SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dichtbij, dat scheelt. Als het moet kan ze het lopend af. Maar dat doen we nietEcho's vind ik ook leuk idd, vraa vaak wat wat is enzo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben er nooit meer echt boos om. Zat in een rolstoel uiteindelijk. Prima, ik kan nu best redelijk wat goed na zoveel jaar revalidatie.
Zijn van die dingen die bij het leven horen @Dotteke![]()
A lekker bakkie in de OP
Had mij ook net een lekker bakkie gepakt, heerlijk zo op de vroege morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, we lijken wat dat betreft wel op elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben er nooit meer echt boos om. Zat in een rolstoel uiteindelijk. Prima, ik kan nu best redelijk wat goed na zoveel jaar revalidatie.
Zijn van die dingen die bij het leven horen @:Dotteke
'Ik zeg altijd het zijn de kleine ongemakken van het leven'. En kijken naar wat je wel kan en wat niet.
Er valt toch niets aan te veranderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er valt vooral niks te veranderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, we lijken wat dat betreft wel op elkaar
'Ik zeg altijd het zijn de kleine ongemakken van het leven'. En kijken naar wat je wel kan en wat niet.
Er valt toch niets aan te veranderen.![]()
Ook dat heb ik, alleen ik kan niet goed lopen en zit in de scootquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat ik kruip van de pijn zal niemand ooit zien
Maar het nadeel is dat de kinderen hier niet door hebben hoeveel pijn ik heb.
Bij Henk zegggen ze altijd , laat maar ik doe dat wel voor je.
Bij mij zeggen ze dat nooit omdat ik ondanks alle pijn nooit klaag of iets zeg.
Mama kan je even een boodschap doen, ik voel mij niet zo lekker.
Ik (verrek van de pijn) zeg natuurlijk kind doe ik dat even voor je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wat kapoet is is kapoet. Ik ben vooral blij dat ik nog kan genieten van de leuke dingen. De kleinkinderen op zien groeien. Af en toe iets leuks met ze kan gaan doen. En vooral jullie kan bolkuhquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er valt vooral niks te veranderen.
wat een heftigheid op de vroege morgen. Ik kan mij moeilijk vorstellen de mooie dingen te zien van het leven als je dusdanig beperkt bent als jullie, chapeau hoor!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar kijk naar je eigen vrouw UN daar heb ik ook echt respect voor hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
wat een heftigheid op de vroege morgen. Ik kan mij moeilijk vorstellen de mooie dingen te zien van het leven als je dusdanig beperkt bet als jullie, chapeau hoor!
IK denk dat iedereen wel een lot draagt waar hij of zij mee moet dealen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Greysquote:U bent vroeg deze morgen
DIe is meestal rond deze tijd in een keer vertrokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb al genoeg gezegd. Zelfs @:KillemWieft reageert niet meer
Nou jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GreysU bent vroeg deze morgen
Odin is vroeg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oquote:zijn net kleine kinderen he, vroeg present.
Zou je denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe is meestal rond deze tijd in een keer vertrokken![]()
![]()
Ik denk hier nooitquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: