SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ow ik heb er niet eens naar geluisterd!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat is dit een verschrikkelijke afgevlakte versieslechte sounds
was ie in de aanvieding
![]()
![]()
Gezien de TT: hier 2 vragen der vragen: heeft kree gebeld met haar, en was ze dronken toen ze het uitmaakte?
Het antwoord mag kort hoor, in 1 zin.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik wacht nog steeds op pics van haar!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Gezien de TT: hier 2 vragen der vragen: heeft kree gebeld met haar, en was ze dronken toen ze het uitmaakte?
Het antwoord mag kort hoor, in 1 zin.![]()
kutverdoriequote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
heb wel een slechte mededeling
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom zo wel ff brengenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal op♡♡♡♡![]()
Eigenpijperij dit soort TT'sIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
In de morgen pas hier denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echte mannen drinken Amstelquote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal op~FEYENOORD~
Instagram ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hertog Jan is ook voor echte mannen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind mezelf dan ook echt helemaal geweldig, wat ik dan ook ben.quote:~FEYENOORD~
gelijk antwoord want ben er nog, en had dit al verteld, maar speciaal voor jou, had haar berichtje gestuurd wil je nog bellen?>. geen bericht en toen volgende ochtend sorry sliep alquote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Het antwoord mag kort hoor, in 1 zin.
ik besloten om het allemaal af te wachten want wil dat allemaal niet overhaasten gezien situatie etc.
dat is het nieuws van mij tot nu toe.
rest is even afwachten, was al verteld trouwens, maar snap dat je niet continue topics volgt.Do what you love, love what you do!![]()
Die hype heb ik echt nog nooit begrepen.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hertog Jan is ook voor echte mannen.~FEYENOORD~
Ik heb wel voor je.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echte mannen hebben in het leger gezetenquote:dus ik denk dat er hier weinig echte mannen overblijven
![]()
![]()
Ik wist wel dat jij een kloon van Paul wasquote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf dan ook echt helemaal geweldig, wat ik dan ook ben.![]()
![]()
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Echte mannen hebben in het leger gezetendus ik denk dat er hier weinig echte mannen overblijven
~FEYENOORD~
Sommige mensen vinden het frustrerend dat ze daar niet aan kunnen doen heb ik het ideequote:
Nee ik bedoel jou niet Grey![]()
![]()
Nou ja ik leg nog echte drollen...quote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.Lach met een schone bips![]()
Hoe zit dat met vrouwenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja nee ja, het is echt heerlijk bier.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hype heb ik echt nog nooit begrepen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Euhm gezin je username? van welke tijd was jij?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.
ik ben het trouwens met je eens hoor, want meeste waarvan ik hoor toen die dienstplicht nog was vonden het leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Ah joh, is ook een prima pilsje maatquote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, het is echt heerlijk bier.![]()
~FEYENOORD~
Ik hoefde niet meer in militaire dienst.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Echte mannen hebben in het leger gezetendus ik denk dat er hier weinig echte mannen overblijven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen dienstplicht, zou er ook niet aan meewerken.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gezin je username? van welke tijd was jij?
ik ben het trouwens met je eens hoor, want meeste waarvan ik hoor toen die dienstplicht nog was vonden het leuk.~FEYENOORD~
Ik heb gelukkig ook nog een bak Grolsch koud liggen dus ik overleef het wel maar op deze manier leer ik wel de echte lieve mensen hier kennenquote:![]()
![]()
Wat zijn neppe dan?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leggen ook nog echte drollen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja daar hoef je mij niks over uit te leggen, ik ben nog een echte manquote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.![]()
![]()
Ik heb nog grande prestiges en die bok bier variant.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook nog een bak Grolsch koud liggen dus ik overleef het wel maar op deze manier leer ik wel de echte lieve mensen hier kennenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoefde niet meer in militaire dienst.
Dat is toch in 94 pas afgeschaft ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja staat haaks op je zin tegen ofzo>quote:Op zondag 5 januari 2025 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen dienstplicht, zou er ook niet aan meewerken.
Ik had het wel gedaan maar ben van 83" en toen was de dienstplicht weg al, maar ik hoor altijd mooie verhalen erover. wmb voeren ze het weer in.Do what you love, love what you do!![]()
Deze man heeft smaakquote:Op zondag 5 januari 2025 01:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook nog een bak Grolsch koud liggen dus ik overleef het wel maar op deze manier leer ik wel de echte lieve mensen hier kennen
Lach met een schone bips![]()
Ik ben geen pilsdrinker, maar HJ is wel 1 van de betere.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hype heb ik echt nog nooit begrepen.![]()
Ik was wel goedgekeurd maar had vrijstelling vanwege studie. En toen was er ergens de laatste lichting...quote:Op zondag 5 januari 2025 01:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Dat is toch in 94 pas afgeschaft ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hou toch eens je bekquote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gezin je username? van welke tijd was jij?
ik ben het trouwens met je eens hoor, want meeste waarvan ik hoor toen die dienstplicht nog was vonden het leuk.![]()
![]()
rond die tijd wel jaquote:Op zondag 5 januari 2025 01:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Dat is toch in 94 pas afgeschaft ?ik zat in de op 1 na laatste lichting
![]()
![]()
Ik laat de staat niet bepalen wat ik wil doen in mijn leven.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja staat haaks op je zin tegen ofzo>
Ik had het wel gedaan maar ben van 83" en toen was de dienstplicht weg al, maar ik hoor altijd mooie verhalen erover. wmb voeren ze het weer in.~FEYENOORD~
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was wel goedgekeurd maar had vrijstelling vanwege studie. En toen was er ergens de laatste lichting...
Mijn broer is van 76
Wel gekeurd
Maar hoefde niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben tegenwoordig meer een whisky drinker, dat bier heb ik wel een keer bekeken.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben geen pilsdrinker, maar HJ is wel 1 van de betere.~FEYENOORD~
Je betaald belastingquote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik laat de staat niet bepalen wat ik wil doen in mijn leven.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Speciaal biertjes gaan er nog wel in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
technisch gezien trouwens voor mij? kan ik nog oproepbaar zijn? zo was het het gezegd met brief, geen idee of dat nu nog is trouwens.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik laat de staat niet bepalen wat ik wil doen in mijn leven.Do what you love, love what you do!![]()
Daar krijg ik veel voor terug.quote:~FEYENOORD~
Ik zat bij de laatste paar die nog op keuring moesten komen.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoefde niet meer in militaire dienst.
Afgekeurd op huisstofallergie!![]()
![]()
Deze man en greysbonesquote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik laat de staat niet bepalen wat ik wil doen in mijn leven.![]()
![]()
Ik ben oproepbaar, maar afkeur.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
technisch gezien trouwens voor mij? kan ik nog oproepbaar zijn? zo was het het gezegd met brief, geen idee of dat nu nog is trouwens.~FEYENOORD~
Eet smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat drink jij danquote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben geen pilsdrinker, maar HJ is wel 1 van de betere.![]()
![]()
Tot nu toe beter dan in andere staten, zodra de eerste bom valt ben ik weg.quote:~FEYENOORD~
Jij mag iedereen plat lullenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
mij zullen ze vast in kannonenvoer regiment gooien. LOL.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker!quote:Op zondag 5 januari 2025 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb nog grande prestiges en die bok bier variant.![]()
![]()
Bedankt voor je vooral constructieve bijdrage als reactie op deze volkomen normale post van kree.quote:
Je bent lekker bezighij kan er ook niks aan doen.
![]()
Nou ik laat de staat niet bepalen voor mij, dacht ik ooit ook. Kreeg ik een brief in de naam van de Koningin waar ik het niet mee eens was. Ik terug gestuurd met achterop de brief. "ik heb geen Koninklijk eiser"... 2 weken later gewoon die 140 euro van mijn rekening afgetrokken. So much for eigenwijs zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer een whisky drinker, dat bier heb ik wel een keer bekeken.
Ik drink de laatste tijd liever rum dan spaart dat allemaal op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 01:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ik laat de staat niet bepalen voor mij, dacht ik ooit ook. Kreeg ik een brief in de naam van de Koningin waar ik het niet mee eens was. Ik terug gestuurd met achterop de brief. "ik heb geen Koninklijk eiser"... 2 weken later gewoon die 140 euro van mijn rekening afgetrokken. So much for eigenwijs zijn
~FEYENOORD~
kree gaat met de aanvaller in gesprek. En ze keren gelijk huiswaarts. "niet te overwinnen, dat landje".quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga huilen danquote:Op zondag 5 januari 2025 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bedankt voor je vooral constructieve bijdrage als reactie op deze volkomen normale post van kree.
Je bent lekker bezighij kan er ook niks aan doen.
![]()
![]()
pers detail pers. danquote:
dat hellooooooo Vietnam, zie ik me nog wel doen,.
lol al met al. ik hou ne het liefst ver weg van oorlog. tis al te triest met wat er nu gaande gaat en kan daar echt verdrietig over worden.Do what you love, love what you do!![]()
Beterrrrr!quote:Op zondag 5 januari 2025 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer een whisky drinker, dat bier heb ik wel een keer bekeken.Welke whisky's vind je lekker?
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
mij zullen ze vast in kannonenvoer regiment gooien. LOL.![]()
!
![]()
Lieve Kreequote:Op zondag 5 januari 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
pers detail pers. dan
dat hellooooooo Vietnam, zie ik me nog wel doen,.
lol al met al. ik hou ne het liefst ver weg van oorlog. tis al te triest met wat er nu gaande gaat en kan daar echt verdrietig over worden.
Dat hou je geen dag volThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het schilderij de zoon is er.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De Amerikaanse Bourbon staat wel hoog, ook de Ierse vind ik lekker.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Beterrrrr!Welke whisky's vind je lekker?
~FEYENOORD~
Zoiets als de bard van Asterix en Obelix.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kree gaat met de aanvaller in gesprek. En ze keren gelijk huiswaarts. "niet te overwinnen, dat landje".![]()
LOL hihihiquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heb mijn blokkeer liljst maar weer wat uitgebreid voordat ik het straks weer gedaan heb allemaal terwijl ik niet het kaas van mijn brood laat eten door mensen die zelf slecht lezen.
** einde mededeling **![]()
Oh dat is wel schattig iddquote:Op zondag 5 januari 2025 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoiets als de bard van Asterix en Obelix.
Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 5 januari 2025 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kree gaat met de aanvaller in gesprek. En ze keren gelijk huiswaarts. "niet te overwinnen, dat landje".
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of ze zijn bang dat iedereen hier zo oeverloos zit te lullen en daar hebben ze helemaal geen zin in om over te heersen!quote:Op zondag 5 januari 2025 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kree gaat met de aanvaller in gesprek. En ze keren gelijk huiswaarts. "niet te overwinnen, dat landje".![]()
![]()
Straks lees je alleen nog je eigen postsquote:Op zondag 5 januari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
Heb mijn blokkeer liljst maar weer wat uitgebreid voordat ik het straks weer gedaan heb allemaal terwijl ik niet het kaas van mijn brood laat eten door mensen die zelf slecht lezen.
** einde mededeling **Iedereen is een kutlultrut
Hij heeft dan ook eigenlijk Kreelenzkyquote:Op zondag 5 januari 2025 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Suske en Wiske vroegah...... En Sjors en Sjimmiequote:Op zondag 5 januari 2025 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoiets als de bard van Asterix en Obelix.
Ja leg de grap even uitquote:Op zondag 5 januari 2025 01:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze zijn bang dat iedereen hier zo oeverloos zit te lullen en daar hebben ze helemaal geen zin in om over te heersen!Iedereen is een kutlultrut
En Kuifje.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Suske en Wiske vroegah...... En Sjors en Sjimmie![]()
Dat las ik ook allemaal.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Suske en Wiske vroegah...... En Sjors en SjimmieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wss niet neequote:Op zondag 5 januari 2025 01:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Kree
Dat hou je geen dag vol
Do what you love, love what you do!![]()
lolquote:Op zondag 5 januari 2025 01:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook eigenlijk Kreelenzky
Alfred Jodukus Kwak en die kraai die toch wel wat weg had van iemand uit de geschiedenisquote:
Ligt er al sneeuw daar ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze moest er nog door hopelijk ligt daar niks.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, komt vanuit het westen toch? Ik hoorde pas om 3 uur in Maastrichtquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
alweerquote:Op zondag 5 januari 2025 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je een vrouw mee neemt kan nu wel.ik moet nog eten man
![]()
Oh dan is je ritje al voorbij neem ik aan.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, komt vanuit het westen toch? Ik hoorde pas om 3 uur in MaastrichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja echt ik ging daar doorheen die strips... In bed, nachtlamp aan en strips lezenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
Ik verslond vroeger alle stripboeken.
Lucky Luke was er ook nog.
Ja, maar ben er al door! Weer thuis. En geen sneeuwvlok gezien!quote:Op zondag 5 januari 2025 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moest er nog door hopelijk ligt daar niks.
Gelukkigquote:Op zondag 5 januari 2025 01:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ben er al door! Weer thuis. En geen sneeuwvlok gezien!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Politie agent Reneé is wel een leuk typ voor je.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je een vrouw mee neemt kan nu wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
<knip>quote:Op zondag 5 januari 2025 01:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Raap er dan een van de straat, eten heb ik wel.
**Deze reactie is door de Fok! Filter aangemerkt als niet verstandig en daardoor verborgen**![]()
Bekijk deze YouTube-video
ik daarin?
no way. wat niet in die Clip zit is dat alles die dat ook dacht door eigen leger ff werd omgelegd.
mij niet gezien dit.Do what you love, love what you do!![]()
Ow dat zijn vaak de leuksten...quote:Op zondag 5 januari 2025 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
<knip>
**Deze reactie is door de Fok! Filter aangemerkt als niet verstandig en daardoor verborgen**Lach met een schone bips![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik snap die planning ook nietquote:Op zondag 5 januari 2025 01:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag al?
En de dag is nog zo lang![]()
![]()
wat mooie is en moet ik soms om lachen. want denken we een grote oorlog, maar die musical (aanrader btw) draait langer als hele oorlog duurde al, go figure.Do what you love, love what you do!![]()
40-45 ?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:25 schreef kree het volgende:
wat mooie is en moet ik soms om lachen. want denken we een grote oorlog, maar die musical (aanrader btw) draait langer als hele oorlog duurde al, go figure.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ik denk maar zo, gelukkig zei hij "vandaag" en niet "dit jaar"quote:
Oh ja 40-45 schijnt ook goed te zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig kunnen wie die oorlog ook winnenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:25 schreef kree het volgende:
wat mooie is en moet ik soms om lachen. want denken we een grote oorlog, maar die musical (aanrader btw) draait langer als hele oorlog duurde al, go figure.![]()
gemengde verhalen over gehoord, maar zou willen zien.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja 40-45 schijnt ook goed te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou die liever niet meer zien of eventueel mee maken.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
gemengde verhalen over gehoord, maar zou willen zien.Lach met een schone bips![]()
Euhm ik wel en denk ook goed dat jeugd dat ziet, maar musical is niet zo populair.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou die liever niet meer zien of eventueel mee maken.Do what you love, love what you do!![]()
Studio 100 hequote:Op zondag 5 januari 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
gemengde verhalen over gehoord, maar zou willen zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen musical voor mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow musical, ik dacht echte WW... nee ja dan anders wel.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ik wel en denk ook goed dat jeugd dat ziet, maar musical is niet zo populair.Lach met een schone bips![]()
ja Samson en gert gehalte, gaat het nooit halen bij die productie van soldaat van oranje, maar alsnog wil ik het wel zien. dus als iemand zin heeft????quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ha denk niet dat het een hoog samson en gert gehalte heeft.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja Samson en gert gehalte, gaat het nooit halen bij die productie van soldaat van oranje, maar alsnog wil ik het wel zien. dus als iemand zin heeft????They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze zit al klaar in avond dressquote:Op zondag 5 januari 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja Samson en gert gehalte, gaat het nooit halen bij die productie van soldaat van oranje, maar alsnog wil ik het wel zien. dus als iemand zin heeft????
toch denk ik dat menigeen anders denk als ze die soldaat van oranje keer zien.quote:
Daar wil ik wel een musical mee doenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zit al klaar in avond dress
[ afbeelding ]
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Les miserables?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een musical mee doen![]()
![]()
Zou zomaar kunnen, ik zal er niet snel zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
toch denk ik dat menigeen anders denk als ze die soldaat van oranje keer zien.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wissel ik mijn vriendin ook voor in hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 01:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een musical mee doen
laat ik simpel zeggen. jullie kennen de NL film toch wel????
mag ik hopen.
nouja als je dat leuk vond dan is die musical ook ok. zet ff je vooroordelen opzij.Do what you love, love what you do!![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amsterdamned!quote:Op zondag 5 januari 2025 01:33 schreef kree het volgende:
mag ik hopen.
nouja als je dat leuk vond dan is die musical ook ok. zet ff je vooroordelen opzij.Lach met een schone bips![]()
Ook nietquote:Op zondag 5 januari 2025 01:33 schreef kree het volgende:
mag ik hopen.
nouja als je dat leuk vond dan is die musical ook ok. zet ff je vooroordelen opzij.
Heb niks met oorlogen over het algemeenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zelfde regisseur. andere filmquote:
my god zeg. mss word ik er wel te oud voor maar echt hier die dit lezen niet die film gezien? focking NL klassieker.Do what you love, love what you do!![]()
Soldaat van oranje ja vroeger elk jaar op school moesten we die kijken vond alleen altijd lang duren.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde regisseur. andere film
my god zeg. mss word ik er wel te oud voor maar echt hier die dit lezen niet die film gezien? focking NL klassieker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kweet niet of het geintje is of niet. maar zoek het maar op
soldaat van oranjeDo what you love, love what you do!![]()
Iets met in de blote kont staan terwijl Wilhelmina uit het raam staat te kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
goeds en zouden ze nu nog moeten doenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soldaat van oranje ja vroeger elk jaar op school moesten we die kijken vond alleen altijd lang duren.
het is al met al trouwens ok film hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kreeg op school Saving private Ryan te zienquote:Op zondag 5 januari 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soldaat van oranje ja vroeger elk jaar op school moesten we die kijken vond alleen altijd lang duren.
Soldaat van oranje bestond nog niet geloof ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jonguhh!!! Ik wilde nog meer kut titels opmoemen. Flodder was mijn volgendequote:Op zondag 5 januari 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soldaat van oranje ja vroeger elk jaar op school moesten we die kijken vond alleen altijd lang duren.Lach met een schone bips![]()
my god. hoe het onderwijs achteruit gaat.... ik kreeg schindlers list. enzo.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kreeg op school Saving private Ryan te zien
Soldaat van oranje bestond nog niet geloof ikDo what you love, love what you do!![]()
De beste ooitquote:Op zondag 5 januari 2025 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jonguhh!!! Ik wilde nog meer kut titels opmoemen. Flodder was mijn volgende
Ik ben van 86 dus niet heel veel jongerquote:Op zondag 5 januari 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
my god. hoe het onderwijs achteruit gaat.... ik kreeg schindlers list. enzo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat lijkt mij sterk als je kijkt wanneer die beide films zijn uitgebracht.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kreeg op school Saving private Ryan te zien
Soldaat van oranje bestond nog niet geloof ik
R.I.P DTS.![]()
weet ik maar nooit te laat, ga kijken dan?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben van 86 dus niet heel veel jongerDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat ze nu de beste vriendin van Anne Frank te zien krijgenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:40 schreef kree het volgende:
geen hoop meer in het onderwijs.![]()
hoe treurig.
R.I.P DTS.![]()
Ow, '77, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 5 januari 2025 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk als je kijkt wanneer die beide films zijn uitgebracht.
echt het beste NL gemaakt laten ze niet meer zien.
afgezien nog van Chandlers list. want moet iedereen zien. kut onderwijs.Do what you love, love what you do!![]()
Ciske de rat is ook wel een goedequote:Op zondag 5 januari 2025 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vaak word de film "schatjes" vergeten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het zakmes is de beste Nederlandse film.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:41 schreef kree het volgende:
echt het beste NL gemaakt laten ze niet meer zien.
afgezien nog van Chandlers list. want moet iedereen zien. kut onderwijs.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 januari 2025 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vaak word de film "schatjes" vergeten.![]()
Kutfilm in mijn opinie.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ciske de rat is ook wel een goedeLach met een schone bips![]()
is van veel later denk. neem het thema van de film soldaat van oranje??quote:Op zondag 5 januari 2025 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vaak word de film "schatjes" vergeten.
daar moeten we voor staan.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Met Mees, boek was ook mooiquote:Op zondag 5 januari 2025 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zakmes is de beste Nederlandse film.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja ook fan van.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ciske de rat is ook wel een goedeDo what you love, love what you do!![]()
De beste film vind ik toch The green mile, niet Nederlands maar tochTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
je kunt niet zeggen dat dat theme soort van geeft. wij staan voor oranje denk?Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:beetje vergeten parel inmiddels denk ik maar in de jaren 90 en ook nog begin 2000 kende iedereen die film werd ook vaak herhaald nog.
R.I.P DTS.![]()
Ik vond het cringe met dat Amsterdamse accent overal, ja amsterdammers vinden dat mooi de rest van Nerderland haat dat en vind het horror.quote:Lach met een schone bips![]()
Klopt, Carry Slee deed ook goede zaken met oa Afblijvenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jabeetje vergeten parel inmiddels denk ik maar in de jaren 90 en ook nog begin 2000 kende iedereen die film werd ook vaak herhaald nog.
Oh vind ik wel wat hebben, sowieso dialecten welquote:Op zondag 5 januari 2025 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het cringe met dat Amsterdamse accent overal, ja amsterdammers vinden dat mooi de rest van Nerderland haat dat en vind het horror.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En Abeltje was toen die uitkwam ook wel een dingetje in Nederland.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, Carry Slee deed ook goede zaken met oa AfblijvenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zo fan van soldaat van oranje en de componist dus dat ik het namaakte
lol
jaren terug
Bekijk deze YouTube-video
op een keyboard van 7,50 kringloop. jaja. mindere tijden enzo toen.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Die heb ik nog in de bioscoop gezien destijds. Is de lift daar niet een rip off van?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Abeltje was toen die uitkwam ook wel een dingetje in Nederland.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee net als Drents, of Achterhoeks... Praat Nederlandsquote:Op zondag 5 januari 2025 01:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh vind ik wel wat hebben, sowieso dialecten wel
Ieder zijn ding tochquote:Op zondag 5 januari 2025 01:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee net als Drents, of Achterhoeks... Praat Nederlands
hmm hebben jullie ook dar ie zeg link inloggen. en alls je gaat dubbelklikken ie naar andere YouTube gaat?Do what you love, love what you do!![]()
Parodie misschien weet niet of Dick een Annie fan was.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de bioscoop gezien destijds. Is de lift daar niet een rip off van?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook, maar heeft natuurlijk bij mij ook met de voorkeur van de voetbalclub te makenquote:Toch liever Rotterdammers dan Amsterdammers.
wel serieus een echte top filmquote:Op zondag 5 januari 2025 01:46 schreef _UserName_ het volgende:
De beste film vind ik toch The green mile, niet Nederlands maar toch![]()
![]()
how als je het over international heb dan staat ie bij mij hoog bovenaan ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja dan snap ik de afkeur wel, ik link dialecten niet aan voetbal,meer aan personages. Rotterdams denk ik aan Mitchel aan de Maas, Amsterdams aan Ciske de rat en Achterhoeks aan de neef van mijn vrouw haar opa (Bennie Jolink)quote:Op zondag 5 januari 2025 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar heeft natuurlijk bij mij ook met de voorkeur van de voetbalclub te makenToch liever Rotterdammers dan Amsterdammers.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 5 januari 2025 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was mooi, die grote gast achter de tralies.... .
Raap me op![]()
je vergeet die muis.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was mooi, die grote gast achter de tralies.... .Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak ook maar gein hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 01:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dan snap ik de afkeur wel, ik link dialecten niet aan voetbal,meer aan personages. Rotterdams denk ik aan Mitchel aan de Maas, Amsterdams aan Ciske de rat en Achterhoeks aan de neef van mijn vrouw haar opa (Bennie Jolink)Ik bedoel dingen ook weer niet in agressieve vorm
Ik vind alles wel best.
Want, hij maakte de film eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Raap me opLach met een schone bips![]()
hoe je zo mensen kunt haten he dan in een film, maar daarom is ie zo goed gemaakt wss
Ik kan niet tegen onrecht dus dat is dan niet zo moeilijk.. omhoog gelikt ventjequote:Op zondag 5 januari 2025 01:59 schreef kree het volgende:
hoe je zo mensen kunt haten he dan in een film, maar daarom is ie zo goed gemaakt wssTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik denk dat je in een film niemand kan haten als Negan in the Walking Dead series... Maar hij speelde het zo goed dat je van die gast ging houden... Met afkeer. Dat was echt een staaltje acteerweerk,,,,,,,,,,,, Hat off.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:59 schreef kree het volgende:
hoe je zo mensen kunt haten he dan in een film, maar daarom is ie zo goed gemaakt wssLach met een schone bips![]()
ik ook niet, eens.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onrecht dus dat is dan niet zo moeilijk.. omhoog gelikt ventje
Te wakker?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kent Negan nog niet?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:04 schreef _UserName_ het volgende:
Eigenlijk wil ik slapen maar gaat nog nietLach met een schone bips![]()
Nee, vrouw epileptische aanval gehad en heb noodmedicatie toegediend dus moet de komende 2 uur nog op de ademhaling lettenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh oef sterkte.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouw epileptische aanval gehad en heb noodmedicatie toegediend dus moet de komende 2 uur nog op de ademhaling lettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow fuck! Zorg voor haar maat!quote:Op zondag 5 januari 2025 02:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouw epileptische aanval gehad en heb noodmedicatie toegediend dus moet de komende 2 uur nog op de ademhaling lettenLach met een schone bips![]()
He wat naarquote:Op zondag 5 januari 2025 02:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouw epileptische aanval gehad en heb noodmedicatie toegediend dus moet de komende 2 uur nog op de ademhaling letten
Ben je geschrokken?♡♡♡♡![]()
Ja best wel want ik lag al te slapen, meest verrotte manier om wakker te wordenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
happy. omdat je niet wil via dm. maar als ik ff mag vragen. en maakt niet uit of niet. ik snap nog steeds niet hoe jij soms dan zo moe kan zijn of waarvan? je hebt t nooit verteld?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heftig zegquote:Op zondag 5 januari 2025 02:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja best wel want ik lag al te slapen, meest verrotte manier om wakker te worden
Nu maar even bijkomen en hier wat afleiding vinden♡♡♡♡![]()
Dat is minder ik had een ex met epilepsie ook wel meerdere aanvallen van meegemaakt maar gelukkig nooit noodmedicatie moeten toedienen al hadden we het wel in huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu ze zwanger is en wekelijks aanvallen heb ik dat ookquote:Op zondag 5 januari 2025 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is minder ik had een ex met epilepsie ook wel meerdere aanvallen van meegemaakt maar gelukkig nooit noodmedicatie moeten toedienen al hadden we het wel in huis.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja preciesquote:Op zondag 5 januari 2025 02:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heftig zeg
Nu maar even bijkomen en hier wat afleiding vindenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heftig man. Ik weet nog dat mijn ouders op een camping zaten en de vrouw van de buurman epeleptisch was en als ze ineens begon te dolen schrok hij aan om erbij te zijn en haar op te vangen. Ik was toen 15 denk ik, best heftig om te zien dus als jij dat mee maakt. Sterkte man.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:07 schreef _UserName_ het volgende:
Heb gelukkig 2 uurtjes slaap gehad, dat scheeltLach met een schone bips![]()
sorry als ik het niet begrepen heb trouwens. maarja. daar was DM voor. ok wat is het eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Blijft heftig om mee te maken ja, dit is aanval 8 in krap 5 maanden, de 5e in 5 wekenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heftig man. Ik weet nog dat mijn ouders op een camping zaten en de vrouw van de buurman epeleptisch was en als ze ineens begon te dolen schrok hij aan om erbij te zijn en haar op te vangen. Ik was toen 15 denk ik, best heftig om te zien dus als jij dat mee maakt. Sterkte man.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sterkte man hopelijk gaat het geleidelijk aan wat beter.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu ze zwanger is en wekelijks aanvallen heb ik dat ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sjezus, Ik heb het dus gezien en erg zwaar. Sterkte maatje. Dit kan je niet met woorden goed praten. Heel heftig man,quote:Op zondag 5 januari 2025 02:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Blijft heftig om mee te maken ja, dit is aanval 8 in krap 5 maanden, de 5e in 5 wekenLach met een schone bips![]()
Wordt dat meer door de zwangerschap?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Blijft heftig om mee te maken ja, dit is aanval 8 in krap 5 maanden, de 5e in 5 weken♡♡♡♡![]()
Lijkt alleen maar meer te worden helaas. Hopelijk kan ze snel terug op de oude medicijnen waar ze 6 jaar vrij was van aanvallenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterkte man hopelijk gaat het geleidelijk aan wat beter.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
soms weten we niet allemaal he hoe het eigenlijk met anderen gaat. mss goeie om in gedachte te houden voor wat te zeggen
Nee, wel door de andere medicijnen. Maar deze zijn weer beter voor de bouw van de kleinequote:Op zondag 5 januari 2025 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wordt dat meer door de zwangerschap?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hoop dat jullie je balans vinden, qua medicatie voor haar. Maar zeker ook voor jou. Mantelzorg is heftiger dan menigeen begrijpt.. Daar weet ik dan weer alles van. Ik leef echt met je mee man.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar meer te worden helaas. Hopelijk kan ze snel terug op de oude medicijnen waar ze 6 jaar vrij was van aanvallenLach met een schone bips![]()
_username_ ik heb half snel wat terug zitten lezen. Heftig man, hoop dat het snel weer stabiel wordt![]()
Ga nu eerst ff een hapje eten want ik loop een beetje achter op schema![]()
![]()
Ahja dat begrijp ikquote:Op zondag 5 januari 2025 02:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, wel door de andere medicijnen. Maar deze zijn weer beter voor de bouw van de kleine
Het is voor n goed doel
♡♡♡♡![]()
Zolang de kleine er nog niet is zit er niks anders op dan het uitzingen. Morgen hebben neurologen intern overleg wat te doen met deze situatie want de verpleegkundige weet ook niet wat te doenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie je balans vinden, qua medicatie voor haar. Maar zeker ook voor jou. Mantelzorg is heftiger dan menigeen begrijpt.. Daar weet ik dan weer alles van. Ik leef echt met je mee man.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat ga je eten?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:18 schreef Harrie het volgende:
_username_ ik heb half snel wat terug zitten lezen. Heftig man, hoop dat het snel weer stabiel wordt![]()
Ga nu eerst ff een hapje eten want ik loop een beetje achter op schema
Hc heeft ook.trek
♡♡♡♡![]()
Sterkte!quote:Op zondag 5 januari 2025 02:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zolang de kleine er nog niet is zit er niks anders op dan het uitzingen. Morgen hebben neurologen intern overleg wat te doen met deze situatie want de verpleegkundige weet ook niet wat te doen
Hopelijk vinden ze iets wat voor moeder en baby fijn is♡♡♡♡![]()
Ik sluit een vroege bevalling niet uit om het voor mijn vrouw draaglijker te maken. Ze zit nu op de 29 wekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heftig man, ik kan alleen zeggen dat de mantelzorg echt zwaar is. Dat weet ik zelf. Maar voor wat met je vrouw en de kleine daar kan ik echt niks over zeggen. Hoop alleen dat alles goed loopt. En als je iemand de tyfus in wil vloeken omdat je tegen een muur aan loopt, Doe bij mij in DM dat is prima. Van je af schreeuwen magquote:Op zondag 5 januari 2025 02:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zolang de kleine er nog niet is zit er niks anders op dan het uitzingen. Morgen hebben neurologen intern overleg wat te doen met deze situatie want de verpleegkundige weet ook niet wat te doenEn ik snap.
Mijn ex is in haar tienerjaren geopereerd aan haar hersenen waardoor het redelijk onder controle was. Moest ook wisselen van medicatie om de kans op een baby met een openruggetje tegen te gaan toen die tijd was nog een heel gedoe met haar ouders. Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar meer te worden helaas. Hopelijk kan ze snel terug op de oude medicijnen waar ze 6 jaar vrij was van aanvallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
satequote:Op zondag 5 januari 2025 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Hc heeft ook.trek![]()
![]()
mijn schoonzusje had dat he. en vrij kritische veel te vroeg met tweeling........ brrrr zie het nog voor me paar hele mini kindertjes enzo met heel veel slangetjes. durfde ze amper aan te raken.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik sluit een vroege bevalling niet uit om het voor mijn vrouw draaglijker te maken. Ze zit nu op de 29 weken
maar het is goed gekomen. hoewel hebben ze wat achterstand erdoor, maar lijkt goed te komen.Do what you love, love what you do!![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb mijn anger management goed onder controle, dat scheelt. Ben een rustig typequote:Op zondag 5 januari 2025 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heftig man, ik kan alleen zeggen dat de mantelzorg echt zwaar is. Dat weet ik zelf. Maar voor wat met je vrouw en de kleine daar kan ik echt niks over zeggen. Hoop alleen dat alles goed loopt. En als je iemand de tyfus in wil vloeken omdat je tegen een muur aan loopt, Doe bij mij in DM dat is prima. Van je af schreeuwen magEn ik snap.
ik weet niet wss heb ik er ergens foto van, maar die kinderen waren niet groter alsdan ik mijn hand uitspreidt. damn
en kritisch ook wel.... mag maar blij zijn dat het nu gewoon kindertjes zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, carbamazepine kan dat veroorzaken bij een ongeboren kind, die had mijn vrouw ook eerder. Nu heeft ze dus andere en de kleine is wat aan de kleine kant (daarom ook kleine) maar alles doet het verder goed dus daar zijn we erg blij meequote:Op zondag 5 januari 2025 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn ex is in haar tienerjaren geopereerd aan haar hersenen waardoor het redelijk onder controle was. Moest ook wisselen van medicatie om de kans op een baby met een openruggetje tegen te gaan toen die tijd was nog een heel gedoe met haar ouders. Hopelijk gaat het snel beter.
Jij zult in dit geval wanneer de artsen ´het nog vinden wel de knoop door te moeten hakken, Hoe kut ook in welk geval ook. Sterkte maatjequote:Op zondag 5 januari 2025 02:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik sluit een vroege bevalling niet uit om het voor mijn vrouw draaglijker te maken. Ze zit nu op de 29 weken
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 639 / +128 / +0 / 2416 / 2491
2. _UserName_ / 163 / +7 / +5 / 185 / 226
3. Harrie / 162 / +56 / +1 / 678 / 738
4. mascara-klodder / 107 / +80 / +0 / 742 / 839
5. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
6. roos94 / 66 / +2 / +0 / 94 / 118
7. loveyoulongtime / 54 / +13 / +3 / 453 / 482
8. KillemWieft / 48 / +15 / +0 / 224 / 270
9. Dr.Mikey / 44 / +13 / +4 / 228 / 268
10. ToT / 39 / +5 / +0 / 882 / 920
11. MizzezAmy / 39 / +8 / +0 / 768 / 833
12. AardappelSchotel / 36 / +1 / +1 / 216 / 251
13. hemarookworst / 35 / +10 / +0 / 302 / 341
14. sinterklaaskapoentje / 31 / +8 / +0 / 663 / 714
15. HappyCharly / 28 / +19 / +0 / 379 / 414
16. sp3c / 27 / +4 / +0 / 133 / 146
17. kree / 25 / +2 / +4 / 550 / 584
18. gebrokenglas / 23 / +8 / +0 / 422 / 454
19. drakin / 19 / +11 / +0 / 120 / 140
20. Fogel / 17 / +2 / +0 / 354 / 401SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat zie je vaker bij prematurenilas ik idd. Uiteindelijk komt alles wel goed meestalquote:Op zondag 5 januari 2025 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
mijn schoonzusje had dat he. en vrij kritische veel te vroeg met tweeling........ brrrr zie het nog voor me paar hele mini kindertjes enzo met heel veel slangetjes. durfde ze amper aan te raken.
maar het is goed gekomen. hoewel hebben ze wat achterstand erdoor, maar lijkt goed te komen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
toch is dat wonder dan wmb, of wondertjes. of het medici mag noemen of anders, boeit niet zo. gelukkig ging dat goed.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zie je vaker bij prematurenilas ik idd. Uiteindelijk komt alles wel goed meestal
Als de omstandigheden buiten de buik minder slecht zijn dan erbinnen dan is de keuze moeilijk, maak makkelijk. Maar dat laat ik over aan mensen die kennis van zaken hebben. Voorlopig hebben de aanvallen geen effect op de kleine, ik wil dan ook dat mijn vrouw de kleine voelt voor ze gaat slapen na een aanval, dan klopt het hartje nog en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 5 januari 2025 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij zult in dit geval wanneer de artsen ´het nog vinden wel de knoop door te moeten hakken, Hoe kut ook in welk geval ook. Sterkte maatjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gelukkig maar nú samen even hier doorheen en dan lekker genieten samen.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, carbamazepine kan dat veroorzaken bij een ongeboren kind, die had mijn vrouw ook eerder. Nu heeft ze dus andere en de kleine is wat aan de kleine kant (daarom ook kleine) maar alles doet het verder goed dus daar zijn we erg blij mee
R.I.P DTS.![]()
Precies, over een paar maandjes genieten:)quote:Op zondag 5 januari 2025 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig maar nú samen even hier doorheen en dan lekker genieten samen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vind het serieus mooi hoe krachtig jij erin staat.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als de omstandigheden buiten de buik minder slecht zijn dan erbinnen dan is de keuze moeilijk, maak makkelijk. Maar dat laat ik over aan mensen die kennis van zaken hebben. Voorlopig hebben de aanvallen geen effect op de kleine, ik wil dan ook dat mijn vrouw de kleine voelt voor ze gaat slapen na een aanval, dan klopt het hartje nog en dat is het belangrijksteHeld!
mee eensquote:Op zondag 5 januari 2025 02:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het serieus mooi hoe krachtig jij erin staat.Held!
![]()
![]()
Ja nou ja, het is zoals het is. Het enige wat je daarmee kan doen is leren ermee om te gaan. In een hoekje gaan kniezen heeft geen zin. Maar wellicht komt de klap later, als de ruimte er isquote:Op zondag 5 januari 2025 02:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het serieus mooi hoe krachtig jij erin staat.Held!
En het is ook fijn er over te kunnen praten, dat op een forum als dit notabene die ruimte er is, dank daarvoor
Ik denk heel eerlijk gezien mijn grote bek, dat ik kapot zou gaan... Daarom meer respect voor jou maatquote:Op zondag 5 januari 2025 02:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is zoals het is. Het enige wat je daarmee kan doen is leren ermee om te gaan. In een hoekje gaan kniezen heeft geen zin. Maar wellicht komt de klap later, als de ruimte er is![]()
![]()
![]()
Scheelt dat ik al 80-100% ben afgekeurdquote:Op zondag 5 januari 2025 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk heel eerlijk gezien mijn grote bek, dat ik kapot zou gaan... Daarom meer respect voor jou maat![]()
![]()
![]()
DTS is BS normaal, maar niet als er serieuze dingen aan de gang zijn. Dan zijn we er!quote:Op zondag 5 januari 2025 02:38 schreef _UserName_ het volgende:
En het is ook fijn er over te kunnen praten, dat op een forum als dit notabene die ruimte er is, dank daarvoorLach met een schone bips![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zou het niet meer trekken denk ook, kinderen nog?
weet niet het leek me altijd leuk. maar denk het is er te laat voor nu. heb er eigenlijklijk soort van vrede mee.Do what you love, love what you do!![]()
Is voor iedereen anders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk niet dat dat het makkelijker maakt maatje, Maar het is iig fijn dat je echt bij je liefje kan zijn,quote:Op zondag 5 januari 2025 02:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al 80-100% ben afgekeurdLach met een schone bips![]()
Dat hadden wij ook na 5 jaar proberen, alle kinderspullen de deur uit en plop, zwangerquote:Op zondag 5 januari 2025 02:42 schreef kree het volgende:
ik zou het niet meer trekken denk ook, kinderen nog?
weet niet het leek me altijd leuk. maar denk het is er te laat voor nu. heb er eigenlijklijk soort van vrede mee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
het maakt me soms van verdrietig ook, maar zie het niet meer gebeuren nu? ben er te oud voor. iig voor jonge kinderen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, het gaf mij de mogelijkheid te stoppen met werken en zekerheid qua inkomen te hebben. Dus dat scheelt wel enormquote:Op zondag 5 januari 2025 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het makkelijker maakt maatje, Maar het is iig fijn dat je echt bij je liefje kan zijn,Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
sjah maar das ander verhaal. jij had geliefde? ik zie het nut er niet van in nl snel om kinderen.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook na 5 jaar proberen, alle kinderspullen de deur uit en plop, zwangerDo what you love, love what you do!![]()
Ja klopt, in maart zijn we 15 jaar samenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
sjah maar das ander verhaal. jij had geliefde? ik zie het nut er niet van in nl snel om kinderen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dikke vette prima dan! En zorg voor je meisje en je kindje straksquote:Op zondag 5 januari 2025 02:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, het gaf mij de mogelijkheid te stoppen met werken en zekerheid qua inkomen te hebben. Dus dat scheelt wel enorm
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: