?? Alle landen die bij de EU komen bevinden zich toch al in Europaquote:Op zondag 5 januari 2025 13:00 schreef Alexandrian het volgende:
Europa wordt steeds diverser, niet alleen door migratie maar ook in de context van een uitbreidende EU
Er schijnt hier iemand rond te lopen met een paarsgepunte lans die je daar wellicht bij kan helpen.quote:
De fantasiewereld van TS, die we overigens - net zoals bij praktisch al zijn vorige edgy topics - niet gaan terugzien hier. Is misschien maar beter ook.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
In welke wereld precies heeft dit goed gewerkt?
Oke Henk.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:00 schreef Alexandrian het volgende:
Velen van jullie zullen bekend zijn met het Indiase kastenstelsel maar weten jullie ook dat de Brahmins, de priesterklasse en hoogste kast, claimen afstammelingen te zijn van Ariers?
Europa wordt steeds diverser, niet alleen door migratie maar ook in de context van een uitbreidende EU. Is het wellicht een idee om in Europa een kastenstelsel te introduceren?
Dit om bepaalde veranderingen waar veel Europeanen het blijkbaar niet altijd even makkelijk mee hebben, meer te ordenen. Meer duidelijkheid. Waardoor men niet bang hoeft te zijn voor andere bevolkingsgroepen, simpelweg omdat men minder met elkaar te maken heeft. Soevereiniteit in eigen kring.
[poll=8258]
Alleen in de wereld van de hoogste kaste, zo kan je natuurlijk alles goed praten.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
In welke wereld precies heeft dit goed gewerkt?
Door emimich.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
In KLB was 15 jaar geleden al een kastesysteem. Werkte prima.
Schaakmatquote:Op maandag 6 januari 2025 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door emimich.
Succes kerel was dat.
Helaas vergeet het internet wel. Ik kan de bijbehorende foto niet meer vindenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is zo lang geleden, maar jij kent hem ook nog ?
Nee hoor.quote:
Die kaste van jou neemt niemand serieus. Ik sta daar niet eens in. En dat terwijl ik destijds al geruimte tijd poste in KLB, dus je had kunnen weten dat ik ingeschaald had moeten worden.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor.
de_boswachter in KLB / de KLB kaste
Emimich deed de update
Emimich in KLB / [KLB Bagger SC #229] Waar ik weg ben.
Wat een topuser ben ik toch eigenlijk.
Jij was en blijft een mongool. Daar zijn simpelweg geen kastes voorquote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kaste van jou neemt niemand serieus. Ik sta daar niet eens in. En dat terwijl ik destijds al geruimte tijd poste in KLB, dus je had kunnen weten dat ik ingeschaald had moeten worden.
Wat je nu zegt treft mij. Zo kan ik niet verder leven.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was en blijft een mongool. Daar zijn simpelweg geen kastes voorIn die van Emimich stond je trouwens ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |