SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ga nooit naar sportschool maar heb benen als boomstammen, als ik zo'n ijzersjouwer een welgemikte zijwaartse trap geef ligt die vijf meter verderopquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb benen als rookworsten dus ik wil niet uitproberenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga nooit naar sportschool maar heb benen als boomstammen, als ik zo'n ijzersjouwer een welgemikte zijwaartse trap geef ligt die vijf meter verderop![]()
![]()
laat maar gaan. ik weet drijf er wat op weg, maar ok ga me niet lastig vallen met wat jullie alle principes dan zijn. want ok over het algemeen is de hele samenleving zo hypocriet als de rest hier.
ik zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
was deze? is ff luisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon mijn bek houden.
Veel plezier ermee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb benen als rookworsten dus ik wil niet uitproberen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
muzikaal aardige prut in mijn meningquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon mijn bek houden.
Veel plezier ermee.. LOL. maar ok ik ben voor alle initatietief om wat te uiten ivm muziek.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee mafklappertje van me, ik vind je juist tof om je eerlijkheid. Maar soms hoef niet op alles op jou te reageren want actie reactie en dat snap je ook wel. Praat je eigen verhaal en ga alleen in op wat je nodig vind om op in te gaan, niet de kut opmerkingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
laat maar gaan. ik weet drijf er wat op weg, maar ok ga me niet lastig vallen met wat jullie alle principes dan zijn. want ok over het algemeen is de hele samenleving zo hypocriet als de rest hier.
ik zeg maar.Lach met een schone bips![]()
Owwwww damn zeg.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.![]()
![]()
Van wie?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.Lach met een schone bips![]()
je mag er serieus op in gaan ook hoor met wat ik noem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee mafklappertje van me, ik vind je juist tof om je eerlijkheid. Maar soms hoef niet op alles op jou te reageren want actie reactie en dat snap je ook wel. Praat je eigen verhaal en ga alleen in op wat je nodig vind om op in te gaan, niet de kut opmerkingen.
hoorde ik alleen niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ow ....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.![]()
![]()
Ik snap jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe het niet hoor maar wetende dat het ging komen![]()
![]()
Ja tuurlijk kun je altijd reageren, maar het ding met jou is dat jij op iedere reactie reageert. En daarmee lokken ze jou ook uit maatje. Reageer lekker op wat jij belangrijk vindt en negeer kut postsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
je mag er serieus op in gaan ook hoor met wat ik noem?
hoorde ik alleen niet?Dat kan je prima.
Lach met een schone bips![]()
ik weet dat toch, en omdat ik het weet doe ik het. kijk de standaard verhaal hier kan altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kun je altijd reageren, maar het ding met jou is dat jij op iedere reactie reageert. En daarmee lokken ze jou ook uit maatje. Reageer lekker op wat jij belangrijk vindt en negeer kut postsDat kan je prima.
maar tis juist leuk om ook eens discussie over iets te hebben, dat maakt het topic leuk, en dan kan de rest gelukkig bolken eromheen. ik zeg maar
Niet als je het daarmee om jezelf blijft betrekken. Dat is ook een een puntje van aandacht dan wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat toch, en omdat ik het weet doe ik het. kijk de standaard verhaal hier kan altijd.
maar tis juist leuk om ook eens discussie over iets te hebben, dat maakt het topic leuk, en dan kan de rest gelukkig bolken eromheen. ik zeg maarLach met een schone bips![]()
mss maar ok ik probeer wel wat te vertellen waar ik wat over kan vertellen ook zelf. tja?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet als je het daarmee om jezelf blijft betrekken. Dat is ook een een puntje van aandacht dan wel.
ik vind het niet erg trouwens hoor? of vinden jullie dat dan weer vervelend? doe eens wat meer van jezelf dan zou ik zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De enige. Net mijn vader ook bericht want is ook zijn zoon
Ik hou van ironiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
ik zeg maar.![]()
![]()
Ik snap nu, Sterkte lieffiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De enige. Net mijn vader ook bericht want is ook zijn zoon
Tranen met tuiten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap nu, Sterkte lieffie![]()
Was een poging tot een knuffelquote:FOK heeft niets anders in de aanbieding qua emoticon daarvoor
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 23:53:14 ]![]()
Ik lees tussen de regels door Mascara....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je weet nieteens over wie het gaat.
Sp3c ging mee.Lach met een schone bips![]()
Naar linksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kwijt ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker stromen. En hou Jeroen vast.![]()
![]()
maandag droog?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ok ga ik ff een machine was ophangen nogDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had net dat liedje opstaan alleen de bank zei krak.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:52 schreef kree het volgende:
rechts/links? wie maakt het uit. wat willen jullie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en? wat denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had net dat liedje opstaan alleen de bank zei krak.Do what you love, love what you do!![]()
Niks moeten we niet meer doen was een waarschuwingquote:
R.I.P DTS.![]()
Nooit meer naar muziek luisteren op de bank?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks moeten we niet meer doen was een waarschuwing![]()
![]()
Karma is een bitchquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks moeten we niet meer doen was een waarschuwing![]()
Why?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk nog steeds, wie gaat me met mij wonen ergens heeeeeel ver weg off-grid, ik teken ervoor wel
Jawel maar niet zittend mee willen springenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit meer naar muziek luisteren op de bank?
R.I.P DTS.![]()
goedzo, liefde.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owke, zal ik voortaan normaal doen net als jijDo what you love, love what you do!![]()
Liefde wat is dan liefde.
R.I.P DTS.![]()
ik snap maar het hoeft niet altijd haat te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waren ook gemeende woorden hoor.
Interessant doen wat hij doet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach weet je ik heb mijn punt wel gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap maar het hoeft niet altijd haat te zijn.
Ik mag altijd lyrics posten met je rot op.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb mijn punt wel gemaakt
R.I.P DTS.![]()
ik kan wel zeggen wat ik ervan denkquote:Op zondag 5 januari 2025 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb mijn punt wel gemaakt
in algemeen dus he wat liefde is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb pas 3 keer hier over verteldquote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: het was ook niet echt duidelijk wat er aan de hand was, ik moest jou ook DMen![]()
![]()
Klopt misschien ook wel omdat ik niks zei, maar dan nog bij een verlies past misschien een beetje pas op de plaats ook al is het in DTS.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: het was ook niet echt duidelijk wat er aan de hand was, ik moest jou ook DMenLach met een schone bips![]()
Ik hoor het net via via voor de 1e keer, maar wil je wel veel sterkte wensenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer hier over verteld![]()
dat is altijd relatief he? want niet iedereen volgt dit non-stop? ik weet het eerlijk gezegd ook niet en mss beter maar ook nietquote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer hier over verteld
Ik heb geen idee waar dit overgaat zomaar roept hij rot op.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: het was ook niet echt duidelijk wat er aan de hand was, ik moest jou ook DMenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedankt voor die benamingquote:Op zondag 5 januari 2025 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rot zelf op debiel met je witter ridder gedrag zomaar ga je haten ik post gewoon random lyrics ga over de rug van een ander interessant lopen doen.Zegt meer over jou dan over mij
Mijn beste vriend is dood. Dat jij dat niet begrijpt is jouw ding.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit overgaat zomaar roept hij rot op.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 00:11:24 ]![]()
Gast jij gaat opeens random dom lopen doen tegen mij he.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedankt voor die benamingZegt meer over jou dan over mij
R.I.P DTS.![]()
Eerlijk is eerlijk; het kwam heel ongepast over, maar je had dus niet door waar het gesprek over ging toen je binnen kwam?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast jij gaat opeens random dom lopen doen tegen mij he.
Topic geopend en je plaatste dat?![]()
Oh dat is naar sterkte dan nog slaat die gast zijn reactie naar mij nergens op. Maar sterkte voor jouw.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben beste vriend is dood. Dat jij dat niet begrijpt is jouw ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit nou niet echt de plek waar alles gelezen wordt. Maar sterkequote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer hier over verteldIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
weet je wat liefde is jongens en meiden.......?
dat je elkaar kunt vergeven ook wel eens, ook al gaat er een keer wat mis, dat is hier, maar al helemaal in echte leven.
En wat nog meer liefde is, is mensen helpen zonder er zelf een belang bij te hebben.
denk dat en komt alles goed
Beetje Kree-stylequote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; het kwam heel ongepast over, maar je had dus niet door waar het gesprek over ging toen je binnen kwam?
Topic geopend en je plaatste dat?![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast jij gaat opeens random dom lopen doen tegen mij he.Als jij niet mee leest ligt dat meer aan jou dan aan mij. En mij dan debiel noemen. Merci. Maar zoek het uit met je gedoe!
Empathie is jou vreemd. Jammer.Lach met een schone bips![]()
ik heb droogrekje binnenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoop morgen al dan kan ik mijn beddengoed er ook nog ff doorjagen
Toch wel en jij wist het ook welquote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit nou niet echt de plek waar alles gelezen wordt. Maar sterke![]()
![]()
Dit is dts random posten voor punten soms inhakend op wat interessants op dat moment?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; het kwam heel ongepast over, maar je had dus niet door waar het gesprek over ging toen je binnen kwam?
Topic geopend en je plaatste dat?
Nee ik had geen idee
R.I.P DTS.![]()
Lekker dingen roepen die er helemaal niet zijn makkelijk scoren en van een mug een olifant maken laag van je.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Als jij niet mee leest ligt dat meer aan jou dan aan mij. En mij dan debiel noemen. Merci. Maar zoek het uit met je gedoe!
Empathie is jou vreemd. Jammer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach, ik ben niet degene die iemand uitscheld. Zo ben ik niet. Maar ik vergeef je dat wel.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker dingen roepen die er helemaal niet zijn makkelijk scoren en van een mug een olifant maken laag van je.Lach met een schone bips![]()
Dit is geen sc he.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Als jij niet mee leest ligt dat meer aan jou dan aan mij. En mij dan debiel noemen. Merci. Maar zoek het uit met je gedoe!
Empathie is jou vreemd. Jammer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet het niet zo goed hoor, er komen wel meer dingen voorbij.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toch wel en jij wist het ook welIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja dat weet ik inmiddels welquote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef kree het volgende:
weet je wat liefde is jongens en meiden.......?Ja maar bepaalde mensen die zijn niet te helpen en die hebben alleen negativiteit om zich heen dus die kun je beter negeren dan vergeven van dingen die ze zelf niet eens in willen zienquote:dat je elkaar kunt vergeven ook wel eens, ook al gaat er een keer wat mis, dat is hier, maar al helemaal in echte leven.Er gaat geen week voorbij dat ik meerdere mensen geheel zonder eigenbelang helpquote:En wat nog meer liefde is, is mensen helpen zonder er zelf een belang bij te hebben.en dat kan vanalles zijn maar altijd zonder eigenbelang voor 100%
Niet alleen aan denken kree, gewoon doen ookquote:denk dat en komt alles goed![]()
![]()
Ook in 2025 ben ik het hier niet mee eensquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
ik snap je, maar moet altijd van beide kanten komen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik inmiddels wel
[..]
Ja maar bepaalde mensen die zijn niet te helpen en die hebben alleen negativiteit om zich heen dus die kun je beter negeren dan vergeven van dingen die ze zelf niet eens in willen zien
[..]
Er gaat geen week voorbij dat ik meerdere mensen geheel zonder eigenbelang helpen dat kan vanalles zijn maar altijd zonder eigenbelang voor 100%
[..]
Niet alleen aan denken kree, gewoon doen ook
ik heb geen moeite met allen (op het moment eigenlijk die hier posten?)Do what you love, love what you do!![]()
zucht je doet het erom hoor nu, dit gaat over grens van wat ik nog grappig vond nl. nog een keer en je hebt notequote:Op zondag 5 januari 2025 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan gewoon je kankerbekje houden
R-Woud,quote:
Heb jij vandaag dienstkom op man, jij bent zoveel meer dan dat. Ik vind je zelfs een topper dus beter ff niet doen
(Of je helemaal inlezen en ik heb ook geen idee waar het precies over gaat ik was de was aan het ophangen
)
![]()
Oké, ik doe het erom?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
zucht je doet het erom hoor nu, dit gaat over grens van wat ik nog grappig vond nl. nog een keer en je hebt note![]()
Ga nu niet zitten stoken, jij kunt geen note zetten.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
zucht je doet het erom hoor nu, dit gaat over grens van wat ik nog grappig vond nl. nog een keer en je hebt note![]()
Ja prima en af en toe post iemand random wat.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog bespreken mensen hier wel dingen met elkaar, al dan niet als een bolk.
Kan die kerel wel normaal blijven doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dit is geen warm bad zo, kap ff lekker met deze onzin want ik gooi het anders gewoon op slot.~FEYENOORD~
wel als je het zo noemt? maar wat wil je er nu eigenlijk mee bereiken dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
nee wacht ff, kijk liever naar wie dat doen, want het topic opzich is nog steeds niet verkeerd.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ja dit is geen warm bad zo, kap ff lekker met deze onzin want ik gooi het anders gewoon op slot.Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn hier al een aantal posts banwaardig, laten we nou niet die kant op gaan.~FEYENOORD~
mijn idee, maar kijk dan vooral ff naar wie het er om doen dan he?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:21 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn hier al een aantal posts banwaardig, laten we nou niet die kant op gaan.Do what you love, love what you do!![]()
wacht wel ff op mijn post danquote:Op zondag 5 januari 2025 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ja dit is geen warm bad zo, kap ff lekker met deze onzin want ik gooi het anders gewoon op slot.![]()
![]()
Ik ben geen scheidsrechter.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
mijn idee, maar kijk dan vooral ff naar wie het er om doen dan he?~FEYENOORD~
Je begint zelfquote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Echt serieus! Kan iedereen niet gewoon weer ff normaal doen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan het niet oneens met je zijn, maar take it easy!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als er iemand een grote idioot is dan is het kree welSommige mensen kunnen nogal apart uit de hoek komen, probeer daar niet in alle emotie op in te gaan.
![]()
niet? denk toch beetje wel. ?quote:
maar maakt niet uit, ga maar na wie hier nu dingen zeiden die niet kunnen tegen policiy. bij die moet je zijn.Do what you love, love what you do!![]()
kom maar opquote:Op zondag 5 januari 2025 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het niet oneens met je zijn, maar take it easy!Sommige mensen kunnen nogal apart uit de hoek komen, probeer daar niet in alle emotie op in te gaan.
![]()
![]()
Vanaf hier is het klaar, anders gaat dit gewoon op slot~FEYENOORD~
ik wil ff zeggen ik had hier niks mee te maken hebben en weet neit wat er speelde,. ik laat het aan de mods dit.Do what you love, love what you do!![]()
Had ik vandaag trouwens al gezegd dat ik geen fan ben van Limburgers
Daarom vandaag geen Stoofvlees maar Sate![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
ToT zegt dat ik lief moet zijn en ik luister naar deze baasWoei!
![]()
![]()
Hee! Ik ben Limboquote:Op zondag 5 januari 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
Daarom vandaag geen Stoofvlees maar Sate
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou fix het maar met wat er is, ik weet namelijk niet wat eigenlijk de drama is., maar heb geen zin in mod gezeik ook hier. dus los t maar op met modsquote:Op zondag 5 januari 2025 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
ToT zegt dat ik lief moet zijn en ik luister naar deze baas
Nee manquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sommige Limburgers zijn wel ok!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
Daarom vandaag geen Stoofvlees maar Sate
@MizzezAmy![]()
Ik heb ook geen idee maar schijnbaar moet je er in mee.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:25 schreef kree het volgende:
ik wil ff zeggen ik had hier niks mee te maken hebben en weet neit wat er speelde,. ik laat het aan de mods dit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da’s gunnekantdemoas manquote:Op zondag 5 januari 2025 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het land van Cuck is toch geen LimburgI'm surrounded by morons!
is dat een Limboquote:Op zondag 5 januari 2025 00:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige Limburgers zijn wel ok!
@:mizzezamyof is ze er gaan wonen
![]()
![]()
Cucks maken mij onredelijk ziedendquote:Op zondag 5 januari 2025 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het land van Cuck is toch geen Limburg![]()
Gaan wonen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijne jaarwisseling trouwens allemaal
~FEYENOORD~
Maar nu heb ik het lied nein mann in mijn hoofd. Dank u…quote:I'm surrounded by morons!
Anyway, ik denk dat diverse mensen wel (via DM enzo) graag willen weten wat er aan de hand is en dat ze zich zorgen maken.quote:![]()
![]()
Dat heb je helemaal zelf gedaan!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar nu heb ik het lied nein mann in mijn hoofd. Dank u…![]()
![]()
geen idee maar omdat naam topic, maar heeft er niks mee te maken, ik weet echt dus niet wat er aan de hand is. vete tussen paar ofzo ff??? niet mijn probleem en al helemaal niet om topic, maar ik wil er niet gelinked mee worden helemaal dus. dat ter notitie aangenomen bij deze in de notulen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee maar schijnbaar moet je er in mee.Do what you love, love what you do!![]()
Het is fris buiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Beste lieve vriend is dood.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, ik denk dat diverse mensen wel (via DM enzo) graag willen weten wat er aan de hand is en dat ze zich zorgen maken.
Niks bijzonders.![]()
Kree, klaar nu.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar omdat naam topic, maar heeft er niks mee te maken, ik weet echt dus niet wat er aan de hand is. vete tussen paar ofzo ff??? niet mijn probleem en al helemaal niet om topic, maar ik wil er niet gelinked mee worden helemaal dus. dat ter notitie aangenomen bij deze in de notulen.~FEYENOORD~
Nein! Alles is jouw foutquote:
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beste lieve vriend is dood.
Niks bijzonders.![]()
En dan zeg je niet welke zodat we die kunnen vermijdenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de goorste chilisaus aller tijden gekocht heb
Waarom via dm? Het staat hier tochquote:Op zondag 5 januari 2025 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, ik denk dat diverse mensen wel (via DM enzo) graag willen weten wat er aan de hand is en dat ze zich zorgen maken.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks bijzonders.gecondoleerd
Ik heb die TT gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar omdat naam topic, maar heeft er niks mee te maken, ik weet echt dus niet wat er aan de hand is. vete tussen paar ofzo ff??? niet mijn probleem en al helemaal niet om topic, maar ik wil er niet gelinked mee worden helemaal dus. dat ter notitie aangenomen bij deze in de notulen.zonder achterliggende steek onder water
gewoon voor de gein
![]()
![]()
Sterktequote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
~FEYENOORD~
Dat laatste is ff niet nodig joh, uiteraard hakt zoiets er mokerhard in.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Als je er meer over kwijt wil, zou ik en diverse anderen uiteraard meer willen weten aangezien we om je geven.![]()
![]()
rustig he, ik maakte. dit probleem niet, probeer mezelf maar weer te beschermen. iig aan jullie om dit te fixen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lekker glaasje rum.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet ik toch, maar werd al eerder heel snel gebaande en wil wel ff zeggen dat ik hier nu eens niks mee te maken had.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb die TT gemaaktzonder achterliggende steek onder water
gewoon voor de gein
Maatje praten is zilver soms, zwijgen is goud.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
rustig he, ik maakte. dit probleem niet, probeer mezelf maar weer te beschermen. iig aan jullie om dit te fixen.Lach met een schone bips![]()
Ik ben rustigquote:Op zondag 5 januari 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
rustig he, ik maakte. dit probleem niet, probeer mezelf maar weer te beschermen. iig aan jullie om dit te fixen.
~FEYENOORD~
Truste mensen
Gedraag jullie
Dat heet ‘silence is golden, duct tape is silver’quote:Op zondag 5 januari 2025 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje praten is zilver soms, zwijgen is goud.
Gecondoleerdquote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks bijzonders.(punt)
![]()
ja kan niet zo tegen dat hele zwijgen opleggen dan, maar neem aan we kunnen gewoon door over anders?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan niet zo goed tegen users die er toch nog over door willen gaan.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
ja kan niet zo tegen dat hele zwijgen opleggen dan, maar neem aan we kunnen gewoon door over anders?
De bal ligt bij jou.~FEYENOORD~
Kreequote:Op zondag 5 januari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
ja kan niet zo tegen dat hele zwijgen opleggen dan, maar neem aan we kunnen gewoon door over anders?kom op man er is gewoon een grens. (negeren kun je leren
) heb ik ook gedaan werkt voor 80%
![]()
![]()
Ahw, dat is nog eens fijn thuiskomen!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige Limburgers zijn wel ok!
@:mizzezamy
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
haha nee helemaal niet, ik heb hier niks mee te maken?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen users die er toch nog over door willen gaan.
De bal ligt bij jou.
afgezien van dat ik gewoon gezellig door wil kletsen?Do what you love, love what you do!![]()
Dan hou je er nu gewoon over op.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee helemaal niet, ik heb hier niks mee te maken?
afgezien van dat ik gewoon gezellig door wil kletsen?~FEYENOORD~
Gaan wonen, ben een Tukker van origine.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
is dat een Limboof is ze er gaan wonen
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Gelukkig kunnen we het over kree hebbenFrustratie kan soms lollig zijn!
![]()
![]()
dat doe ik ook en mijn bedoeling gelijk al, maar de bal om er wat mee te doen ligt bij de mods. niet bij mij.quote:
ik klets gewoon door over wat anders want weet niet waar het over ging.Do what you love, love what you do!![]()
Oh noesquote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks bijzonders.gecondoleerd en sterkte.
Hele dikke knuffel voor jou
Neee!quote:
Ow wat verdrietig MK
Dikke knuf voor jou![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
okquote:Op zondag 5 januari 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik ook en mijn bedoeling gelijk al, maar de bal om er wat mee te doen ligt bij de mods. niet bij mij.
ik klets gewoon door over wat anders want weet niet waar het over ging.~FEYENOORD~
zie je wel..... iedereen maakt fouten somsquote:Op zondag 5 januari 2025 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaan wonen, ben een Tukker van origine.![]()
Fijne avond gehad
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 00:39:41 ]![]()
kree, ff serieus: bolk!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik ook en mijn bedoeling gelijk al, maar de bal om er wat mee te doen ligt bij de mods. niet bij mij.
ik klets gewoon door over wat anders want weet niet waar het over ging.![]()
Dat klinkt als een leuke avondquote:
~FEYENOORD~
Ik heb een prima avond maar ik ben eigenlijk gewoon sate aan het maken maar het gaat allemaal wat traag vandaag en ik drinkquote:maar geen drugs hier
![]()
![]()
Hier ook al een jaar of 12 niet meer, maar de herinneringen blijven bestaanquote:Op zondag 5 januari 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een prima avond maar ik ben eigenlijk gewoon sate aan het maken maar het gaat allemaal wat traag vandaag en ik drinkmaar geen drugs hier
~FEYENOORD~
nou vond dit weer raar, en eigenlijk denk ik wtf gebeurde er nu.quote:
maar anyway te lang op fok om me daar druk over te maken, tis zeker geen topic sluiten drama waard iig denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
NIEMAND WEET DATquote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op de daken van die wietplantages daar blijft natuurlijk geen sneeuw liggen, nee.![]()
![]()
Ja tochquote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook al een jaar of 12 niet meer, maar de herinneringen blijven bestaangewoon genieten van het leven
![]()
Bacardi spicedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo is het maatquote:Op zondag 5 januari 2025 00:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja tochgewoon genieten van het leven
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit te wachten tot ik mn slowcooker kan aanzetten voordat ik naar bed ga
Je kunt trouwens in de notes ook positieve dingen kwijt over usersquote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook al een jaar of 12 niet meer, maar de herinneringen blijven bestaanstaan bij mij al wel wat voorbeelden van dus mocht je je vervelen..... Er mag nog wel wat gecompenseerd worden heb ik het idee
![]()
![]()
![]()
quote:smaakt goed
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er 1 van woudjequote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt trouwens in de notes ook positieve dingen kwijt over usersstaan bij mij al wel wat voorbeelden van dus mocht je je vervelen..... Er mag nog wel wat gecompenseerd worden heb ik het idee
![]()
![]()
dan willen ze alleen maar meer meer meerquote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef ToT het volgende:
Of is het antwoord: "Schatje, doe me geen pijn"?![]()
Oh vandaar die scheidingquote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Een truc van de natuur om je te laten voortplanten.
Volgende vraag?
Iedereen is een kutlultrut
* gebrokenglas leest weer eens mee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat maak je ?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he
Kan eigenlijk pas om 2 uur aan maar ik ga een uurtje smokkelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pre-Arie attack?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef ToT het volgende:
Of is het antwoord: "Schatje, doe me geen pijn"?![]()
haha je weet donders goed dat dat het niet is jij. hahahaquote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Een truc van de natuur om je te laten voortplanten.
Volgende vraag?
mss uiteindelijk wel als je het helemaal tot de aller aller basis gaat bekijken, maar alles voor dart is het mss nog wel meer.Do what you love, love what you do!![]()
Geef hem dan wel wat wc-papier.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones hoopt op 20cm bij lylt![]()
40-45 tochquote:Op zondag 5 januari 2025 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
llyt heeft echt wel meer dan 20cm![]()
Notes teruglezen van users deed ik in mijn begintijd als mod, doe ik al jaren niet meerquote:Op zondag 5 januari 2025 00:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt trouwens in de notes ook positieve dingen kwijt over usersstaan bij mij al wel wat voorbeelden van dus mocht je je vervelen..... Er mag nog wel wat gecompenseerd worden heb ik het idee
![]()
Geen idee of iemand braaf is of niet
~FEYENOORD~
Denk het nietquote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
llyt heeft echt wel meer dan 20cm
Laat ik dit even duidelijk maken:
Als je teveel gedronken hebt is het beter om niet meer deel te nemen aan het verkeer
Als je overemotioneel bent is het soms beter om je niet te frustreren in DTS
Dit is geen Psychologisch centrum of een Psychiatorisch instituut maar een spel in ONZ laten we dat niet vergeten.
Bedankt![]()
![]()
Hoe diep kwam hij bij jou?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
llyt heeft echt wel meer dan 20cm![]()
![]()
Sowieso steekt ie boven alle sneeuw uitquote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
llyt heeft echt wel meer dan 20cm
mooi liedje wel. dat.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
baby don't hurt me
don't hurt me no more
je hoevt ze niet te lezen, gewoon positieve vibes er bij plaatsen bedoel ik broquote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Notes teruglezen van users deed ik in mijn begintijd als mod, doe ik al jaren niet meerGeen idee of iemand braaf is of niet
![]()
![]()
In zulke vrieskou gaat-ie bij mij serieus echt niet meer staan hoor!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso steekt ie boven alle sneeuw uit![]()
![]()
Kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef Harrie het volgende:
Als je teveel gedronken hebt is het beter om niet meer deel te nemen aan het verkeer
Dit is geen Psychologisch centrum of een Psychiatorisch instituut maar een spel in ONZ laten we dat niet vergeten.
Bedankt
R.I.P DTS.![]()
Soms moet je gewoon even je mannetje staan...... ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
In zulke vrieskou gaat-ie bij mij serieus echt niet meer staan hoor!Lach met een schone bips![]()
Ik zal eens wat vaker mee lezenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
je hoevt ze niet te lezen, gewoon positieve vibes er bij plaatsen bedoel ik bro
~FEYENOORD~
Dronken en fok is vaak ook een slechte combinatiequote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef Harrie het volgende:
Bedankt
daar hebben ze gewoon hulpmiddelen voor manquote:Op zondag 5 januari 2025 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
In zulke vrieskou gaat-ie bij mij serieus echt niet meer staan hoor!![]()
![]()
Dan moet je wel een handjevol nemen!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar hebben ze gewoon hulpmiddelen voor man
Voor de meesten is een koud nat washandje al genoeg om van de paal een wurmpje te maken!![]()
![]()
Dat merk je dan vaak de volgende ochtend bij de katerquote:Op zondag 5 januari 2025 00:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dronken en fok is vaak ook een slechte combinatie
en de melding op de scherm
maar daar heeft dan verder niemand nog last van![]()
![]()
Kweenie ik krijg in vliegtuig meestal een warm doekje... Ohh heerlijk...quote:Op zondag 5 januari 2025 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je wel een handjevol nemen!
Voor de meesten is een koud nat washandje al genoeg om van de paal een wurmpje te maken!Lach met een schone bips![]()
Nuchter fokken is vaak ook niet te doenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dronken en fok is vaak ook een slechte combinatieIedereen is een kutlultrut
ik heb dat met ijskonijnenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je wel een handjevol nemen!
Voor de meesten is een koud nat washandje al genoeg om van de paal een wurmpje te maken!![]()
![]()
En daar is over 3 dagen je positieve notequote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef Harrie het volgende:
Bedankt
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kweenie ik krijg in vliegtuig meestal een warm doekje... Ohh heerlijk...WAT DOE JE OPGEPROPT TUSSEN AL DIE MENSEN MET DAT WARME DOEKJE?!?
![]()
![]()
![]()
![]()
over het algemeen vind ik het dan leuk om ff te lezen enzo?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat merk je dan vaak de volgende ochtend bij de kater
en de melding op de scherm
maar daar heeft dan verder niemand nog last van
maar het is vaak ook dat ik tegen dan tijd aanloop en echt moet gaan slapen terwijl ik eigenlijk best ff nog zou willen doorkletsen.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon genieten natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]WAT DOE JE OPGEPROPT TUSSEN AL DIE MENSEN MET DAT WARME DOEKJE?!?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nuchter fokken is vaak ook niet te doen![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op zondag 5 januari 2025 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, aangezien we het net over stijve leuters en natte washandjes hadden!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
moet je ruim zien denk ikquote:Op zondag 5 januari 2025 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, aangezien we het net over stijve leuters en natte washandjes hadden!![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola![]()
En hee kerel!![]()
![]()
Dit lijkt mij niet meer dan logischquote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En daar is over 3 dagen je positieve note
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nuchter fokken is vaak ook niet te doen
jah. hahaha ok die conclusie trek jij.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, aangezien we het net over stijve leuters en natte washandjes hadden!tot
Maar jullie hebben dan dingen waar wij mannen weer geen weet van hebben.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zo jammer dat ik hierover niet kan meepraten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet meer dan logisch
♡♡♡♡![]()
Goeienachtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Truequote:Op zondag 5 januari 2025 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dan dingen waar wij mannen weer geen weet van hebben.
Dagje ruilen zou leuk zijn♡♡♡♡![]()
Nog geen sneeuw gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil je mijn natte washandje een keer vasthouden misschienquote:Op zondag 5 januari 2025 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zo jammer dat ik hierover niet kan meepraten![]()
![]()
Hier lag de hele dag sneeuw....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil je mijn natte washandje een keer vasthouden misschien
♡♡♡♡![]()
schatting was vroeg in de morgen. 4 uur Maastricht en dan snel over rest naar noord. tot 12 uur. en daarna zuid wind en alles weg.quote:
Er gaat echt zo veel langs je heen he!quote:Op zondag 5 januari 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
jah. hahaha ok die conclusie trek jij.tot
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: