ik overweeg hiervoor een thuiswerkdagquote:Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dinsdag Alcaraz-DjokovicGenot gegarandeerd.
En toch belemmert het nooit z’n prestaties op de baan (of juist positief)quote:Op zondag 19 januari 2025 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djokovic moet eigenlijk zoals die ene darter met een grote koptelefoon op zijn hoofd gaan spelen. Wat raakt die man toch snel ver over zijn toeren, erg bijzonder als je al zo veel bereikt hebt.
Heeft zijn hele carrière al overal het publiek tegen zich, volgens mij gaat hij daar vrij aardig mee om inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch belemmert het nooit z’n prestaties op de baan (of juist positief)
Nee alleen voor z'n bloeddruk is het een probleem.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch belemmert het nooit z’n prestaties op de baan (of juist positief)
4 rondes is ook wel erg veel voor de man van glas.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:54 schreef mitt het volgende:
Opgave Monfils, je verwacht het niet..
Ga even zoeken hoe vaak dat als is gebeurd. Moet koploper zijn.
Ik begrijp hem wel eerlijk gezegd. Beetje vergelijkbaar met Max Verstappen en Sky Engeland. Je hoeft je als sporter echt niet alles te laten welgevallen. Kritiek mag uiteraard, maar pesterijen vind ik erover. Het is uiteraard toegestaan, maar dan mag je als sporter van mij ook een keer een statement maken.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier over "interview" https://www.ad.nl/tennis/(...)n-over-mij~a8ad7350/
Ja en hij is 38 en vijfsetters maar dit gebeurt z'n hele carrière al.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
4 rondes is ook wel erg veel voor de man van glas.
En deze werd me zojuist in de schoot geworpen, ik werk morgen thuisquote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik overweeg hiervoor een thuiswerkdag
Lekker man.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
En deze werd me zojuist in de schoot geworpen, ik werk morgen thuis
Heerlijk! Hopen op een epische 5-setterquote:Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
En deze werd me zojuist in de schoot geworpen, ik werk morgen thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |