quote:Op zondag 5 januari 2025 15:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zag ik aankomen. En zo zal jouw post al snel vijf tot tien duimpjes krijgen van de standaard namen die ook smadelijk om mijn post zullen lachen. Graag gedaan
Naast Trump derangement syndrome hebben we nu blijkbaar ook Musk derangement syndrome?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Musk wordt vanuit z'n ivoren toren meer uitgekotst dan Dolf Jansen, maar die steun je waarschijnlijk wel
Jammer van de datum, dit overschaduwd nu de sterfdag van mijn moederquote:Op zondag 5 januari 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Maar niets is erger dan Dolf Jansen van X af.
En zo praat jij poep goed?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En andersom zijn het allemaal nette lieve mensen die nooit slecht praten over anderen natuurlijk.
Yeah, make that the cat wise.
Persoonlijke site: "eXit januari 2025"quote:
Hij kiest er toch zelf voor om zijn geld te verdienen als cabaretier door rechts en eigenlijk alles wat niet in zijn grachtengordel straatje past belachelijk te maken.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:
Hij kreeg constructieve inhoudelijke kritiek op zijn posts...
[ x ]
Anyway, als iemand niet je ding is, kun je die ook gewoon negeren, ipv afbranden natuurlijk.
Dit begrijp ik ook echt niet. Dat je de sterke behoefte voelt om iemand online te vertellen dat je iets vooral niet gaat doen omdat zijn kop je niet aanstaat.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Anyway, als iemand niet je ding is, kun je die ook gewoon negeren, ipv afbranden natuurlijk.
Het probleem is meer dat heel veel mensen het niet kunnen verkroppen dat er mensen met een andere mening bestaan en dan gaat de bokkepruik op. In je real life omgeving kom je de mensen die het niet met je eens zijn natuurlijk een stuk minder tegen aangezien je grotendeels toch in je eigen bubbeltje leeft en je je eigen vrienden uitzoekt.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
En zo praat jij poep goed?
Geen mens is perfect, met welke achtergrond dan ook. Verschil met vroeger is, dat men vroeger enigszins geremd werd door sociale contacten waarmee men in real life in contact stond. Nu met sociale media klonteren mensen met dezelfde gedachtegangen samen, waardoor die rem minder aanwezig is.
Dit is voor niemand goed.
Dat werkt natuurlijk wel twee kanten op.quote:Op oa X is het ondertussen wel heel verdorven aan het worden omdat men van alles vindt dat het maar gezegd kan worden.
Lijkt me ook niet meer dan logisch aangezien je zo vrij snel en simpel reclame kan maken. En als je wil stoppen omdat Musk je niet aanstaat en je van mening bent dat er niks meer deugt van dat platform is dat verder prima maar hef je account dan op en verdwijn naar een andere stek en ga niet op 8 verschillende platformen huilstruiken dat het allemaal maar kut is op locatie X, Y of Z.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik moet wel lachen om al die sneue zolderkamerautisten hier die zeggen dat het Dolf Jansen om aandacht gaat. Want dat is toch de enige reden waarom iemand wel op twitter zit? Om om aandacht te vragen?
Het is helemaal prima als hij dat op 8 andere platformen deelt (ik heb er geen last van). Het verbaast mij dat anderen zich daar druk over maken. Daar is het toch social media voor? Als je daar geen last van wil hebben, moet je er niet aan mee doen.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:32 schreef AchJa het volgende:
Lijkt me ook niet meer dan logisch aangezien je zo vrij snel en simpel reclame kan maken. En als je wil stoppen omdat Musk je niet aanstaat en je van mening bent dat er niks meer deugt van dat platform is dat verder prima maar hef je account dan op en verdwijn naar een andere stek en ga niet op 8 verschillende platformen huilstruiken dat het allemaal maar kut is op locatie X, Y of Z.
Net zo goed dat anderen daar een mening over mogen hebben.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is helemaal prima als hij dat op 8 andere platformen deelt (ik heb er geen last van). Het verbaast mij dat anderen zich daar druk over maken. Daar is het toch social media voor? Als je daar geen last van wil hebben, moet je er niet aan mee doen.
Zeker. Waar zeg ik dat dat niet mag? Ik houd alleen niet van wel zeuren maar er geen consequenties aan verbinden. Dolf Jansen zeurt, maar verbindt er wel consequenties aan.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo goed dat anderen daar een mening over mogen hebben.
Jammer van die tweet want hij slaat de plank volledig mis met die krachtterm, het is de bedoeling dat je zijn kont kaalscheert en hem achteruit laat lopen, niet zijn kop want dan blijft alles precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
X is gewoon een afspiegeling van de samenleving.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook echt niet. Dat je de sterke behoefte voelt om iemand online te vertellen dat je iets vooral niet gaat doen omdat zijn kop je niet aanstaat.
Nee hoor, ik post zelf nooit iets, ik volg alleen bepaalde mensen. Heeft dus niks met aandacht te maken.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik moet wel lachen om al die sneue zolderkamerautisten hier die zeggen dat het Dolf Jansen om aandacht gaat. Want dat is toch de enige reden waarom iemand wel op twitter zit? Om om aandacht te vragen?
Daar heb je gelijk in. Het enige waar je wat mij betreft kanttekeningen bij kunt plaatsen: Jansen vertelt natuurlijk niet alleen maar grapjes. Hij heeft ook nogal wat moraliserende en wereldverbeterende teksten. Zijn goed recht hoor, dat is de discussie niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Waar zeg ik dat dat niet mag? Ik houd alleen niet van wel zeuren maar er geen consequenties aan verbinden. Dolf Jansen zeurt, maar verbindt er wel consequenties aan.
Mogelijk zit er een subtiel verschil tussen 'Ik ben het niet met je eens, Dolf' en 'Ik moord jou en je gezin uit, kutmongool!'. Maar die doe ik even uit de losse pols.Volgens mij is twitter echt het rioolputje van de mensheid.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het enige waar je wat mij betreft kanttekeningen bij kunt plaatsen: Jansen vertelt natuurlijk niet alleen maar grapjes. Hij heeft ook nogal wat moraliserende en wereldverbeterende teksten. Zijn goed recht hoor, dat is de discussie niet.
Maar het lijkt mij dat je dat o.a. doet in de hoop dat je iets kunt veranderen of mensen kunt overtuigen. Dan lijkt het mij niet erg effectief dat je die teksten alleen op platformen uit waar iedereen het toch al met je eens is. Als je alleen maar "Helemaal eens, Dolf!" of "Groot gelijk!" terugkrijgt, wat heeft het dan voor nut? Dat zijn niet de mensen die je probeert te overtuigen.
Ik bedoel, in de echte samenleving heb je ook zulke mensen. Ik snap niet dat mensen altijd denken dat dat alleen op X is.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook echt niet. Dat je de sterke behoefte voelt om iemand online te vertellen dat je iets vooral niet gaat doen omdat zijn kop je niet aanstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |