Kan voor de winst nog wel spannend worden met een zeer goede 500m van Kok (zoals ze gisteren had gereden als ze normaal de bocht door was gekomen) en eenzelfde 500m als gisteren van Leerdam.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een non-toernooi is dit toch. Goed dat ik andere dingen heb gedaan met mijn tijd.
Speciaal voor Jeekquote:
Ik dacht te hebben gelezen dat ze juist van haar eyeliner af wou maar helaas is het alleen maar erger gewordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat Joetta een manier heeft gevonden om nog meer make-up op haar bakkes te smeren.
Ziet er niet uit.
Vervelend lage zon al de hele week.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja tokkiesuus is zo'n type die bij een miniscuul zonnestraaltje in januari een walgelijke zonnebril op gaat doen.
Verjaardag van DeMartquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Tuitert draagt een prima Noorse kabeltrui
Breng de grijze luchten terug!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vervelend lage zon al de hele week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |