Ik ben trots op je niet-top-3-score?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #2
1. @:Scorpion_17 52
2. @:Madhouse11 50 (na shootouts)
3. @:BufordTJustice 50
Demagoog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.
Ik ken hem niet als een blaag, maar zo zie je maar wat tv met mensen doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Normaal is het een vervelende blaag. Dat viel me zojuist erg mee. Zo kan het dus ook…
Wanneer is de setpauze? Kan ik een biertje halen...quote:
Lag Toon toen met één been in het graf of met ..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken hem niet als een blaag, maar zo zie je maar wat tv met mensen doet.
Beste voorbeeld wat ik kan geven:
Toen Toon overleed had Michael allerlei commerciële verplichtingen staan voor geld en hij moest Protour gooien. Heeft alles afgezegd om bij de uitvaart te zijn. Dan neem ik mijn hoed af. Zo is die gewoon.
9-darter Heta en Woodhouse die over het podium heen springtquote:
SPOILER: Deze cameltoe vinden jullie ook wel leuk (ok)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sow Michael gaat naar een begrafenis van een dartsmaat die veel te vroeg is overleden? Toe maar!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken hem niet als een blaag, maar zo zie je maar wat tv met mensen doet.
Beste voorbeeld wat ik kan geven:
Toen Toon overleed had Michael allerlei commerciële verplichtingen staan voor geld en hij moest Protour gooien. Heeft alles afgezegd om bij de uitvaart te zijn. Dan neem ik mijn hoed af. Zo is die gewoon.
Past niet zo dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lag Toon toen met één been in het graf of met ..
Oh wacht.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijk, en nu naaktSPOILER: Deze cameltoe vinden jullie ook wel leuk (ok)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie ik de ware liefhebbers vanaf maandag weer in het kjoe schoel topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |