SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nattekat op 03-01-2025 22:58:53 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zo ver hiervandaan woont ie immers nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef DaMart het volgende: [..] Nou, @:Nattekat ziet dat waarschijnlijk dus niet
.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag dat geurstokjesding en die ] uit de OP?
Ja en de plaatjes weer gewoon op [img=720]quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat geurstokjesding mag blijven, maar die ] moet er per direct uitquote:
Mijn weerapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo ver hiervandaan woont ie immers niet
Ik praat geen nerds.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de plaatjes weer gewoon op [img=720]
Hoeveel kilo geeft die aan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weegapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...
Ja, geen idee, maar die staat onder de gaapcaaf @DeZwabberquote:
Niet echt sneeuw weer dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weegapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...
Dat de plaatjes net zo breed zijn als het topic ipv allerlei verschillende breedtes hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat geen nerds.
Wat bedoel je?
Is Zwab een gaapcaaf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee, maar die staat onder de gaapcaaf @:dezwabber
TILquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de plaatjes net zo breed zijn als het topic ipv allerlei verschillende breedtes hebben
Uhm ja nou, dat weet ik niet, maar hij heeft gaapcaaf gemaaktquote:
Ik zag nog een slee in de schuur laatstquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de slee hoeft niet afgestoft te worden.
Schaatsen niet uit het vet ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de slee hoeft niet afgestoft te worden.
Alleen als je naar de kunstijsbaan gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsen niet uit het vet ?
Misschien moet ik ze ook even laten slijpen, in dat gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als je naar de kunstijsbaan gaat.
Ik zal het overwegenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed zo, wil je een koekje?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je in een plaatje de cijfertjes in de img tag zet kun je het formaat wijzigen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje creepy dit, maar okquote:
Ben je wel gewend van mij toch?quote:
Eet lekker weg hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik had die katjang pedis gewoon niet moeten kopen.
Kunnen jullie ook de huillach doen?quote:
Ja, dit kan wel op het lijstje.quote:
Een chocolate chip cookiequote:
quote:
Weer misselijk gevreten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik had die katjang pedis gewoon niet moeten kopen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook de huillach doen?
Dat is mijn favoriet.
Lekker snacken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef Ama het volgende:
Ik vermaak mij ook wel.
[ link | afbeelding ]
quote:
*geeft stronkje broccoliquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb een nieuw werkwoord geïntroduceerd
*trots
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit kan wel op het lijstje.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou gisteren met de bonbons?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alsof dat een dagelijks event is.
*Schuift Wattenschijfje naar vorenquote:
Wil je ruilen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Wattenschijfje naar voren
*schudt schijfje wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Wattenschijfje naar voren
Ik heb een zak kroepoek leeggevroten, dan lijkt het veel terwijl het net wat minder is dan veelquote:
Volgens mij krijg ik niet 100% alles mee wat hier gebeurdquote:
Denk dat dat verstandiger is jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een zak kroepoek leeggevroten, dan lijkt het veel terwijl het net wat minder is dan veel
Dat worden dus ook gewoon extra stapjes, morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een zak kroepoek leeggevroten, dan lijkt het veel terwijl het net wat minder is dan veel
En gezonder dan tjipsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
Zal ik nog wat BiGa in de frituur gooien?
Wat voor bonbons?quote:
Ja jij denkt dat ik zomaar ga verzakenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat worden dus ook gewoon extra stapjes, morgen.
quote:
Het antwoord op je vraag is viesssssquote:
Ja zo'n zakkie conimex is maar 75 gram, en die gaat net zo snel leeg als een zak chipsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat dat verstandiger is ja
Jij denkt dat ik denk ?quote:
18,5, maar heb ook lekker de keuken gepoetst vandaagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
12.080 hier, vind ik prima voor een thuiswerkdagje
Malmalsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is viesssss
Het antwoord op je vraag is smeriggggg
Het antwoord op je vraag is ja ja ja ja
Kan je ook vies de keuken poetsen ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18,5, maar heb ook lekker de keuken gepoetst vandaag
Dan kun je hem daarna nog een keertje poetsenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je ook vies de keuken poetsen ?
Ik werkte ook thuis, niet eens buiten geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
12.080 hier, vind ik prima voor een thuiswerkdagje
Heb je wel 37.000 stapjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je hem daarna nog een keertje poetsen
Ik ben helaas 3x buiten geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werkte ook thuis, niet eens buiten geweest
O, ik moet de badkamer nog schoonmakenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik moet de badkamer nog schoonmaken
Die stapjes komen gewoon door het lopen, met poetsen zet je er niet zoveelquote:
LIVESTREAMquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*checkt in paniek kalenderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo extraquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stapjes komen gewoon door het lopen, met poetsen zet je er niet zoveel
Dat laatstequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een burgerlijk boterhammetje maken of een belachelijk hysterische ovenschotel?
Ben jij iemand die standaard bammetjes in huis heeft?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een burgerlijk boterhammetje maken of een belachelijk hysterische ovenschotel?
Echt nietquote:
quote:
Dat is wel heel erg plebserig, bewaart die het zeker ook nog in de vriezerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij iemand die standaard bammetjes in huis heeft?
Ja maar jij moet de hele tijd omlopen naar de kraan natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, tegenwoordig mijn vaste dag voor dit festijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*checkt in paniek kalender
Het is pas vrijdag
Pauper gespotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brood heb ik altijd wel in huis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Wat is er nou creepy aan een wollige falabella in arbeidsdraf?
Die kun je gewoon van 2 kanten bedienden zoals bij elk eiland truusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij moet de hele tijd omlopen naar de kraan natuurlijk
Dat is een Shitlander en die zijn groterquote:
Ik heb altijd een paar potten pindakaas op voorraad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brood heb ik altijd wel in huis.
Heb jij een eiland?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je gewoon van 2 kanten bedienden zoals bij elk eiland truus
Ik heb een paar cavia's op voorraad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd een paar potten pindakaas op voorraad.
Hoezo maak jij het dan in 1x 34 miljoen miljard keer smeriger ?quote:
Ja weet ik veel hoe die knollen er allemaal uitzienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een Shitlander en die zijn groter
Nou zegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo maak jij het dan in 1x 34 miljoen miljard keer smeriger ?
Schiereilandquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe die knollen er allemaal uitzien
quote:
Dat is een gave, van mijn moeder georven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo maak jij het dan in 1x 34 miljoen miljard keer smeriger ?
Wie heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was het WK pijltjes prikken.Op naar bedje toe
Tot morgen allen
Oke, intrigerend.quote:
En blij dat je ermee bentquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een gave, van mijn moeder georven.
Ja ik zou haast een open dag moeten gaan organiseren zodat iedereen mijn keuken kan zien, jullie zijn er schijnbaar allemaal erg gefascineerd doorquote:
Voel je je nu speciaal?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou haast een open dag moeten gaan organiseren zodat iedereen mijn keuken kan zien, jullie zijn er schijnbaar allemaal erg gefascineerd door
Dat roep jij wel vaak dat ik dat benquote:
Als je het lijntje van de bergen in Noorwegen doortrekt ontdek je een oeroude bergketen die loopt van Noorwegen naar de Highlands in Schotland naar het Atlasgebergte in Marokko tot aan de Appalachen in de VS.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit zo eens naar dat Scandinavië te kijken en dat heeft eigenlijk een hele rare vorm.
Inb4 je hebt zelf een rare vorm (ja dat weet ik)
Klopt, wel niveautjequote:
Tot die tijd zit je helemaal volgeboekt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op 29 maart houdt mijn social streak op![]()
(Op zaterdag)
Wel een goed scheldwoord.quote:
Rare lijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het lijntje van de bergen in Noorwegen doortrekt ontdek je een oeroude bergketen die loopt van Noorwegen naar de Highlands in Schotland naar het Atlasgebergte in Marokko tot aan de Appalachen in de VS.
Ja, fascinerend vind ik datquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het lijntje van de bergen in Noorwegen doortrekt ontdek je een oeroude bergketen die loopt van Noorwegen naar de Highlands in Schotland naar het Atlasgebergte in Marokko tot aan de Appalachen in de VS.
Ja je bent zelf ook een hele bijzonderequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, wel niveautje
sPeCiAl
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot die tijd zit je helemaal volgeboekt?
Nou ja, ik ben niet iedereens kopje thee nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent zelf ook een hele bijzondere
Toen de T-rex nog korte armpjes had?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja lang lang lang geleden...
Ik kijk minstens een uur per dag (soms wel 4 uur) naar kaarten en heb 24/7 Google Maps open staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, fascinerend vind ik dat
Een paar jaar geleden kon ik mij ook ernstig vermaken met GoogleMaps en dan die hoogte kaarten oid
En jeuk aan zijn naveltje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen de T-rex nog korte armpjes had?
Waar kijk je nu?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk minstens een uur per dag (soms wel 4 uur) naar kaarten en heb 24/7 Google Maps open staan.
Ja, verbazingwekkend he?quote:
Beetje zo'n groene thee in een afwijkend smaakjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet iedereens kopje thee nee.
Ik kijk soms nog naar mijn auto van 15 jaar geleden op Streetview.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk minstens een uur per dag (soms wel 4 uur) naar kaarten en heb 24/7 Google Maps open staan.
Dan maar de vlammenwerper er opquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Minivriezer is nog steeds niet ontdooid. Heb wel vier keer gecontroleerd of de stekker er echt wel uit was. Vorige keren ging het veel sneller
Ik zag laatst groene thee met kokosquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zo'n groene thee in een afwijkend smaakje
Een poort naar het verleden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog naar mijn auto van 15 jaar geleden op Streetview.
Ik zit nu bij Spitsbergen (duh)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florida ergens, wilde weten hoe de Everglades ook alweer liepen, zomaar.
Is voor negers.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst groene thee met kokos
Nu ben ik best wel into kokos (inb4 US met: is voor negers), maar dat lijkt me dan toch wel wat vies.
Oke, correctiequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij begint pas in februari weer, geloof ik
Zo dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van deze website.
https://www.kakhiel.nl/po(...)tje-puntje-8-screens
Oh die heb ik hier gewoon thuis liggen, vind die best lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst groene thee met kokos
Nu ben ik best wel into kokos (inb4 US met: is voor negers), maar dat lijkt me dan toch wel wat vies.
Je steekt ze geregeld in de hens?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Die negerkapsels met die haarlak krullen willen ook best fikken kan ik je vertellen.
Teringquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van deze website.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die heb ik hier gewoon thuis liggen, vind die best lekker
'Zo dan'quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van deze website.
Smaakt gewoon als een nizza kokos koekjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het niet voor elkaar om die smaken met elkaar te combineren, in mijn hoofd.
Oh, die zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smaakt gewoon als een nizza kokos koekje
Nee was eenmalig. Kreeg al 4 keer die haren in mijn bier. Aansteker erbij en woem fikken. Wel weer uitgegooid met bier.quote:
Op de Kampina groeit heiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:51 schreef UitStraling het volgende:
Als kokos voor blanke consumptie geschikt zou zijn dan zou het wel groeien op de Kampina, of in de Drunense Duinen of aan de Noordzeekust.
Mus en slet rijmt niet eensquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van deze website.
Misschien smaakt dat wel heel erg lekker maar is nog gewoon niemand op het idee gekomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de Kampina groeit hei
Eet smakelijk verder
Snel, vraag er patent op aanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien smaakt dat wel heel erg lekker maar is nog gewoon niemand op het idee gekomen.
Ze moet je niet dus is ze een slet. Juuuuuistquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Dat mannen ook meteen met "slet" gaan strooien. Dat weet je toch niet? Noem haar dan een domme kut ofzo als je op je pik getrapt bent.
Ahhhh ik voorzag al brandende kruizenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee was eenmalig. Kreeg al 4 keer die haren in mijn bier. Aansteker erbij en woem fikken. Wel weer uitgegooid met bier.
Waren toen met 5 man in een reggae bar vol negers, zijn daarna toch maar naar een oud Hollandse kroeg gegaan .
Wat zit jij nou weer iedereen in het gezicht te geeuwen?quote:
Nee er was daarna niet eens een ruzieachtige sfeer wat me wel verbaasde.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhh ik voorzag al brandende kruizen
Hij had haar beter een frigide kier kunnen noemen dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze moet je niet dus is ze een slet. Juuuuuist
Met zo'n meppelig zuur geurtje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer iedereen in het gezicht te geeuwen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n meppelig zuur geurtje.
Jouw caafs geeuwen toch weleens in je gezicht?quote:
Is dat zelfde als Emmens?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n meppelig zuur geurtje.
Dat is niet zuur. Die adem ruikt gewoon naar stront.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw caafs geeuwen toch weleens in je gezicht?
Ja, ik bedoelde ook niet dat het zuur was, maar moest gelijk aan geeuwende caafs in je gezicht, denkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet zuur. Die adem ruikt gewoon naar stront.
Die vind ik eigenlijk ideaal, kun je nog eens wat extra uurtjes werken en die kunnen gewoon kokerellen terwijl je zelf aan het gamen of aan het lezen of belangrijke dingen aan doen bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had haar beter een frigide kier kunnen noemen dan.
Vooral als ze net een keutel hebben gegeten. Vegans met hun putluchten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook niet dat het zuur was, maar moest gelijk aan geeuwende caafs in je gezicht, denken
"Laat ik even lekker gaan geeuwen in dat mens dr gezicht."quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als ze net een keutel hebben gegeten. Vegans met hun putluchten.
Dat wijf dat steeds met haar grote hoofd en bulderende stem half in ons huis hangt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Laat ik even lekker gaan geeuwen in dat mens dr gezicht."
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wijf dat steeds met haar grote hoofd en bulderende stem half in ons huis hangt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wijf dat steeds met haar grote hoofd en bulderende stem half in ons huis hangt.
bietje muuchquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer iedereen in het gezicht te geeuwen?
goah noar oe tottenhoopquote:
jamaar... heb net een pdf van 560 pagina's gevonden over de militaire campagnes van DER KAISERquote:
Hebben Honten soms ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet zuur. Die adem ruikt gewoon naar stront.
*Bombastic side eyequote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jamaar... heb net een pdf van 560 pagina's gevonden over de militaire campagnes van DER KAISER
Overdag rustig aan maar vanaaf gaan we uitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag allemaal voor leuke dingen doen?
niks moetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:11 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag is de dag dat de kerstversiering opgeruimd moet worden![]()
Nog maar 355 dagen tot de volgende kerst
Helloquote:
Was dat niet 6 januari, volgens de traditie. Met 3 koningen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:11 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag is de dag dat de kerstversiering opgeruimd moet worden![]()
Nog maar 355 dagen tot de volgende kerst
Heb volgende week geen tijd om het te doen, dus moet er vandaag aan gelovenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat niet 6 januari, volgens de traditie. Met 3 koningen?
Ik had het trouwens gelijk na de Kerst al weg
O ja dan moet je wel natuurlijk. Succesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb volgende week geen tijd om het te doen, dus moet er vandaag aan geloven
Morguhquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel te vroeg. Waarom ben ik nu al wakker?
gewoom nog een week extra uitstellenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb volgende week geen tijd om het te doen, dus moet er vandaag aan geloven
Ja. Haha, dat wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhGeen idee, maar zo heb je wel wat aan je dag
Ik zal hem een klap verkopen als ik jou wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Haha, dat wel.
En nu gaat mijn wekker ook nog eens af. 🤔
Ja, gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem een klap verkopen als ik jou was
Mooi zo. En nu aan de koffie, de dag goed beginnen. Of aan de thee wat jij lekker vindt.quote:
Dan ga ik voor een thee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. En nu aan de koffie, de dag goed beginnen. Of aan de thee wat jij lekker vindt.
Lekker genieten dan maar. Ik ben van de koffie, Ieder zijn smaak.quote:
Ja, lekker genieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten dan maar. Ik ben van de koffie, Ieder zijn smaak.
"Persoon die een AI bot nadoet"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:34 schreef sacha het volgende:
Online forumdiscussie over Club-Mate en andere onderwerpen
• Een online forumdiscussie op 3 januari 2025 draaide om de Duitse energiedrank Club-Mate, waarbij gebruikers hun ervaringen en meningen deelden.
• Sommige gebruikers prezen Club-Mate als een stimulerend alternatief voor Red Bull, terwijl anderen het te duur vonden in vergelijking met vergelijkbare dranken.
• De discussie breidde zich uit naar de populariteit van Club-Mate onder hackers in Europa, met speculaties over de verspreiding via de Chaos Computer Club.
• Naast Club-Mate werden diverse andere onderwerpen besproken, waaronder plannen om planken op een autodak te binden, een aankomende vakantie naar Duitsland, en ervaringen met thuisbezorgdiensten.
• Verschillende gebruikers deelden hun dagelijkse bezigheden en plannen, zoals het eten van pasta met bolognese saus, het halen van een pakketje uit een pakketkluis en een uitstapje naar buiten.
• Er waren ook wat grappige en sarcastische opmerkingen, zoals de vergelijking van Club-Mate met 'weerbaarheidsdrankje' en de discussie over de vermeende voordelen van de drank.
• Het forumgesprek illustreert een typische online conversatie met een mix van persoonlijke anekdotes, productbesprekingen, humor en zijdelingse discussies over uiteenlopende onderwerpen.
Hey DaMartquote:
De ochtende dat ik nuchter bloed moet prikken vind ik altijd de hel omdat ik geen koffie kan drinkenquote:
nee, ze hebben zeker weer een of andere exotische vleermuis gegetenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie iets gehoord over dat nieuwe chinese virus waardoor de ziekenhuizen weer vol liggen?
Nope, not falling for it again.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie iets gehoord over dat nieuwe chinese virus waardoor de ziekenhuizen weer vol liggen?
Mogen we weer thuisblijven?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Covid kwam uit een labquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze hebben zeker weer een of andere exotische vleermuis gegeten
echt, mensheid verdiend de straffen van moeder natuur
Ik heb een tijdje terug iets gelezen over een vrirus maar weet niet meer of dat in China wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Ahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt door een bepaalde groep geroepen zonder enig bewijs te hebben ervoor ja
Maar dan ben ik "raar" en mezelf aan het "isoleren".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag altijd thuisblijven
O dat is toch al heel lang daar? Veel longontstekingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
ik zie het alleen op insta voorbij komen maar ze zeggen dat het een soort griep is
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja? hmm oke dan gaat alles misschien gewoon goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is toch al heel lang daar? Veel longontstekingen.
O lekker dan, ziet er niet best uit daarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
ik zie het alleen op insta voorbij komen maar ze zeggen dat het een soort griep is
Ik gebruik soms wel eens coupert, maar die staat vrijwel altijd uit, alleen bij bepaalde sites waar ik normaal niet bestel gebruik ik het wel eensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
niemand hier die zo'n browser extensie gebruikt toch?
Die vuige kutcommunisten wilden gewoon het opstandige volk onderdrukken maar het liep een beetje uit de handquote:
Nog een filmpjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een filmpje
Bekijk deze YouTube-video
Moet je maar snel terug naar NL komen, veel veiliger dan daar zo dichtbij die chinezenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat het weer zo uit de hand loopt
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik "raar" en mezelf aan het "isoleren".
k wil niet terugquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar snel terug naar NL komen, veel veiliger dan daar zo dichtbij die chinezen
Laten we het niet hopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Misschien hecht het zich deze keer aan de vaccins die we gehad hebben en gaan die mensen allemaal doodquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
wat dacht je van al die russen, die gaan het daar ook gewoon overnemenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar snel terug naar NL komen, veel veiliger dan daar zo dichtbij die chinezen
Zou wel beter zijn voor de aarde, als 90% van de mensen verdwijnt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hecht het zich deze keer aan de vaccins die we gehad hebben en gaan die mensen allemaal dood
50% zou ook al flink helpen hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn voor de aarde, als 90% van de mensen verdwijnt.
Ik wil ineens bij een minderheid van 10% behoren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor je al. Slecht 8% van de wereld is blankquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wil ineens bij een minderheid van 10% behoren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoor je al. Slecht 8% van de wereld is blank
Ja na mijn tijd graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aarde boeit dat allemaal niet zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uit principe dat die idioten geen gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hecht het zich deze keer aan de vaccins die we gehad hebben en gaan die mensen allemaal dood
Denk dat China inmiddels de grootste investeerder in Afrika is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stoppen met ontwikkelingshulp
Wij hebben allemaal ons DNA aan laten passenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uit principe dat die idioten geen gelijk krijgen.
Als dat zo makkelijk ging dan wil ik graag wat meer krullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal ons DNA aan laten passen
Ontbossing, overbevissing, plastic eilanden, moderne kunst, monocrops, lithium mijnen, uitsterven diersoorten, koraalriffen. De mensheid is een plaagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De aarde boeit dat allemaal niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |