SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
owh ik meestal 1x per week en is voor mijn eentje dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kleding 1 keer per twee weken. Heb veel kleding dus geen noodzaak om elke paar dagen te wassenBeddengoed 1 keer per week.
Maar dat is vooral omdat ik nogal door wat werkkleding ga en niet genoeg ervan heb om het twee weken op te sparen.
toch heb ik dan al een aardig volle wasmachine
Do what you love, love what you do!![]()
Werkwassen tellen niet meequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik meestal 1x per week en is voor mijn eentje dan?
Maar dat is vooral omdat ik nogal door wat werkkleding ga en niet genoeg ervan heb om het twee weken op te sparen.
toch heb ik dan al een aardig volle wasmachine
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 18:06:18 ]![]()
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
net wakker of nu al weer moe? hahaha
hoi trouwens
Neehoor al lang wakker
Wel heel moe♡♡♡♡![]()
Dat is dan jouw aanname , niet mijn probleemquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg dus ik blijf bij "Willen" maar ik snap je wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nou bij mij mss straks ook niet meer want we moeten allemaal gekeurde kleding en die moet extern gewassen worden ivm coating enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Werkwassen tellen niet mee
Vandaar dat iedereen nu voor ongeveer 2500 kleding besteld.
Dat is correctquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan jouw aanname , niet mijn probleem![]()
Ben alleen en was 2x in de week. Dekens 1x in week omdat ik die shit gekocht heb waar de naden van loslaten maar je zonder hoeslakens dus kan slapen. Moet zeggen wel heerlijke dekbedden. Maar dus ook matras hoes en kussensloop enzo. En nog 1x kleding in een week.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik meestal 1x per week en is voor mijn eentje dan?
toch heb ik dan al een aardig volle wasmachineLach met een schone bips![]()
hoe komt dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi
Neehoor al lang wakker
Wel heel moeDo what you love, love what you do!![]()
Oh, dat andere topic was al vol, oeps.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
beddengoed doe ik wel langer mee als een week eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben alleen en was 2x in de week. Dekens 1x in week omdat ik die shit gekocht heb waar de naden van loslaten maar je zonder hoeslakens dus kan slapen. Moet zeggen wel heerlijke dekbedden. Maar dus ook matras hoes en kussensloop enzo. En nog 1x kleding in een week.Do what you love, love what you do!![]()
Uhhhm dat is toch bedrijf probleem niet van jullie?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
nou bij mij mss straks ook niet meer want we moeten allemaal gekeurde kleding en die moet extern gewassen worden ivm coating enzo.
Vandaar dat iedereen nu voor ongeveer 2500 kleding besteld.Lach met een schone bips![]()
Jeetje .... je kunt toch ook een blad sla op een wrap leggen en dan oprollen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar vannacht al gehad..
Maar v wraps moet ik dingen snijden
![]()
Nee joh, iedere week wel nieuw.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
beddengoed doe ik wel langer mee als een week eigenlijk?Lach met een schone bips![]()
5 vlokjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
morgen sneeuwstorm des doods zag ik net![]()
![]()
klopt qua kosten ook daar zullen ze niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhhm dat is toch bedrijf probleem niet van jullie?
kan zeggen meeste vinden het weer overdreven en een grote kostenpost die wss beter zou zijn besteed aan wat loonsverhoging.
maar is wat hun willen
Hij is nog steeds een topper buufje van me. Godver die kerel maakt uren. Niet normaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey Buurman! Ik zag Chrisje van de week nogLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is nog steeds een topper buufje van me. Godver die kerel maakt uren. Niet normaal.![]()
![]()
wss wel, maar ze voorspelde wel sneeuw ook in westen en midden NLquote:
maar wss weg tegen de middag
2-4cm zag ik
Dus koopt personeel extra kleding en krijgen ze nog steeds niks extra aan loon. Goed initiatief wel, en wel doordachtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
klopt qua kosten ook daar zullen ze niet moeilijk over doen.
kan zeggen meeste vinden het weer overdreven en een grote kostenpost die wss beter zou zijn besteed aan wat loonsverhoging.
maar is wat hun willen
Lach met een schone bips![]()
Wat een kjoetie!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn bolletje geluk speciaal voor @:Monsterkoekie![]()
[ link | afbeelding ]![]()
* Monsterkoekie is verliefdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dacht in de ochtendquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
wss wel, maar ze voorspelde wel sneeuw ook in westen en midden NL
maar wss weg tegen de middag
2-4cm zag ik![]()
![]()
werkkleding was altijd op kosten bedrijf al, alleen er moest nu een keurmerk label in. waardoor mensen niet meer zelf mogen wassen enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus koopt personeel extra kleding en krijgen ze nog steeds niks extra aan loon. Goed initiatief wel, en wel doordacht
Ok normaal lukt het mezelf dus in een week, maar als het nog een week opsturen is en voor terug weer een week.
Iedereen moet dus 3x zoveel bestellen als nodig was.
Neequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja in de vroege ochtend daarna warmte-front vanuit zuid waardoor het in de middag allemaal weg isquote:Do what you love, love what you do!![]()
Liefde met gevoelquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zit nu met haar staart te meppen op mijn arm.
Ze is blij.![]()
![]()
Gewoon kachel hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Of een kersenpitkussentje
Of een sjaal![]()
Het kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee de wasmachine en als ik de smaak te pakken krijg de vaatwasser misschien ook nog wel
Ik denk vandaag geen Frietpan...... denk ik......![]()
![]()
Onzin, dan moet het bedrijf die extra kleding leveren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
werkkleding was altijd op kosten bedrijf al, alleen er moest nu een keurmerk label in. waardoor mensen niet meer zelf mogen wassen enzo.
Ok normaal lukt het mezelf dus in een week, maar als het nog een week opsturen is en voor terug weer een week.
Iedereen moet dus 3x zoveel bestellen als nodig was.Lach met een schone bips![]()
doen ze ook? dat was het probleem niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Onzin, dan moet het bedrijf die extra kleding leveren.
het kost mij niks extra, of mss nog minder, alleen gedoe met inleveren en weer terugkrijgen etc.Do what you love, love what you do!![]()
Oehwee sexy you in de spiegel nuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Glassex gekocht nu kan ik eindelijk mijn spiegels goed schoonmaken
Niet schrikken dan als ze schoon zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Glassex gekocht nu kan ik eindelijk mijn spiegels goed schoonmaken![]()
![]()
Noh ik loop hele dag al in joggingbroek met een croppedtrui en een knotquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oehwee sexy you in de spiegel nu![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Niet schrikken dan als ze schoon zijn
Zijn zweepslagen. Oren zijn pijnlijker.quote:
Dus mensen: een hond met geen zwapperdende oren en staart.![]()
Overal je personeelsnummer opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
doen ze ook? dat was het probleem niet.
het kost mij niks extra, of mss nog minder, alleen gedoe met inleveren en weer terugkrijgen etc.
Is je kleding dan anti-teek?![]()
Lekker sexenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Glassex gekocht nu kan ik eindelijk mijn spiegels goed schoonmakenI'm surrounded by morons!
Daarom morgen schoonmaken :pquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Niet schrikken dan als ze schoon zijn![]()
Deze vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh ik loop hele dag al in joggingbroek met een croppedtrui en een knot
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 18:16:31 ]![]()
Ach, ik heb me na het boodschappen doen in de kou en terug in huis alles afgeworpen behalve mijn haren. Ieder zo zijn comfort,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh ik loop hele dag al in joggingbroek met een croppedtrui en een knotLach met een schone bips![]()
ja labelen idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Overal je personeelsnummer op
Is je kleding dan anti-teek?
niet Perce anti teek. hoewel we daar wel dingen voor hebben voor over schoenen enzo.
Tis meer chemisch bestendig en niet brandbaar coating etc.
Moet zeggen trouwens sommige hebben echt hoop teken gehad ondanks dat, mij lusten ze blijkbaar niet.Do what you love, love what you do!![]()
Dus je bent nudist? Lijkt me veel te koud nuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, ik heb me na het boodschappen doen in de kou en terug in huis alles afgeworpen behalve mijn haren. Ieder zo zijn comfort,![]()
Kan ze gekloond worden?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
KACHEL AANquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dus je bent nudist? Lijkt me veel te koud nu![]()
![]()
Teken zijn wel kut, mijn broer lusten ze wel graag. Mij dan weer niet. Zal wel dat ze dronken van mijn poten afdonderen steeds na het bijtenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja labelen idd.
niet Perce anti teek. hoewel we daar wel dingen voor hebben voor over schoenen enzo.
Tis meer chemisch bestendig en niet brandbaar coating etc.
Moet zeggen trouwens sommige hebben echt hoop teken gehad ondanks dat, mij lusten ze blijkbaar niet.
Nee hoor, alleen met de kachel aan beter gewoon in boxer zitten dan met alle kleding aanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dus je bent nudist? Lijkt me veel te koud nuDie houtkachel stookt beetje te hard
Ik houd van honden met flapoortjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cute he die kleine voetjes en dat snoetje ❤️
Trotste mama van Ambar
daarom heb ik hem hier op 21 staan en als de wind draait soms wel 22quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik aan op 20 en dan ook nog kleren aan en dan vind ik het nog fris![]()
Ik doe altijd alsof ik tiptop benquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]door de weeks loop ik er wel tiptop bij hoor
![]()
![]()
Dm je adres ff dan kom ik ook even langs.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen met de kachel aan beter gewoon in boxer zitten dan met alle kleding aanDie houtkachel stookt beetje te hard
![]()
Ik hou van honden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van honden met flapoortjes![]()
![]()
hahaha ja lol je zou haast denken, mijn chemische gesteldheid lichamelijk is zelfs zover dat ze er spontaan van afspringen LOLquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Teken zijn wel kut, mijn broer lusten ze wel graag. Mij dan weer niet. Zal wel dat ze dronken van mijn poten afdonderen steeds na het bijten
na weet niet het valt wel op, sommige hebben het meer als andere terwijl zelfde werk.
alle grappen terna gelaten, het zijn wel linke beestjes met die ziekte. zover dat ze per stuk gemeld moeten worden ook.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn zweepslagen als ze ze wappert.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van honden met flapoortjes![]()
Oh met jou kan ik het denk ik heel goed vindenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik tiptop ben
![]()
Ken ik alles van. We hadden vroeger een Franse Basset, die deed dat ook inclusief een kontshakenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn zweepslagen als ze ze wappert.Trotste mama van Ambar
Oh die zijn oooook leukquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken ik alles van. We hadden vroeger een Franse Basset, die deed dat ook inclusief een kontshaken![]()
In de gang staan al mijn Converse en Nike Air Maxquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh met jou kan ik het denk ik heel goed vinden![]()
![]()
Is wel lekker hoor, en de ruimtes boven is met keramische kacheltjes nu om de kou eruit te houden. Scheelt me echt verschrikkelijk veel in gas. Alleen koken nog op gas nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dm je adres ff dan kom ik ook even langs.Lach met een schone bips![]()
Ik ging alleen af op alle kleurtjes. Love het systeem voor de hoge laarzen trouwens, geniaalquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In de gang staan al mijn Converse en Nike Air Max![]()
keramisch in de zin van bedoel je? elektrisch denk?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor, en de ruimtes boven is met keramische kacheltjes nu om de kou eruit te houden. Scheelt me echt verschrikkelijk veel in gas. Alleen koken nog op gas nu.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn dagelijkse Jordans zijn eraan en ga weer terug naar Air Max. Toch fijner gevoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In de gang staan al mijn Converse en Nike Air MaxLach met een schone bips![]()
Ja ook erg leukquote:Iets groter, ook actief buitenhuis en lekker ook aanhankelijk en knuffelen binnen.
Trotste mama van Ambar
Ja, klopt. Maar omdat ik ook gevel isolatie heb laten doen is dat op eco stand bij 600W in mum van tijd gewoon ook 15 graden of hoger.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
keramisch in de zin van bedoel je? elektrisch denk?Lach met een schone bips![]()
Je kunt er eindeloos mee lopen, want de neus wil nieuwe geurtjesTrotste mama van Ambar
das wel netjes, hoewel voor zover ik weet was heel huis verwarmen nog niet onwijs rendabel met elektriciteit. tenzij zonnepanelen enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar omdat ik ook gevel isolatie heb laten doen is dat op eco stand bij 600W in mum van tijd gewoon ook 15 graden of hoger.Do what you love, love what you do!![]()
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ging alleen af op alle kleurtjes. Love het systeem voor de hoge laarzen trouwens, geniaal
Wilde die stellingkast slopen maar had er de kracht niet voor.
Dus maar vullen met schoenen![]()
![]()
Wat voor een doodle?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn doodle is ook een grote knuffelbeer ❤️![]()
![]()
Klopt, en daarom is beneden alles nu hout gestooktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
das wel netjes, hoewel voor zover ik weet was heel huis verwarmen nog niet onwijs rendabel met elektriciteit. tenzij zonnepanelen enzo.Boven kom ik niet in alle ruimtes, dus niet nodig ook daar alles te verwarmen.
Die zijn ook echt te schattigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn doodle is ook een grote knuffelbeer ❤️![]()
![]()
houtstoken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en daarom is beneden alles nu hout gestooktBoven kom ik niet in alle ruimtes, dus niet nodig ook daar alles te verwarmen.
![]()
kan hier niet helaas in woningbouw huis. maar dat is wel altijd het mooiste idd.Do what you love, love what you do!![]()
Wie is jeroen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen gaat jouw doodle trouwen als ze uitgeblaft is![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die stapel converse dozenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik tiptop ben
[ link | afbeelding ]!
:')![]()
Moet de rest nog ruimenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die stapel converse dozen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De meest gewilde hont ooit.mijn doodle is een reu en behoorlijk vrouwelijk georiënteerd
![]()
![]()
Heb wel een gesloten kachel, geen open haardquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
houtstoken.![]()
kan hier niet helaas in woningbouw huis. maar dat is wel altijd het mooiste idd.
Welkom in de feesttentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
lol btw ditquote:
Bekijk deze YouTube-video
zeg maar als het herkenbaar is, LOL. te lang met honden geleefd ik denk mijn hele leven en zo herkenbaar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens
Het is tijd voor bier![]()
![]()
Ik wacht nog ff, misschien skip ik ook wel voor vandaag.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens
Het is tijd voor bier![]()
Mag ik eerst nog even gaan poepen of moet ik eerst bier pakken?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens
Het is tijd voor bierLach met een schone bips![]()
2 en versgebakken koekjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik er een kopje thee daarna krijg![]()
Gewoon poepen met een biertje in de handquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik eerst nog even gaan poepen of moet ik eerst bier pakken?![]()
Ik kan je melden dat je rijkelijk laat bentquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens
Het is tijd voor bierProost
![]()
![]()
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hen dit jaar geen schoenen gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
Dezequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon poepen met een biertje in de hand![]()
![]()
Ik heb nog nooit versgebakken koekjes in mijn leven gehad, mijn moeder gaf niet zo om koekjes bakken. En dus vers uit de oven nooit gehad. Wel oude koekjes her en der bij vriendjes die over waren van de dag ervoor.... Vers nooit.quote:Lach met een schone bips![]()
Klinkt als een mooi nieuw nummer van Lamme Frans: "Ik ga altijd poepen met een biertje in mijn hand!"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon poepen met een biertje in de hand![]()
![]()
Nou ja, je hebt ook nog wel wat zolen ze slijten aan die foto van je schoenenwinkel te zienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb dit jaar geen schoenen gekocht![]()
![]()
Ja ik heb geen houtkachel..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit versgebakken koekjes in mijn leven gehad, mijn moeder gaf niet zo om koekjes bakken. En dus vers uit de oven nooit gehad. Wel oude koekjes her en der bij vriendjes die over waren van de dag ervoor.... Vers nooit.![]()
En dan denk jij niet, laat ik zelf eens koekjes bakken om die ervaring mee te makenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit versgebakken koekjes in mijn leven gehad, mijn moeder gaf niet zo om koekjes bakken. En dus vers uit de oven nooit gehad. Wel oude koekjes her en der bij vriendjes die over waren van de dag ervoor.... Vers nooit.![]()
![]()
Mooi klote.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt niet als mijn muziek genrequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi nieuw nummer van Lamme Frans: "Ik ga altijd poepen met een biertje in mijn hand!"![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan denk jij niet, laat ik zelf eens koekjes bakken om die ervaring mee te maken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt niet als mijn muziek genre![]()
![]()
Zou het wel af maken als Baas B dan even de scheetgeluiden maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi nieuw nummer van Lamme Frans: "Ik ga altijd poepen met een biertje in mijn hand!"Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Is dat een prestatiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Krijg ik nooit opgelopen hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook nog wel wat zolen ze slijten aan die foto van je schoenenwinkel te zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou het wel af maken als Baas B dan even de scheetgeluiden maakt.!
![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zegt de man met een voetenfetisj beetje kadotjes in kinderschoenen gooien.![]()
![]()
Duidelijk niet @loveyoulongtime dus!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
Maar heb bier nu, noodgedwongen aan de HJ want ik had geen grolsch meer in de koelkast in huis. In de schuur wel (denk ik) Maar dan moet ik naar buiten dus het is niet anders...
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt alsof ik die man moet daten. Maarja hij is al bezetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
je weet dat het hier een zee van liefde is naar elkaar dus je kunt het wel vertellenquote:
Je kunt ook alleen sla etenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje .... je kunt toch ook een blad sla op een wrap leggen en dan oprollen?
Dank voor deze tip
♡♡♡♡![]()
HJ is toch prima bier?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar heb bier nu, noodgedwongen aan de HJ want ik had geen grolsch meer in de koelkast in huis. In de schuur wel (denk ik) Maar dan moet ik naar buiten dus het is niet anders...![]()
![]()
Grappig ben je welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat het hier een zee van liefde is naar elkaar dus je kunt het wel vertellen♡♡♡♡![]()
Anders had ik het ook niet hierquote:Maar Grolsch is toch wel mijn favorietje.
Nouja ik weet niet hoe oud jij bent maar ik gok van mijn leeftijd dan is Sinterklaas wel wat oudquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik die man moet daten. Maarja hij is al bezet![]()
Wat een straf om Hertog Jan te moeten drinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar heb bier nu, noodgedwongen aan de HJ want ik had geen grolsch meer in de koelkast in huis. In de schuur wel (denk ik) Maar dan moet ik naar buiten dus het is niet anders...
Ik zit ook aan de HJ en vandaag een paar bakken Grolsch meegepakt waren in de aanbieding![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
[..]
Zegt de man met een voetenfetisj beetje kadotjes in kinderschoenen gooien.
Best een leuk kleurtje toch voor de lente/zomerquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit hier aan de grolschquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Anders had ik het ook niet hierMaar Grolsch is toch wel mijn favorietje.
Converse sowiesoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En Converse en Tommy en UGG
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
![]()
![]()
Grolsch of Hertog Jan is prima. Maar met Amstel moeten ze niet aankomen, dan drink ik liever fris op een verjaardagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat een straf om Hertog Jan te moeten drinken
Ik zit ook aan de HJ en vandaag een paar bakken Grolsch meegepakt waren in de aanbieding
Ja eigenlijk ben jij verantwoordelijk voor mascara klodder haar schoenenwinkeltje. Je hebt die vrouw gewoon klassiek geconditioneerd. Pavlov zou trots zijn.quote:![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet hoe oud jij bent maar ik gok van mijn leeftijd dan is Sinterklaas wel wat oud![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best een leuk kleurtje toch voor de lente/zomer![]()
Jij lucky man! Zwarte piet zeker bij mij gestolen voor je? Ow zei ik dat hard op? Ja deed ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de grolschLach met een schone bips![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
dit jaar hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
see what you did there.Do what you love, love what you do!![]()
De mijne ook!quote:
Een keer in de maand wasmiddel en verzachter bij vullen, de hele maand remote controle kunnen wassen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
schoenen bestellen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja ik ga dat bed maar even doen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is een mooie wasmachine zegquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mijne ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een keer in de maand wasmiddel en verzachter bij vullen, de hele maand remote controle kunnen wassen
Hij kan zelfs stomen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mijne ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat worden gezonde maaltijden!![]()
![]()
Same!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, kut.... Die zag ik dus niet en tuinde er volledig in![]()
![]()
het moet niet erger worden nu dat we wasmachines moeten gaan reviewenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Zelden zo'n mooie wasmachine gezien manquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mijne ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een keer in de maand wasmiddel en verzachter bij vullen, de hele maand remote controle kunnen wassen:')![]()
Ditquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:50 schreef kree het volgende:
het moet niet erger worden nu dat we wasmachines moeten gaan reviewen♡♡♡♡![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nou ik vind t best een prijs, maar goed het is wel iets wat je bijna dagelijks gebruiktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)15/9300000188617357/
Spotgoedkoop als je 't mj vraagt
Mooi schoon washok welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mijne ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een keer in de maand wasmiddel en verzachter bij vullen, de hele maand remote controle kunnen wassenBij mij staan de wasmachine en droger achter in de schuur. In een oude natte ruimte gemaakt in 1930 ofzo
Ja kan ze naar binnen halen wel, maar dan staan ze in mijn computer kamer. Das ook weer kut. Want daar zitten de aansluitingen ook.
Zeker ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)15/9300000188617357/
Spotgoedkoop als je 't mj vraagt
Ik ben voorlopig nog wel blij met m'n Bosch van 2 - 2,5 jaar oud.![]()
![]()
Cutequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er zo weer uitzending is op Radio 49. Ik zit alvast klaar.
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Homijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er zo weer uitzending is op Radio 49. Ik zit alvast klaar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zojuist weer afgewezen door een lesbische chick (in een game)
Sorryquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
9 kilo! Da's een flinke.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mijne ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat fijn met afstandbediening?![]()
Nice!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mijne ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een keer in de maand wasmiddel en verzachter bij vullen, de hele maand remote controle kunnen wassen![]()
wtf?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke game Stiffler?Do what you love, love what you do!![]()
App op je Phonequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
9 kilo! Da's een flinke.
Is dat fijn met afstandbediening?
Ze hebben nog steeds niets uitgevonden dat de was automagisch in de machine doet belandenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
R49
Ophangen ookal nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
App op je Phone
Ze hebben nog steeds niets uitgevonden dat de was automagisch in de machine doet belanden![]()
![]()
Wel, dat kan via een stichting Addopt a @ToT. Kost en inwoning nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
App op je Phone
Ze hebben nog steeds niets uitgevonden dat de was automagisch in de machine doet belandenLach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Life is Strange: Double Exposurequote:
Maar ik kan dus reizen naar een parralel universum waar ze me nog niet heeft afgewezen
Die is me daar duur!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel, dat kan via een stichting Addopt a @:ToT. Kost en inwoning nodig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou soms wel een gedoe hoor man o manquote:
Ik woensdag weer.. is opgeschoven door oud&nieuw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klinkt vetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Life is Strange: Double Exposure
Maar ik kan dus reizen naar een parralel universum waar ze me nog niet heeft afgewezen♡♡♡♡![]()
ik zie me jou zo al voor mequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Life is Strange: Double Exposure
Maar ik kan dus reizen naar een parralel universum waar ze me nog niet heeft afgewezen
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel, dat kan via een stichting Addopt a @:ToT. Kost en inwoning nodig.![]()
![]()
Ik heb net wasgoed opgehangen en een nieuw klein wasje er weer in gedaan.![]()
![]()
Dat kwartje van Kok gaat ook njet schelen hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Krijg je gewoon subsidie voor hoor.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms wel een gedoe hoor man o man
Ik woensdag weer.. is opgeschoven door oud&nieuw![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ohh ja die film was grappig. Wel heeeel lang geleden gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie me jou zo al voor me
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb net wasgoed opgehangen en een nieuw klein wasje er weer in gedaan.Kijk doet ie dus ook zonder betalingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kwartje van Kok gaat ook njet schelen he
moet er nog steeds om lachenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohh ja die film was grappig. Wel heeeel lang geleden gezien
M'n vorige machine was duurder en die had geen WiFiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik vind t best een prijs, maar goed het is wel iets wat je bijna dagelijks gebruikt
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mocht ik de komende 2 minuten niet meer reageren: ik heb hier een trio, extra stout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zojuist weer afgewezen door een lesbische chick (in een game)wilde ze zich niet laten bekeren?
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
Mocht ik de komende 2 minuten niet meer reageren: ik heb hier een trio, extra stout!Niet mijn kadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mocht ik de komende 2 minuten niet meer reageren: ik heb hier een trio, extra stout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht ik de komende 2 minuten niet meer reageren: ik heb hier een trio, extra stout!Jij stouterd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he!
![]()
![]()
Bed klaar ❤️ als het morgen echt zulk pokke weer is ga ik denk ik morgen maar met de naaimachine in de weer![]()
Ik keek een jaar of 2 al die films nog eens terug en vond ze ineens niet zo grappig meer, denk echt te oud geworden ervoor... Terwijl ik er toen ze uitkwamen krom om lach van lachen.quote:Lach met een schone bips![]()
Moet je me wel ff ophalen hoor, ga niet fietsen in dat kutweer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bed klaar ❤️ als het morgen echt zulk pokke weer is ga ik denk ik morgen maar met de naaimachine in de weerLach met een schone bips![]()
Grapjas.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je me wel ff ophalen hoor, ga niet fietsen in dat kutweer.![]()
ik herken dat, hoewel ik moet zeggen dat ik de nieuwe comedy films ook niet echt zie nu. maar idd voor toen was het ok. en vind ze zelf nog steeds leuk, maar te vaak al gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keek een jaar of 2 al die films nog eens terug en vond ze ineens niet zo grappig meer, denk echt te oud geworden ervoor... Terwijl ik er toen ze uitkwamen krom om lach van lachen.
Justin?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bed klaar ❤️ als het morgen echt zulk pokke weer is ga ik denk ik morgen maar met de naaimachine in de weerI'm surrounded by morons!
Deze meid heeft vrijdag mar drie ‘jonge’ mannen aan een blok gewerkt heb weer even genoeg testosteron gesnoven![]()
"good boys" was nog aardig wel die ik veel later zag en moest ik nog wel om lachen.Do what you love, love what you do!![]()
cougar?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Deze meid heeft vrijdag mar drie ‘jonge’ mannen aan een blok gewerkt heb weer even genoeg testosteron gesnoven
stifflers mom gespot
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Nou niet te vaak denk ik, maar toen die American Pie films uitkwamen waren wij ook nog wel een stuk jonger en konden we ons daar nog een beetje mee identificeren. Maar nu is dat juist weer heel anders. Je bent ouder en kijkt ook weer anders tegen dat soort humor aan omdat je je er niet meer kan identificerenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik herken dat, hoewel ik moet zeggen dat ik de nieuwe comedy films ook niet echt zie nu. maar idd voor toen was het ok. en vind ze zelf nog steeds leuk, maar te vaak al gezien.Ga jij op jouw leeftijd nu nog eens aan een universiteit feestje
Volgens mij bedoelde ze het niet in positieve zin!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
cougar?
stillers mom gespot
Bekijk deze YouTube-video![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn vriend kan elk moment binnenkomen
Fijne avond allemaal en maak het niet te gek
haha. ja nee dat klopt idd, maar het brengt soort oude herinneringen terug. daarom zijn ze leuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou niet te vaak denk ik, maar toen die American Pie films uitkwamen waren wij ook nog wel een stuk jonger en konden we ons daar nog een beetje mee identificeren. Maar nu is dat juist weer heel anders. Je bent ouder en kijkt ook weer anders tegen dat soort humor aan omdat je je er niet meer kan identificerenGa jij op jouw leeftijd nu nog eens aan een universiteit feestje
Zou het nu niet meer zo zien gaan idd
Ik ben 36 en die collegas waren 50, 32 en 26. En die van 26 dacht dat ik 24 was 🥰quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
cougar?
stifflers mom gespot
Bekijk deze YouTube-video![]()
We gaan hier een zootje bouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fijne avond allemaal en maak het niet te gek
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil ze denk ik niet weer zien. Dat verpest het beeld dan wat ik er destijds van had.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou niet te vaak denk ik, maar toen die American Pie films uitkwamen waren wij ook nog wel een stuk jonger en konden we ons daar nog een beetje mee identificeren. Maar nu is dat juist weer heel anders. Je bent ouder en kijkt ook weer anders tegen dat soort humor aan omdat je je er niet meer kan identificerenGa jij op jouw leeftijd nu nog eens aan een universiteit feestje
Helemaal losgescheurdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Brother. Heb n stuk jurk dat losgescheurd is
En dit. Te veelquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze het niet in positieve zin!sinterklaaskapoentje
![]()
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We gaan hier een zootje bouwen
Owquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Brother. Heb n stuk jurk dat losgescheurd is![]()
![]()
Het waren een paar fijne dagen.
Maar deze zijn behoorlijk nodig ze heten zelfs essential![]()
https://www.ugg.com/eu/nl(...)U4aRbXBoC5foQAvD_BwE![]()
hetzelfde alleen andersomquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben 36 en die collegas waren 50, 32 en 26. En die van 26 dacht dat ik 24 was 🥰
Mij maakt leeftijd niet zoveel uit moet ik eerlijk zeggen, sowieso boven de 25 mss zijn die grenzen mss er niet zo meer als in puber leeftijd. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Doet het echt, wilde dat ik het nooit gedaan had. Zelfde als Tour of Duty terugkijken paar jaar terug. Dat is serieus iets wat groots was in mijn jeugd verworven tot een slechte soap.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ze denk ik niet weer zien. Dat verpest het beeld dan wat ik er destijds van had.Lach met een schone bips![]()
Neuhquote:I'm surrounded by morons!
Dus je hebt hem geen vers koekje gegeven, dan is zijn reactie gewoon terecht!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zo’n bek heeft hij niet tegen mij irl hoorLach met een schone bips![]()
Nee ik kan niet zomaar aan iedereen koekjes uitdelen!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus je hebt heb geen vers koekje gegeven, dan is zijn reactie gewoon terecht!sinterklaaskapoentje
![]()
¤150quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Het waren een paar fijne dagen.
Maar deze zijn behoorlijk nodig ze heten zelfs essential![]()
https://www.ugg.com/eu/nl(...)U4aRbXBoC5foQAvD_BwE
Neuhquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]wat ben jij opstandig vandaag
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik kan niet zomaar aan iedereen koekjes uitdelen!
Ja dan krijg je dit... En bedankt hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik kan niet zomaar aan iedereen koekjes uitdelen!
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Sommige films worden beter als je ze nog eens kijkt. Anderen.... Zo zag ik Fight Club opnieuw maar het was niks met mijn voorkennisquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet het echt, wilde dat ik het nooit gedaan had. Zelfde als Tour of Duty terugkijken paar jaar terug. Dat is serieus iets wat groots was in mijn jeugd verworven tot een slechte soap.:')![]()
ik las van professor tihsllub, dat nou eenmaal jonger vrouwen op oudere mannen vielen. en andersom.Do what you love, love what you do!![]()
O is het nu mijn schuld dat hij zich niet kan gedragen?! @Dotteke kan dat wel gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dit... En bedankt he![]()
Zoals al eerder gemeld, Hotel Rwanda de 2e keer.... tranen....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sommige films worden beter als je ze nog eens kijkt. Anderen.... Zo zag ik Fight Club opnieuw maar het was niks met mijn voorkennisLach met een schone bips![]()
Een likje aan je oorlelquote:I'm surrounded by morons!
Mag hij zijn schoen zetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fijne avond allemaal en maak het niet te gek![]()
Je weet dat Fogels in deze tijd van het jaar bijgevoerd moeten wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O is het nu mijn schuld dat hij zich niet kan gedragen?! @:Dotteke kan dat wel gewoon
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: