quote:Ook Dolf Jansen stopt met X: 'Constante overvloed aan lelijkheid'
02 jan. 2025in Sterren
Dolf Jansen heeft besloten om te stoppen met het gebruik van X. ,,Omdat het niet meer is wat het was en ook nooit meer zal worden", aldus de 61-jarige cabaretier in een lang bericht op sociale media.
,,Er is een constante overvloed aan lelijkheid, aan (anoniem) schelden, aan pogingen (me) de mond te snoeren."
Dolf Jansenquote:
Ik weet niet welke ziekte hij heeft, maar hij ziet eruit alsof ie in de terminale fase zit....quote:Op zondag 5 januari 2025 11:46 schreef Caland het volgende:
Is dat meteen de reden waarom hij al jaren is gestopt met eten?
Zo zien alle hardlopers eruitquote:Op zondag 5 januari 2025 12:03 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ziekte hij heeft, maar hij ziet eruit alsof ie in de terminale fase zit....
Veganisme.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:03 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ziekte hij heeft, maar hij ziet eruit alsof ie in de terminale fase zit....
Net als Braddiequote:Op zondag 5 januari 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
Hij stopt omdat ze pogingen doen hem de mond te snoeren? Ziet hij niet in dat dit dan juist is wat ze willen?__!
Dan had Dolf Jansen vast zijn naam laten wijzigen , net als ie nu van X afgaatquote:Op zondag 5 januari 2025 12:26 schreef Viesdik het volgende:
Wie noemt zn kind nou Dolf
Zet er dan op zn minst een A voor
als van X af gaan een trend word zekerquote:Op zondag 5 januari 2025 12:18 schreef R-woud93 het volgende:
Oei, X heeft nu een heel groot probleem!
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net als Braddie![]()
Braadje ik mis je nog elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |