SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ga nooit naar sportschool maar heb benen als boomstammen, als ik zo'n ijzersjouwer een welgemikte zijwaartse trap geef ligt die vijf meter verderopquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb benen als rookworsten dus ik wil niet uitproberenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga nooit naar sportschool maar heb benen als boomstammen, als ik zo'n ijzersjouwer een welgemikte zijwaartse trap geef ligt die vijf meter verderop![]()
![]()
laat maar gaan. ik weet drijf er wat op weg, maar ok ga me niet lastig vallen met wat jullie alle principes dan zijn. want ok over het algemeen is de hele samenleving zo hypocriet als de rest hier.
ik zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
was deze? is ff luisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon mijn bek houden.
Veel plezier ermee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb benen als rookworsten dus ik wil niet uitproberen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
muzikaal aardige prut in mijn meningquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon mijn bek houden.
Veel plezier ermee.. LOL. maar ok ik ben voor alle initatietief om wat te uiten ivm muziek.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee mafklappertje van me, ik vind je juist tof om je eerlijkheid. Maar soms hoef niet op alles op jou te reageren want actie reactie en dat snap je ook wel. Praat je eigen verhaal en ga alleen in op wat je nodig vind om op in te gaan, niet de kut opmerkingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
laat maar gaan. ik weet drijf er wat op weg, maar ok ga me niet lastig vallen met wat jullie alle principes dan zijn. want ok over het algemeen is de hele samenleving zo hypocriet als de rest hier.
ik zeg maar.Lach met een schone bips![]()
Owwwww damn zeg.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.![]()
![]()
Van wie?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.Lach met een schone bips![]()
je mag er serieus op in gaan ook hoor met wat ik noem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee mafklappertje van me, ik vind je juist tof om je eerlijkheid. Maar soms hoef niet op alles op jou te reageren want actie reactie en dat snap je ook wel. Praat je eigen verhaal en ga alleen in op wat je nodig vind om op in te gaan, niet de kut opmerkingen.
hoorde ik alleen niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ow ....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.![]()
![]()
Ik snap jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe het niet hoor maar wetende dat het ging komen![]()
![]()
Ja tuurlijk kun je altijd reageren, maar het ding met jou is dat jij op iedere reactie reageert. En daarmee lokken ze jou ook uit maatje. Reageer lekker op wat jij belangrijk vindt en negeer kut postsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
je mag er serieus op in gaan ook hoor met wat ik noem?
hoorde ik alleen niet?Dat kan je prima.
Lach met een schone bips![]()
ik weet dat toch, en omdat ik het weet doe ik het. kijk de standaard verhaal hier kan altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kun je altijd reageren, maar het ding met jou is dat jij op iedere reactie reageert. En daarmee lokken ze jou ook uit maatje. Reageer lekker op wat jij belangrijk vindt en negeer kut postsDat kan je prima.
maar tis juist leuk om ook eens discussie over iets te hebben, dat maakt het topic leuk, en dan kan de rest gelukkig bolken eromheen. ik zeg maar
Niet als je het daarmee om jezelf blijft betrekken. Dat is ook een een puntje van aandacht dan wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat toch, en omdat ik het weet doe ik het. kijk de standaard verhaal hier kan altijd.
maar tis juist leuk om ook eens discussie over iets te hebben, dat maakt het topic leuk, en dan kan de rest gelukkig bolken eromheen. ik zeg maarLach met een schone bips![]()
mss maar ok ik probeer wel wat te vertellen waar ik wat over kan vertellen ook zelf. tja?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet als je het daarmee om jezelf blijft betrekken. Dat is ook een een puntje van aandacht dan wel.
ik vind het niet erg trouwens hoor? of vinden jullie dat dan weer vervelend? doe eens wat meer van jezelf dan zou ik zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De enige. Net mijn vader ook bericht want is ook zijn zoon
Ik hou van ironiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
ik zeg maar.![]()
![]()
Ik snap nu, Sterkte lieffiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De enige. Net mijn vader ook bericht want is ook zijn zoon
Tranen met tuiten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap nu, Sterkte lieffie![]()
Was een poging tot een knuffelquote:FOK heeft niets anders in de aanbieding qua emoticon daarvoor
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 23:53:14 ]![]()
Ik lees tussen de regels door Mascara....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je weet nieteens over wie het gaat.
Sp3c ging mee.Lach met een schone bips![]()
Naar linksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kwijt ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker stromen. En hou Jeroen vast.![]()
![]()
maandag droog?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ok ga ik ff een machine was ophangen nogDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had net dat liedje opstaan alleen de bank zei krak.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:52 schreef kree het volgende:
rechts/links? wie maakt het uit. wat willen jullie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en? wat denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had net dat liedje opstaan alleen de bank zei krak.Do what you love, love what you do!![]()
Niks moeten we niet meer doen was een waarschuwingquote:
R.I.P DTS.![]()
Nooit meer naar muziek luisteren op de bank?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks moeten we niet meer doen was een waarschuwing![]()
![]()
Karma is een bitchquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks moeten we niet meer doen was een waarschuwing![]()
Why?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk nog steeds, wie gaat me met mij wonen ergens heeeeeel ver weg off-grid, ik teken ervoor wel
Jawel maar niet zittend mee willen springenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit meer naar muziek luisteren op de bank?
R.I.P DTS.![]()
goedzo, liefde.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owke, zal ik voortaan normaal doen net als jijDo what you love, love what you do!![]()
Liefde wat is dan liefde.
R.I.P DTS.![]()
ik snap maar het hoeft niet altijd haat te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waren ook gemeende woorden hoor.
Interessant doen wat hij doet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach weet je ik heb mijn punt wel gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap maar het hoeft niet altijd haat te zijn.
Ik mag altijd lyrics posten met je rot op.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb mijn punt wel gemaakt
R.I.P DTS.![]()
ik kan wel zeggen wat ik ervan denkquote:Op zondag 5 januari 2025 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb mijn punt wel gemaakt
in algemeen dus he wat liefde is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb pas 3 keer hier over verteldquote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: het was ook niet echt duidelijk wat er aan de hand was, ik moest jou ook DMen![]()
![]()
Klopt misschien ook wel omdat ik niks zei, maar dan nog bij een verlies past misschien een beetje pas op de plaats ook al is het in DTS.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: het was ook niet echt duidelijk wat er aan de hand was, ik moest jou ook DMenLach met een schone bips![]()
Ik hoor het net via via voor de 1e keer, maar wil je wel veel sterkte wensenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer hier over verteld![]()
dat is altijd relatief he? want niet iedereen volgt dit non-stop? ik weet het eerlijk gezegd ook niet en mss beter maar ook nietquote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer hier over verteld
Ik heb geen idee waar dit overgaat zomaar roept hij rot op.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: het was ook niet echt duidelijk wat er aan de hand was, ik moest jou ook DMenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedankt voor die benamingquote:Op zondag 5 januari 2025 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rot zelf op debiel met je witter ridder gedrag zomaar ga je haten ik post gewoon random lyrics ga over de rug van een ander interessant lopen doen.Zegt meer over jou dan over mij
Mijn beste vriend is dood. Dat jij dat niet begrijpt is jouw ding.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit overgaat zomaar roept hij rot op.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 00:11:24 ]![]()
Gast jij gaat opeens random dom lopen doen tegen mij he.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedankt voor die benamingZegt meer over jou dan over mij
R.I.P DTS.![]()
Eerlijk is eerlijk; het kwam heel ongepast over, maar je had dus niet door waar het gesprek over ging toen je binnen kwam?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast jij gaat opeens random dom lopen doen tegen mij he.
Topic geopend en je plaatste dat?![]()
Oh dat is naar sterkte dan nog slaat die gast zijn reactie naar mij nergens op. Maar sterkte voor jouw.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben beste vriend is dood. Dat jij dat niet begrijpt is jouw ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit nou niet echt de plek waar alles gelezen wordt. Maar sterkequote:Op zondag 5 januari 2025 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer hier over verteldIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
weet je wat liefde is jongens en meiden.......?
dat je elkaar kunt vergeven ook wel eens, ook al gaat er een keer wat mis, dat is hier, maar al helemaal in echte leven.
En wat nog meer liefde is, is mensen helpen zonder er zelf een belang bij te hebben.
denk dat en komt alles goed
Beetje Kree-stylequote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; het kwam heel ongepast over, maar je had dus niet door waar het gesprek over ging toen je binnen kwam?
Topic geopend en je plaatste dat?![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast jij gaat opeens random dom lopen doen tegen mij he.Als jij niet mee leest ligt dat meer aan jou dan aan mij. En mij dan debiel noemen. Merci. Maar zoek het uit met je gedoe!
Empathie is jou vreemd. Jammer.Lach met een schone bips![]()
ik heb droogrekje binnenquote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoop morgen al dan kan ik mijn beddengoed er ook nog ff doorjagen
Toch wel en jij wist het ook welquote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit nou niet echt de plek waar alles gelezen wordt. Maar sterke![]()
![]()
Dit is dts random posten voor punten soms inhakend op wat interessants op dat moment?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; het kwam heel ongepast over, maar je had dus niet door waar het gesprek over ging toen je binnen kwam?
Topic geopend en je plaatste dat?
Nee ik had geen idee
R.I.P DTS.![]()
Lekker dingen roepen die er helemaal niet zijn makkelijk scoren en van een mug een olifant maken laag van je.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Als jij niet mee leest ligt dat meer aan jou dan aan mij. En mij dan debiel noemen. Merci. Maar zoek het uit met je gedoe!
Empathie is jou vreemd. Jammer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach, ik ben niet degene die iemand uitscheld. Zo ben ik niet. Maar ik vergeef je dat wel.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker dingen roepen die er helemaal niet zijn makkelijk scoren en van een mug een olifant maken laag van je.Lach met een schone bips![]()
Dit is geen sc he.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Als jij niet mee leest ligt dat meer aan jou dan aan mij. En mij dan debiel noemen. Merci. Maar zoek het uit met je gedoe!
Empathie is jou vreemd. Jammer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet het niet zo goed hoor, er komen wel meer dingen voorbij.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toch wel en jij wist het ook welIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja dat weet ik inmiddels welquote:Op zondag 5 januari 2025 00:11 schreef kree het volgende:
weet je wat liefde is jongens en meiden.......?Ja maar bepaalde mensen die zijn niet te helpen en die hebben alleen negativiteit om zich heen dus die kun je beter negeren dan vergeven van dingen die ze zelf niet eens in willen zienquote:dat je elkaar kunt vergeven ook wel eens, ook al gaat er een keer wat mis, dat is hier, maar al helemaal in echte leven.Er gaat geen week voorbij dat ik meerdere mensen geheel zonder eigenbelang helpquote:En wat nog meer liefde is, is mensen helpen zonder er zelf een belang bij te hebben.en dat kan vanalles zijn maar altijd zonder eigenbelang voor 100%
Niet alleen aan denken kree, gewoon doen ookquote:denk dat en komt alles goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: