abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 januari 2025 @ 10:13:48 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216339031
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216339060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:48 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk een hobbykamer. Knutsel je daar?

Wat anders: iemand die weet of deze date is doorgegaan R&P / Vindt ze mij leuk of niet??
Ja! Zeker... in de zomer zit ik soms in de keuken ivm temperatuur. Maar praktisch gezien is die kamer daarvoor

Op je andere vraag weet ik het antwoord niet. Sorry
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 januari 2025 @ 10:24:37 #279
Brabo Bastard
pi_216339163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoi jij
Hoi jij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216339174
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hoi jij O+
Het is weekend, zo heerlijk *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 januari 2025 @ 10:55:45 #281
Brabo Bastard
pi_216339479
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is weekend, zo heerlijk *O*
Jaaaaaa!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216342816
:O
ben zoho moehoe
Alleen ik heb niet de discipline om wakker te worden van een dutjeswekker, dus blijf maar wakker
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 januari 2025 @ 18:04:04 #283
Brabo Bastard
pi_216343763
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O
ben zoho moehoe
Alleen ik heb niet de discipline om wakker te worden van een dutjeswekker, dus blijf maar wakker
Kom knuffelen dan O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216347600
Ik bevind mij echt in een vreselijk lastig dilemma. Ik zou heel graag mijn excuses willen aanbieden aan iemand, maar ik vrees dat dit waarschijnlijk niet gewaardeerd zal worden door anderen. Bovendien kan het mogelijk een kettingreactie teweegbrengen die ervoor zorgt dat de hele situatie alleen maar verder verslechtert.

Deze gedachte blijft me voortdurend bezig houden, van het moment dat ik opsta tot ik naar bed ga, het breekt me lichamelijk op. Het is een zorg die ik niet los kan laten, niet iets dat plotseling is ontstaan.

Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
pi_216347688
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik bevind mij echt in een vreselijk lastig dilemma. Ik zou heel graag mijn excuses willen aanbieden aan iemand, maar ik vrees dat dit waarschijnlijk niet gewaardeerd zal worden door anderen. Bovendien kan het mogelijk een kettingreactie teweegbrengen die ervoor zorgt dat de hele situatie alleen maar verder verslechtert.

Deze gedachte blijft me voortdurend bezig houden, van het moment dat ik opsta tot ik naar bed ga, het breekt me lichamelijk op. Het is een zorg die ik niet los kan laten, niet iets dat plotseling is ontstaan.

Zeggen wat je spijt. Liefst via email/app/briefje. En daarbij ook zeggen dat je het er verder niet meer over wil en gaat hebben. Als de persoon alsnog begint er niet op ingaan. Vriendelijk herhalen dan dat je er niet over gaat praten. Rustig blijven en afstand houden tot de emoties bezonken zijn

Excuses oprecht geven. Het is aan de andere wat die ermee doet. En daarna je grenzen vriendelijk bewaken
  zaterdag 18 januari 2025 @ 21:50:14 #286
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216348354
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:

Blijkbaar heb jij een ander onrecht aangedaan waarvoor jij jouw excuses aan die persoon wil aanbieden. Anderen zijn dan niet relevant. Een oprecht en welgemeend 'sorry' kan alleen maar iets positiefs opleveren omdat een excuses mits oprecht en eerlijk per definitie iets positiefs is.
Le Diable
  Moderator / Redactie FP zondag 19 januari 2025 @ 08:53:12 #287
Brabo Bastard
pi_216351351
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216352651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeggen wat je spijt. Liefst via email/app/briefje. En daarbij ook zeggen dat je het er verder niet meer over wil en gaat hebben. Als de persoon alsnog begint er niet op ingaan. Vriendelijk herhalen dan dat je er niet over gaat praten. Rustig blijven en afstand houden tot de emoties bezonken zijn

Excuses oprecht geven. Het is aan de andere wat die ermee doet. En daarna je grenzen vriendelijk bewaken
Dankjewel voor je reactie, de excuses die ik wil gaan geven is duizend procent oprecht, al weet ik niet in hoeverre deze ook daadwerkelijk zo opgevat zullen worden. Heb echt vreselijke spijt van dingen die ik gedaan heb, ben in korte tijd zeven kilo afgevallen, heb er op geheel willekeurige momenten hartkloppingen van.

Dat is allemaal mijn eigen schuld, daar ben ik me heel goed van bewust.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Blijkbaar heb jij een ander onrecht aangedaan waarvoor jij jouw excuses aan die persoon wil aanbieden. Anderen zijn dan niet relevant. Een oprecht en welgemeend 'sorry' kan alleen maar iets positiefs opleveren omdat een excuses mits oprecht en eerlijk per definitie iets positiefs is.
Dat heb ik gedaan, heb dingen gewoon niet gemerkt of gezien, niet ingezien. Het zit heel ingewikkeld in elkaar,en helaas beschikt niemand over de mogelijkheid om in iemands gedachten te kijken. Ik kan het ook totaal niet inschatten. Het is mogelijk dat de uitkomst enigzins positief zal zijn, maar het kan ook echt dramatisch aflopen.
pi_216356352
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Dankjewel voor je reactie, de excuses die ik wil gaan geven is duizend procent oprecht, al weet ik niet in hoeverre deze ook daadwerkelijk zo opgevat zullen worden. Heb echt vreselijke spijt van dingen die ik gedaan heb, ben in korte tijd zeven kilo afgevallen, heb er op geheel willekeurige momenten hartkloppingen van.

Dat is allemaal mijn eigen schuld, daar ben ik me heel goed van bewust.
[..]
Dat heb ik gedaan, heb dingen gewoon niet gemerkt of gezien, niet ingezien. Het zit heel ingewikkeld in elkaar,en helaas beschikt niemand over de mogelijkheid om in iemands gedachten te kijken. Ik kan het ook totaal niet inschatten. Het is mogelijk dat de uitkomst enigzins positief zal zijn, maar het kan ook echt dramatisch aflopen.
Hoe angstig ook, jouw excuses zijn van jou, door jou, en blijkbaar wel heel erg gemeend.

Dat is - imHo - het enige ook wat je kan doen.

Wat de anderen ook zeggen: het is aan de ander wat die ermee doet.
Ik begrijp dat er ook derden in het spel zijn: dat is hun ding, lekker laten gaan.

Jij mag jouw geweten schoonmaken. En zal dat eerlijk en oprecht doen, begrijp ik uit je woorden.

Ik wens je een hele hoop moed :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216360031
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 15:35 schreef Sally het volgende:

[..]
Hoe angstig ook, jouw excuses zijn van jou, door jou, en blijkbaar wel heel erg gemeend.

Dat is - imHo - het enige ook wat je kan doen.

Wat de anderen ook zeggen: het is aan de ander wat die ermee doet.
Ik begrijp dat er ook derden in het spel zijn: dat is hun ding, lekker laten gaan.

Jij mag jouw geweten schoonmaken. En zal dat eerlijk en oprecht doen, begrijp ik uit je woorden.

Ik wens je een hele hoop moed :*
De excuses zijn zeer gemeend, maar alles staat een beetje met elkaar in verbinding. Mijn wens is een klein teken van leven, hoe minimaal ook, zodat ik kan weten of de deur wellicht op een kier staat voor mijn excuses te geven en wellicht mezelf ook nog mag uitspreken.

Maar staat die deur niet op een kiertje, dan gaat alles van kwaad tot erger. Ben echt heel bang dat ik dit mijn leven lang met me mee moet slepen, want loslaten doe ik het niet. Nu niet, en in de toekomst ook niet.
pi_216360201
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:21 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
De excuses zijn zeer gemeend, maar alles staat een beetje met elkaar in verbinding. Mijn wens is een klein teken van leven, hoe minimaal ook, zodat ik kan weten of de deur wellicht op een kier staat voor mijn excuses te geven en wellicht mezelf ook nog mag uitspreken.

Maar staat die deur niet op een kiertje, dan gaat alles van kwaad tot erger. Ben echt heel bang dat ik dit mijn leven lang met me mee moet slepen, want loslaten doe ik het niet. Nu niet, en in de toekomst ook niet.
Wat maakt dat je niet sowieso al excuses aanbiedt?
Of de deur nu wel of niet op dat kiertje staat?

Jij zit er gigantisch mee, en zou het opluchten als je in elk geval sorry hebt gezegd voor wat je hebt gedaan (of juist had nagelaten)??
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie FP maandag 20 januari 2025 @ 08:54:59 #292
Brabo Bastard
pi_216363108
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 20 januari 2025 @ 09:10:41 #294
Brabo Bastard
pi_216363183
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een verse week *O*
Een warmere week!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216363190
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Een warmere week!
Godenzijdank
  Moderator / Redactie FP maandag 20 januari 2025 @ 09:18:37 #296
Brabo Bastard
pi_216363264
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Godenzijdank
:D

Ben ik ook wel aan toe.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216368147
Gevalletje van (gelukkig enkel verbale) agressie op de (vrijwilligers)werkvloer
Ben een beetje overstuur
  Moderator / Redactie FP maandag 20 januari 2025 @ 17:10:56 #298
Brabo Bastard
pi_216368185
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gevalletje van (gelukkig enkel verbale) agressie op de (vrijwilligers)werkvloer
Ben een beetje overstuur
Ahw ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 januari 2025 @ 08:22:34 #299
Brabo Bastard
pi_216375350
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216375588
Goedemorgen!

Toch een nachtmerrie gehad :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')