SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh dm me even! Ik kijk nu de laatste afleveringquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet gespot, maar ik spoiler als ik zeg waar♡♡♡♡![]()
toch geeft religie heel veel goede dingen, hoe denk je daar dan over?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gratis wiet voor iedereen; dan is men te chillax om nog oorlog te kunnen voeren!
En verder goede verspreiding van wetenschap; minder religie = minder oorlog, ook al is dat uiteraard niet de enige beweegreden.Do what you love, love what you do!![]()
En dat was mijn 1 second of fameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Er zijn ook genoeg atheïstische mensen die anderen kunnen steunen en hoop kunnen geven en alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
toch geeft religie heel veel goede dingen, hoe denk je daar dan over?![]()
Moet ik nu een imdb pagina hebben?quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maar net zo goed christelijk? net als alle andere trouwens. ik denk het meer extreme van geloof wordt zo veel uitgemeten dat het goede niet meer zichtbaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg atheïstische mensen die anderen kunnen steunen en hoop kunnen geven en alles.Do what you love, love what you do!![]()
islam vs christenen enzo....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
maar net zo goed christelijk? net als alle andere trouwens. ik denk het meer extreme van geloof wordt zo veel uitgemeten dat het goede niet meer zichtbaar is.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
De enige die ik hoop geef is de wc pothi ha ho..
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit kan mijn vriendje @hemarookworst wel waarderen![]()
![]()
in basis zijn ze hetzelfde. en andere idee soms achteraf,. maar geloof dat de motivatie niet heel anders is.quote:
jullie zijn allemaal verpest door de filmpjes van IS enzo. en dat staat neit voor christelijk. en zeker ook neit voor islam. althans niet nu meer, want wil niet ontkennen dat christelijke ook vreselijke dingen deden.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn jullie besties?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit kan mijn vriendje @:hemarookworst wel waarderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En jullie hebben mij niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja sinds we hebben afgesproken om te gaan hoermetten
In het land der blinden...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
"in het oog van de blinden, is eenoog Kooning"![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
in basis zijn ze hetzelfde. en andere idee soms achteraf,. maar geloof dat de motivatie niet heel anders is.
jullie zijn allemaal verpest door de filmpjes van IS enzo. en dat staat neit voor christelijk. en zeker ook neit voor islam. althans niet nu meer, want wil niet ontkennen dat christelijke ook vreselijke dingen deden.
Ik schenk zo de 2e en laatste voor vanavond in: Brouwerij 't IJ IPA
@mascara-klodder![]()
Aah die opblaaskrokodil bedoel jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]Niet voor alle kinderoogjes bestemd
Ach ja ieder zijn fetisjThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij bent toch altijd uitgenodigd?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jullie hebben mij niet uitgenodigd![]()
dat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de mijne is net aan het centrifugeren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah die opblaaskrokodil bedoel je
Ach ja ieder zijn fetisj![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor jou altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan doe maar een foto dan hoef ik niet heel die serie te gaan downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor jou altijd
gemiste kans wel ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht we noemen iedereen die er is met een hartjequote:
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
Ow we deden niet random namen met een hartje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht we noemen iedereen die er is met een hartje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das waarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om jou nu op te eten is ook zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das waarIk ben geen babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou....Nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb zojuist de meest grote fuck up ever gemaakt mensen.....Waddan?
![]()
Vertel!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb zojuist de meest grote fuck up ever gemaakt mensen.....![]()
ja vertel maarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb zojuist de meest grote fuck up ever gemaakt mensen.....
Do what you love, love what you do!![]()
In een anticlimax als grap.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht nu iets heeeeel dramatisch![]()
![]()
Of dat hij een hertje aan z'n paal heeft zitten rijgen terwijl z'n chickie nog per ongeluk op videobellen stond.![]()
![]()
Kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
Of dat hij een hertje aan z'n paal heeft zitten rijgen terwijl z'n chickie nog per ongeluk op videobellen stond.![]()
![]()
Schaap met laarzen aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
Of dat hij een hertje aan z'n paal heeft zitten rijgen terwijl z'n chickie nog per ongeluk op videobellen stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pizza bodem belegd met alles, zelfgemaakte tomatensaus vanmiddag al gemaakt. Verse paprika, champignons, uien. gekruid gehakt erop. en geraspte kaas erover...quote:
Wat kan er fout gaan denk je? Ik dacht ik had de oven op 20 minuten gezet en dan is ie klaar en kan ie beetje afkoelen. Ik dacht ik ga pizza halen beneden, oven nog aan. Knop te ver doorgedraaid. Alles naar de kut.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schaap met laarzen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pizza bodem belegd met alles, zelfgemaakte tomatensaus vanmiddag al gemaakt. Verse paprika, champignons, uien. gekruid gehakt erop. en geraspte kaas erover...
Wat kan er fout gaan denk je? Ik dacht ik had de oven op 20 minuten gezet en dan is ie klaar en kan ie beetje afkoelen. Ik dacht ik ga pizza halen beneden, oven nog aan. Knop te ver doorgedraaid. Alles naar de kut.![]()
Oewwww balen!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pizza bodem belegd met alles, zelfgemaakte tomatensaus vanmiddag al gemaakt. Verse paprika, champignons, uien. gekruid gehakt erop. en geraspte kaas erover...
Wat kan er fout gaan denk je? Ik dacht ik had de oven op 20 minuten gezet en dan is ie klaar en kan ie beetje afkoelen. Ik dacht ik ga pizza halen beneden, oven nog aan. Knop te ver doorgedraaid. Alles naar de kut.
Iets minder dramatisch dan ik had verwacht, maar nog steeds goed kut!![]()
![]()
klinkt extreem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat kan er fout gaan denk je? Ik dacht ik had de oven op 20 minuten gezet en dan is ie klaar en kan ie beetje afkoelen. Ik dacht ik ga pizza halen beneden, oven nog aan. Knop te ver doorgedraaid. Alles naar de kut.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef mario390 het volgende:
chaos bij onz, bundeskanzler terugetreten![]()
Gelukkig stond videobellen niet aan, kan ie wel weer terug naar z'n hertjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oewwww balen!!!
Iets minder dramatisch dan ik had verwacht, maar nog steeds goed kut!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig stond videobellen niet aan, kan ie wel weer terug naar z'n hertje![]()
![]()
heb nog pastasaus en gehakt over. Dat gaat morgen in de herkansingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oewwww balen!!!
Iets minder dramatisch dan ik had verwacht, maar nog steeds goed kut!Straks wat halen of laten leveren
Lach met een schone bips![]()
Wat is er dan extreem aan een aangebrande pozza?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet zo denk jij? ik dacht nog anders?![]()
Nejammerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef mario390 het volgende:
chaos bij onz, bundeskanzler terugetreten![]()
Als er ananas op ligtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er dan extreem aan een aangebrande pozza?
hoe erg kan dat zijn? LOLquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
heb nog pastasaus en gehakt over. Dat gaat morgen in de herkansingStraks wat halen of laten leveren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan had ik de rest van de keuken ook aangestoken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dan is het meer van: "We don't need no water, let the motherfucker burn!
Burn, motherfucker!
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan had ik de rest van de keuken ook aangestoken.![]()
Ach ik vind pizza Hawaii niet per sé goor hoor, ik vind het vooral......teleurstellend.![]()
geen ananas.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind pizza Hawaii niet per sé goor hoor, ik vind het vooral......teleurstellend.
Ik heb een singletje van vroeger, een cover van Fire water burn, in het Nederlands. Daar zongen ze ook echt "Brand Moederneuker"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dan is het meer van: "We don't need no water, let the motherfucker burn!
Burn, motherfucker!
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow ik dacht je bedoelde die kleine zeemeermin? Denk keuken in de fik en das een garnaal waar je 2 dagen van eetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind pizza Hawaii niet per sé goor hoor, ik vind het vooral......teleurstellend.![]()
![]()
Maar zonder ananas dan.Lach met een schone bips![]()
Dit was het??quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat kan er fout gaan denk je? Ik dacht ik had de oven op 20 minuten gezet en dan is ie klaar en kan ie beetje afkoelen. Ik dacht ik ga pizza halen beneden, oven nog aan. Knop te ver doorgedraaid. Alles naar de kut.
Where’s the drama
De keuken moest ik nog schoonmaken, voor niks dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit was het??
Where’s the dramaLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een singletje van vroeger, een cover van Fire water burn, in het Nederlands. Daar zongen ze ook echt "Brand Moederneuker"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeee!
Beetje als:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nee dat "burn" was het laatste woord van die tekst. Ik vond dat zij dat wel ff mocht zingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik dacht je bedoelde die kleine zeemeermin? Denk keuken in de fik en das een garnaal waar je 2 dagen van eet![]()
![]()
Maar zonder ananas dan.![]()
![]()
Ja die maakte ook mooie parodieën!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Neeee!
Beetje als:
![]()
Nou jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De keuken moest ik nog schoonmaken, voor niks dus.
Schoon moest ie tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ben meer van deze hoewel ue beetje ver gaat maar ga goed op bas loopjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Neeee!
Beetje als:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een singletje van vroeger, een cover van Fire water burn, in het Nederlands. Daar zongen ze ook echt "Brand Moederneuker"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm gevondenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Neeee!
Beetje als:
Bekijk deze YouTube-video
@ToT was in te huren tochquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom helpen dan, dan bestel ik wel het etenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jouw paal ookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die polijst alleen maar palen.![]()
![]()
Die heb jij ookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die polijst alleen maar palen.
Hoe kan dit nog een stuk slechter zijn dan ik al dacht?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Heb 'm gevonden
![]()
Ow maar @ToT is reuze handigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijne is restricted, zit een klem op.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die polijst alleen maar palen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kan dit nog een stuk slechter zijn dan ik al dacht?![]()
![]()
![]()
@ToT met zijn slijptol bij mijn dingeling, no thanks. Die neemt wraak voor alle opmerkingen.....quote:Lach met een schone bips![]()
You betcher ass, buddy!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT met zijn slijptol bij mijn dingeling, no thanks. Die neemt wraak voor alle opmerkingen.....![]()
![]()
Daar kende goffedomme in de maas een dikke meerval mee vangen jonguh!quote:Lach met een schone bips![]()
Doe dan!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar kende goffedomme in de maas een dikke meerval mee vangen jonguh!![]()
hoe ik dat nummer mss te ver ving gaan, hahaha tja. het zegt wel verhaal en daar ben ik fan van.
Heb ik al gedaan, en ook met brokken kaas. Grootste die ik ving was 1,24.... Noob meerval visser.quote:Lach met een schone bips![]()
Netjes, netjes!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, en ook met brokken kaas. Grootste die ik ving was 1,24.... Noob meerval visser.![]()
1 kratje van 24quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, en ook met brokken kaas. Grootste die ik ving was 1,24.... Noob meerval visser.welk merk
![]()
![]()
Netjes zegt ie, half uur na dat visje haalt een of andere duitser er 1 van bijna 2 meter uit.quote:Lach met een schone bips![]()
Altijd weer die Duitsers!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Netjes zegt ie, half uur na dat visje haalt een of andere duitser er 1 van bijna 2 meter uit.![]()
geloof de meeste zijn hier sowieso niet alle engeltjes van hoe iedereen denkt zo gaat t allemaal?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben hier de man die worst bijt![]()
![]()
kratje Shultebrau dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon blokje van de Aldi maat.![]()
![]()
Hmmz... vreemd. Misschien zoeken ze graag de grenzen op? En gaan ze er weleens over...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb je nogal veel hier langs de duitse grens ja.![]()
Als jij jezelf in een meer laat vallen welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou ik daar een grotere meerval mee vangen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien als het mee(r)valt...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou ik daar een grotere meerval mee vangen?![]()
jij haalde er 1,24 uit dus ik dacht 1 krat van 24 wist ik veel dat jij meervallen ging vangenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou ik daar een grotere meerval mee vangen?![]()
Stond letterlijk in dezelfde zinquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij haalde er 1,24 uit dus ik dacht 1 krat van 24 wist ik veel dat jij meervallen ging vangen![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 635 / +193 / +124 / 2332 / 2405
2. Harrie / 160 / +23 / +55 / 567 / 625
3. _UserName_ / 158 / +151 / +7 / 156 / 193
4. mascara-klodder / 105 / +8 / +78 / 708 / 802
5. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
6. roos94 / 66 / +3 / +2 / 94 / 118
7. KillemWieft / 48 / +13 / +15 / 224 / 270
8. loveyoulongtime / 45 / +24 / +7 / 334 / 355
9. ToT / 39 / +13 / +5 / 781 / 817
10. MizzezAmy / 39 / +12 / +8 / 759 / 824
11. Dr.Mikey / 38 / +20 / +11 / 154 / 190
12. AardappelSchotel / 34 / +29 / +0 / 188 / 221
13. hemarookworst / 33 / +6 / +8 / 290 / 329
14. sinterklaaskapoentje / 31 / +6 / +8 / 662 / 713
15. HappyCharly / 28 / +9 / +19 / 344 / 378
16. sp3c / 27 / +1 / +4 / 132 / 145
17. gebrokenglas / 23 / +1 / +8 / 403 / 435
18. kree / 19 / +0 / +0 / 426 / 452
19. drakin / 19 / +6 / +11 / 100 / 120
20. Fogel / 17 / +4 / +2 / 343 / 390SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Over paar maanden weer naar Thailand en dan wil ik echt in de Mekong gaan vissen voor de echte joekels, niet die in de vijvers waar ze uitgezet zijnquote:
Oh vet man!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Over paar maanden weer naar Thailand en dan wil ik echt in de Mekong gaan vissen voor de echte joekels, niet die in de vijvers waar ze uitgezet zijn![]()
GelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wil beginnen in het uiterste noord oosten bij Laos en dan met de mekong mee naar zuiden en steeds op andere plekken vissen in de rivier. Vriendin gaat mee, die vind dat wel mooi en wil de vis gelijk slachten om ergens langs de weg te verkopenquote:Maar ja
Ah dat is wel verstandigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb geleerd om selectief te lezen op Fok!![]()
![]()
Er knalde hier een stop uit, ik was ff 2 bammetjes met kruidenboter aan het grillen in de contactgril, maar die had ik vanmiddag grondig schoongemaakt en ik vermoed dat er wat water in terecht is gekomen.![]()
![]()
Oepsie!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Er knalde hier een stop uit, ik was ff 2 bammetjes met kruidenboter aan het grillen in de contactgril, maar die had ik vanmiddag grondig schoongemaakt en ik vermoed dat er wat water in terecht is gekomen.![]()
Contactgrill maat!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Er knalde hier een stop uit, ik was ff 2 bammetjes met kruidenboter aan het grillen in de contactgril, maar die had ik vanmiddag grondig schoongemaakt en ik vermoed dat er wat water in terecht is gekomen.Lach met een schone bips![]()
ik wil nog ff liedje doen. en voor jullie zeggen is racistische. luister het ff gioed en wie t maakte. mag dat?Do what you love, love what you do!![]()
ContactI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Misschienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
ik wil nog ff liedje doen. en voor jullie zeggen is racistische. luister het ff gioed en wie t maakte. mag dat?Lach met een schone bips![]()
Mini-ToT is dol op tosti's!quote:
En laatst had ik erg goedkope biefstuk in Duitsland gekocht.
Belabberde kwaliteit en erg taai.
Vanmiddag ff in de contactgrill geflikkerd en het resultaat was beter dan uit de pan!![]()
![]()
Dat was een brood roasterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij heeft er 1 L afgepoetst vanmiddag
Deze?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
ik wil nog ff liedje doen. en voor jullie zeggen is racistische. luister het ff gioed en wie t maakte. mag dat?
nee het is mss wat heftig, maar bedenk even dat dit gezongen werd door "liggers"quote:
Enne ja ik ben hier ontslagen door om te laten horen.Do what you love, love what you do!![]()
Denk wel goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey pik, hoe is met wilma?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ssssssst die kruipt hier net naar buiten, die is ziekquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey pik, hoe is met wilma?![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ff doorgeklikt en het eerste wat ik hoor is "motherfuckers.quote:
Die liggers zijn bad-ass.
Heb je ook iets van staanders?![]()
het klinkt heftiger als dat het is he? ik was het eens eigenlijk met wat ze in die muziek zeiden., maar ok ontslagen ervoor wel iig 1 keer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nee jah maarden ziet iedereen het die niet dus, dit is geen discriminatie. maar zeggen. van heeeeeeej wij zijn er ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
ff doorgeklikt en het eerste wat ik hoor is "motherfuckers.
Die liggers zijn bad-ass.
Heb je ook iets van staanders?
dit hele lied heeft niks met discriminatie te maken, wel met aandacht ervoor. en dat zag ik wel, baas toen neit, exit.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een extreem zwaar gelovige Christelijke bedrijfsleider bij m'n eerste baan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee jah maarden ziet iedereen het die niet dus, dit is geen discriminatie. maar zeggen. van heeeeeeej wij zijn er ook?
dit hele lied heeft niks met discriminatie te maken, wel met aandacht ervoor. en dat zag ik wel, baas toen neit, exit.
Had thuis geen tv en hun zoontje mocht alleen naar orgelmuziek luisteren.
Ik heb daar op het werk lekker Danzig zitten draaien!![]()
![]()
het geeft het in harde taal weer wel? ,aar ok leg me uit waarin zijn lied niet klopt anders?Do what you love, love what you do!![]()
Het is niet heel melodieus en de akkoorden zitten wat scheef. Het aantal noten in de maat is ook wat rommelig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
het geeft het in harde taal weer wel? ,aar ok leg me uit waarin zijn lied niet klopt anders?![]()
waren geen Jehova'squote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een extreem zwaar gelovige Christelijke bedrijfsleider bij m'n eerste baan.
Ik heb daar op het werk lekker Danzig zitten draaien!![]()
![]()
ik ook maar ben ook niet gefocust op 1 ding.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een extreem zwaar gelovige Christelijke bedrijfsleider bij m'n eerste baan.
Ik heb daar op het werk lekker Danzig zitten draaien!
en. goed denk dat is een punt wmb betreft hoewel het ff in heel harde taal is, maar hou ook niet van censuur.Do what you love, love what you do!![]()
bass loopje greep me in begin.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
het geeft het in harde taal weer wel? ,aar ok leg me uit waarin zijn lied niet klopt anders?
Toen mijn zusje voor de eerste keer in haar vele huwelijken ging trouwen stond mijn nichtje van amper 2 tijdens de plechtiging op en begon the zingen "what the fuck".......quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar op het werk lekker Danzig zitten draaien!
Dat kind is nog steeds de enige waar ik soms contact mee heb, broer nog beetje zusje nooit. Dat nichtje nog wel regelmatig
Geen idee wat voor geloof ze aanhingen, maar die vrouw was echt heel extreem.quote:
Die kon ontploffen als je een keer "Hallelujah!" zei als je ergens verbaasd over was, en 1 voorval vind ik gewoon te ziek om uit te typen.
En hun zoontje.....arm kind.Zo onderdrukt en afgeschermd. Zag er ook zwaar ondervoed uit, en zeer gefrustreerd.
![]()
Dat schept toch een band hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen mijn zusje voor de eerste keer in haar vele huwelijken ging trouwen stond mijn nichtje van amper 2 tijdens de plechtiging op en begon the zingen "what the fuck".......
Dat kind is nog steeds de enige waar ik soms contact mee heb, broer nog beetje zusje nooit. Dat nichtje nog wel regelmatig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen mijn zusje voor de eerste keer in haar vele huwelijken ging trouwen stond mijn nichtje van amper 2 tijdens de plechtiging op en begon the zingen "what the fuck".......
Dat kind is nog steeds de enige waar ik soms contact mee heb, broer nog beetje zusje nooit. Dat nichtje nog wel regelmatig!
![]()
Ken wel wat Jehova's van vroeger die zo leefdenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat voor geloof ze aanhingen, maar die vrouw was echt heel extreem.
Die kon ontploffen als je een keer "Hallelujah!" zei als je ergens verbaasd over was, en 1 voorval vind ik gewoon te ziek om uit te typen.
En hun zoontje.....arm kind.Zo onderdrukt en afgeschermd. Zag er ook zwaar ondervoed uit, en zeer gefrustreerd.
of hun nog steeds getuige zijn weet ik niet zeker (denk het wel) maar ik ben inmiddels een paar keer verhuisd
![]()
Ik ben er netquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde!
Je hebt weer de nodige TR's afgevinkt?![]()
![]()
nouja en wil ik zeggen over mij met muziek, iedereen eigen mening over btw, ik vond dat nog wel een ok weergave. niet alleen muziek ok, maar ook mss wel wat politiek statement.Do what you love, love what you do!![]()
Fight the system, broeder!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
nouja en wil ik zeggen over mij met muziek, iedereen eigen mening over btw, ik vond dat nog wel een ok weergave. niet alleen muziek ok, maar ook mss wel wat politiek statement.![]()
![]()
wat zeg in dat album zeggen is wel waarheid trouwens, in muziek dat maken, daar heb ik respect voor ipv. allemaal ellende doen.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo? Heb je je misdragen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beste wensen!!!
Ow I'm fucked.....:P![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed en doe ik nooit your honour![]()
![]()
hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed en doe ik nooit your honour![]()
![]()
Proost snThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Diepe shit, ouwe!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
wat zeg in dat album zeggen is wel waarheid trouwens, in muziek dat maken, daar heb ik respect voor ipv. allemaal ellende doen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: