Geen Heta in de prummeliek graag. Niet dat ik keek sowieso maar okee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
1. Littler
2. Humphries
3. Cross
4. Van Gerwen
5. Bunting
6. Heta
7. Dobey
8. Price
Al zie ik Michael Smith altijd graag.
Ik zie het ook wel dit worden (wel evt. de Decker ipv Rock), Price en Wright net genoeg gedaan op het WK icm nationaliteit.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef Nober het volgende:
Humphries
Littler
Van Gerwen
Cross
Bunting
Price
Wright
Rock of Van den Bergh
5 nationaliteiten. Telt allemaal mee.
Je hoeft als nieuwslezeres geeneens meer je woorden af te maken bij de NOS.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ze nemen iedere analfabeet aan bij de NOS zo te lezen.
MaAr HiJ hEeFt EeN lEuKe AcTquote:Op zondag 5 januari 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Heta in de prummeliek graag. Niet dat ik keek sowieso maar okee.
Beste slowtv naast Harry Mensquote:Op zondag 5 januari 2025 11:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ttien-uur-komen-voor
VisTV goden
Slimme jongen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Gian hep genoeg gecasht bij viaplay en is op weg naar de zon.
@IkGeefEnkelLikes is Vincent.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:18 schreef wimderon het volgende:
Zeg het maar, welke user is Vinsaint? En Damian?
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ed Stoop genot.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ttien-uur-komen-voor
VisTV goden
Dit is echt heel kut.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Doet iedere keer wat anders bij euro tours, maar komt nogal geforceerd over bij een type Heta.
Edje is al een paar jaar gestopt.quote:
Al zin in WK 2026?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is het rendac gifje? Ik heb het nodig
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:41 schreef Tomasoc7 het volgende:
@OfficialPDC @BetMGMUK Surely has to be this, most accurate one yet ​
(made by @AlfieUTD180)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |