SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nattekat op 03-01-2025 22:58:53 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zo ver hiervandaan woont ie immers nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef DaMart het volgende: [..] Nou, @:Nattekat ziet dat waarschijnlijk dus niet
.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag dat geurstokjesding en die ] uit de OP?
Ja en de plaatjes weer gewoon op [img=720]quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat geurstokjesding mag blijven, maar die ] moet er per direct uitquote:
Mijn weerapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo ver hiervandaan woont ie immers niet
Ik praat geen nerds.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de plaatjes weer gewoon op [img=720]
Hoeveel kilo geeft die aan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weegapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...
Ja, geen idee, maar die staat onder de gaapcaaf @DeZwabberquote:
Niet echt sneeuw weer dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weegapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...
Dat de plaatjes net zo breed zijn als het topic ipv allerlei verschillende breedtes hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat geen nerds.
Wat bedoel je?
Is Zwab een gaapcaaf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee, maar die staat onder de gaapcaaf @:dezwabber
TILquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de plaatjes net zo breed zijn als het topic ipv allerlei verschillende breedtes hebben
Uhm ja nou, dat weet ik niet, maar hij heeft gaapcaaf gemaaktquote:
Ik zag nog een slee in de schuur laatstquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de slee hoeft niet afgestoft te worden.
Schaatsen niet uit het vet ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de slee hoeft niet afgestoft te worden.
Alleen als je naar de kunstijsbaan gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsen niet uit het vet ?
Misschien moet ik ze ook even laten slijpen, in dat gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als je naar de kunstijsbaan gaat.
Ik zal het overwegenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed zo, wil je een koekje?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je in een plaatje de cijfertjes in de img tag zet kun je het formaat wijzigen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje creepy dit, maar okquote:
Ben je wel gewend van mij toch?quote:
Eet lekker weg hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik had die katjang pedis gewoon niet moeten kopen.
Kunnen jullie ook de huillach doen?quote:
Ja, dit kan wel op het lijstje.quote:
Een chocolate chip cookiequote:
quote:
Weer misselijk gevreten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik had die katjang pedis gewoon niet moeten kopen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook de huillach doen?
Dat is mijn favoriet.
Lekker snacken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef Ama het volgende:
Ik vermaak mij ook wel.
[ link | afbeelding ]
quote:
*geeft stronkje broccoliquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb een nieuw werkwoord geïntroduceerd
*trots
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit kan wel op het lijstje.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou gisteren met de bonbons?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alsof dat een dagelijks event is.
*Schuift Wattenschijfje naar vorenquote:
Wil je ruilen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Wattenschijfje naar voren
*schudt schijfje wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Wattenschijfje naar voren
Ik heb een zak kroepoek leeggevroten, dan lijkt het veel terwijl het net wat minder is dan veelquote:
Volgens mij krijg ik niet 100% alles mee wat hier gebeurdquote:
Denk dat dat verstandiger is jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een zak kroepoek leeggevroten, dan lijkt het veel terwijl het net wat minder is dan veel
Dat worden dus ook gewoon extra stapjes, morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een zak kroepoek leeggevroten, dan lijkt het veel terwijl het net wat minder is dan veel
En gezonder dan tjipsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
Zal ik nog wat BiGa in de frituur gooien?
Wat voor bonbons?quote:
Ja jij denkt dat ik zomaar ga verzakenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat worden dus ook gewoon extra stapjes, morgen.
quote:
Het antwoord op je vraag is viesssssquote:
Ja zo'n zakkie conimex is maar 75 gram, en die gaat net zo snel leeg als een zak chipsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat dat verstandiger is ja
Jij denkt dat ik denk ?quote:
18,5, maar heb ook lekker de keuken gepoetst vandaagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
12.080 hier, vind ik prima voor een thuiswerkdagje
Malmalsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is viesssss
Het antwoord op je vraag is smeriggggg
Het antwoord op je vraag is ja ja ja ja
Kan je ook vies de keuken poetsen ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18,5, maar heb ook lekker de keuken gepoetst vandaag
Dan kun je hem daarna nog een keertje poetsenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je ook vies de keuken poetsen ?
Ik werkte ook thuis, niet eens buiten geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
12.080 hier, vind ik prima voor een thuiswerkdagje
Heb je wel 37.000 stapjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je hem daarna nog een keertje poetsen
Ik ben helaas 3x buiten geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werkte ook thuis, niet eens buiten geweest
O, ik moet de badkamer nog schoonmakenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18,5, maar heb ook lekker de keuken gepoetst vandaag
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik moet de badkamer nog schoonmaken
Die stapjes komen gewoon door het lopen, met poetsen zet je er niet zoveelquote:
LIVESTREAMquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*checkt in paniek kalenderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo extraquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stapjes komen gewoon door het lopen, met poetsen zet je er niet zoveel
Dat laatstequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een burgerlijk boterhammetje maken of een belachelijk hysterische ovenschotel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |