SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh dm me even! Ik kijk nu de laatste afleveringquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet gespot, maar ik spoiler als ik zeg waar♡♡♡♡![]()
toch geeft religie heel veel goede dingen, hoe denk je daar dan over?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gratis wiet voor iedereen; dan is men te chillax om nog oorlog te kunnen voeren!
En verder goede verspreiding van wetenschap; minder religie = minder oorlog, ook al is dat uiteraard niet de enige beweegreden.Do what you love, love what you do!![]()
En dat was mijn 1 second of fameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Er zijn ook genoeg atheïstische mensen die anderen kunnen steunen en hoop kunnen geven en alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
toch geeft religie heel veel goede dingen, hoe denk je daar dan over?![]()
Moet ik nu een imdb pagina hebben?quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
maar net zo goed christelijk? net als alle andere trouwens. ik denk het meer extreme van geloof wordt zo veel uitgemeten dat het goede niet meer zichtbaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg atheïstische mensen die anderen kunnen steunen en hoop kunnen geven en alles.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: