SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ga nooit naar sportschool maar heb benen als boomstammen, als ik zo'n ijzersjouwer een welgemikte zijwaartse trap geef ligt die vijf meter verderopquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb benen als rookworsten dus ik wil niet uitproberenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga nooit naar sportschool maar heb benen als boomstammen, als ik zo'n ijzersjouwer een welgemikte zijwaartse trap geef ligt die vijf meter verderop![]()
![]()
laat maar gaan. ik weet drijf er wat op weg, maar ok ga me niet lastig vallen met wat jullie alle principes dan zijn. want ok over het algemeen is de hele samenleving zo hypocriet als de rest hier.
ik zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
was deze? is ff luisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon mijn bek houden.
Veel plezier ermee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb benen als rookworsten dus ik wil niet uitproberen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
muzikaal aardige prut in mijn meningquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon mijn bek houden.
Veel plezier ermee.. LOL. maar ok ik ben voor alle initatietief om wat te uiten ivm muziek.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee mafklappertje van me, ik vind je juist tof om je eerlijkheid. Maar soms hoef niet op alles op jou te reageren want actie reactie en dat snap je ook wel. Praat je eigen verhaal en ga alleen in op wat je nodig vind om op in te gaan, niet de kut opmerkingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
laat maar gaan. ik weet drijf er wat op weg, maar ok ga me niet lastig vallen met wat jullie alle principes dan zijn. want ok over het algemeen is de hele samenleving zo hypocriet als de rest hier.
ik zeg maar.Lach met een schone bips![]()
Owwwww damn zeg.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.![]()
![]()
Van wie?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.Lach met een schone bips![]()
je mag er serieus op in gaan ook hoor met wat ik noem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee mafklappertje van me, ik vind je juist tof om je eerlijkheid. Maar soms hoef niet op alles op jou te reageren want actie reactie en dat snap je ook wel. Praat je eigen verhaal en ga alleen in op wat je nodig vind om op in te gaan, niet de kut opmerkingen.
hoorde ik alleen niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ow ....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik afscheid moet gaan nemen. Maar dat ga ik niet doen.![]()
![]()
Ik snap jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe het niet hoor maar wetende dat het ging komen![]()
![]()
Ja tuurlijk kun je altijd reageren, maar het ding met jou is dat jij op iedere reactie reageert. En daarmee lokken ze jou ook uit maatje. Reageer lekker op wat jij belangrijk vindt en negeer kut postsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
je mag er serieus op in gaan ook hoor met wat ik noem?
hoorde ik alleen niet?Dat kan je prima.
Lach met een schone bips![]()
ik weet dat toch, en omdat ik het weet doe ik het. kijk de standaard verhaal hier kan altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kun je altijd reageren, maar het ding met jou is dat jij op iedere reactie reageert. En daarmee lokken ze jou ook uit maatje. Reageer lekker op wat jij belangrijk vindt en negeer kut postsDat kan je prima.
maar tis juist leuk om ook eens discussie over iets te hebben, dat maakt het topic leuk, en dan kan de rest gelukkig bolken eromheen. ik zeg maar
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: