SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die zitten daar niet om iets goed te raden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nou dat hele panel slaat toch wel weer een flater vanavond. Gelukkig had Monica een leuk truitje aan.
ja dat wist ik wel, maar had hem kennelijk best onderschatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soy heeft de hoofdrol in de musical 40-45, dus die kan wel zingen…
Die zijn toch al een tijd uit elkaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoe zouden Soy en Holly het thuis hebben geregeld?
Normaal moeten de kandidaten geheim houden dat ze in TMS zitten, de kinderen van Froukje de Both wisten het bijv niet maar Soy en Brood zaten beiden in het programma terwijl ze 1 huishouden hebben./
Dat ontkennen ze beiden..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:47 schreef Remco het volgende:
[..]
Die zijn toch al een tijd uit elkaar?
Lijkt er wel op als je kleding en decor zo ziet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Was het de bedoeling dat dit de oudjaarsaflevering zou worden?
Vorig jaar was dat wel zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Was het de bedoeling dat dit de oudjaarsaflevering zou worden?
Volgens mij mogen ze het echt wel tegen iemand zeggen. Jim wist het ook van Bettina zie ik op zijn instagram.... lijkt me ook wel logisch zeker ivm regelen van thuissituatie en iemand in vertrouwen nemenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:22 schreef SiGNe het volgende:
Normaal moeten de kandidaten geheim houden dat ze in TMS zitten, de kinderen van Froukje de Both wisten het bijv niet maar Soy en Brood zaten beiden in het programma terwijl ze 1 huishouden hebben./
Nou daar zat ik niet ver vanafquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
De makers zijn dit jaar wel erg bezig met de nep-hints. Dan zullen we vanavond zien dat Joshua van Chef'Special de Kangoeroe is en dat Pegasus en de Baviaan ook compleet andere mensen zijn.
Bij WIDM mogen ze het geloof ik aan 1 persoon vertellen. Dat is dan makkelijk geregeldquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:22 schreef SiGNe het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |