SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een interessante TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had "Negeren maar" als TT, dus maar even gewacht op iemand met meer inspiratie
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zie m'n laatste post vorige topicquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gelezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie m'n laatste post vorige topic
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen "Amy is boos" als TT?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Negeren maar" als TT, dus maar even gewacht op iemand met meer inspiratie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uiteraard is dat wat jij denkt/ ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar waar je op reageerde was m.i. niet onaardig tegen je, voor anderen ook niet.
Hij maakte een grapje maar jij ging gelijk in defensieve modus.
Ik weet beter, je weet niet wat er speelt.♡♡♡♡![]()
Absoluut.quote:
ben je nu die serie aan het negeren of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Negeren maar" als TT, dus maar even gewacht op iemand met meer inspiratie![]()
![]()
Inmiddels wordt t steeds onduidelijker wie er achterbaks isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb jou daarom ook nog nooit genegeerd HCnog nooit
♡♡♡♡![]()
Was jij niet ook van de stripclub?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie m'n laatste post vorige topic
In Tilburg ofzo?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amy does Dallas kwam ik wel tegen op the Hub maar ze ligt op de bank onder een dekentje dus dat is hem niet volgens mijquote:![]()
Dankjewel dat je nog een reactie geeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard is dat wat jij denkt/ ziet.
Ik weet beter, je weet niet wat er speelt.
Zie post #276 en 280 van het vorige topic
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 00:12:20 ]![]()
Ow, wat is dit?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij niet ook van de stripclub?
In Tilburg ofzo?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet er wel aan aantal die het 100% zeker NIET zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Inmiddels wordt t steeds onduidelijker wie er achterbaks is![]()
![]()
wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Tilburg ofzo?hij staat niet bij madam tussaud toch
![]()
![]()
Heul erg lang geleden kwamen we nogal eens in de toen enige stripclub van Tilburg ja. Omdat we dan niet naar huis wilden en die na 4 uur nog open was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Tilburg ofzo?
Ontzettend succes was dat altijd. Goed lam nog even de gare stripclub in
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet er wel aan aantal die het 100% zeker NIET zijn.
Wie is achterbaks?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Geheel volgens dienstregeling komt de grommert weer het bolkstation binnenrollen zoals elke vrijdagavond
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoe heet die tentquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heul erg lang geleden kwamen we nogal eens in de toen enige stripclub van Tilburg ja. Omdat we dan niet naar huis wilden en die na 4 uur nog open was.
Ontzettend succes was dat altijd. Goed lam nog even de gare stripclub in![]()
![]()
Ja, ik denk dan terug aan iets wat iemand in het verleden gezegd heeft en zet automatisch mn werkwoorden in de verleden danquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
washij staat niet bij madam tussaud toch
Nou, dat komt voornamelijk omdat ik met de bus richting de kroeg was omdat koud en nat. Anders had ik nog in de kroeg gezeten ipv hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Geheel volgens dienstregeling komt de grommert weer het bolkststation binnenrollen zoals elke vrijdagavond
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: