SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ow ik heb er niet eens naar geluisterd!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat is dit een verschrikkelijke afgevlakte versieslechte sounds
was ie in de aanvieding
![]()
![]()
Gezien de TT: hier 2 vragen der vragen: heeft kree gebeld met haar, en was ze dronken toen ze het uitmaakte?
Het antwoord mag kort hoor, in 1 zin.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik wacht nog steeds op pics van haar!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Gezien de TT: hier 2 vragen der vragen: heeft kree gebeld met haar, en was ze dronken toen ze het uitmaakte?
Het antwoord mag kort hoor, in 1 zin.![]()
kutverdoriequote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
heb wel een slechte mededeling
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom zo wel ff brengenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal op♡♡♡♡![]()
Eigenpijperij dit soort TT'sIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
In de morgen pas hier denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echte mannen drinken Amstelquote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal op~FEYENOORD~
Instagram ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hertog Jan is ook voor echte mannen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind mezelf dan ook echt helemaal geweldig, wat ik dan ook ben.quote:~FEYENOORD~
gelijk antwoord want ben er nog, en had dit al verteld, maar speciaal voor jou, had haar berichtje gestuurd wil je nog bellen?>. geen bericht en toen volgende ochtend sorry sliep alquote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Het antwoord mag kort hoor, in 1 zin.
ik besloten om het allemaal af te wachten want wil dat allemaal niet overhaasten gezien situatie etc.
dat is het nieuws van mij tot nu toe.
rest is even afwachten, was al verteld trouwens, maar snap dat je niet continue topics volgt.Do what you love, love what you do!![]()
Die hype heb ik echt nog nooit begrepen.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hertog Jan is ook voor echte mannen.~FEYENOORD~
Ik heb wel voor je.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT![]()
De Hertog Jan is op ik herhaal de Hertoh Jan is helemaal opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echte mannen hebben in het leger gezetenquote:dus ik denk dat er hier weinig echte mannen overblijven
![]()
![]()
Ik wist wel dat jij een kloon van Paul wasquote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf dan ook echt helemaal geweldig, wat ik dan ook ben.![]()
![]()
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Echte mannen hebben in het leger gezetendus ik denk dat er hier weinig echte mannen overblijven
~FEYENOORD~
Sommige mensen vinden het frustrerend dat ze daar niet aan kunnen doen heb ik het ideequote:
Nee ik bedoel jou niet Grey![]()
![]()
Nou ja ik leg nog echte drollen...quote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.Lach met een schone bips![]()
Hoe zit dat met vrouwenquote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja nee ja, het is echt heerlijk bier.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hype heb ik echt nog nooit begrepen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Euhm gezin je username? van welke tijd was jij?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.
ik ben het trouwens met je eens hoor, want meeste waarvan ik hoor toen die dienstplicht nog was vonden het leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Ah joh, is ook een prima pilsje maatquote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, het is echt heerlijk bier.![]()
~FEYENOORD~
Ik hoefde niet meer in militaire dienst.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Echte mannen hebben in het leger gezetendus ik denk dat er hier weinig echte mannen overblijven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen dienstplicht, zou er ook niet aan meewerken.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gezin je username? van welke tijd was jij?
ik ben het trouwens met je eens hoor, want meeste waarvan ik hoor toen die dienstplicht nog was vonden het leuk.~FEYENOORD~
Ik heb gelukkig ook nog een bak Grolsch koud liggen dus ik overleef het wel maar op deze manier leer ik wel de echte lieve mensen hier kennenquote:![]()
![]()
Wat zijn neppe dan?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leggen ook nog echte drollen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja daar hoef je mij niks over uit te leggen, ik ben nog een echte manquote:Op zondag 5 januari 2025 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannen die niet vrijwillig in het leger hebben gezeten missen te veel leuke tijd.![]()
![]()
Ik heb nog grande prestiges en die bok bier variant.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook nog een bak Grolsch koud liggen dus ik overleef het wel maar op deze manier leer ik wel de echte lieve mensen hier kennenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op zondag 5 januari 2025 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoefde niet meer in militaire dienst.
Dat is toch in 94 pas afgeschaft ?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: