SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nattekat op 03-01-2025 22:58:53 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zo ver hiervandaan woont ie immers nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef DaMart het volgende: [..] Nou, @:Nattekat ziet dat waarschijnlijk dus niet
.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag dat geurstokjesding en die ] uit de OP?
Ja en de plaatjes weer gewoon op [img=720]quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat geurstokjesding mag blijven, maar die ] moet er per direct uitquote:
Mijn weerapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo ver hiervandaan woont ie immers niet
Ik praat geen nerds.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de plaatjes weer gewoon op [img=720]
Hoeveel kilo geeft die aan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weegapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...
Ja, geen idee, maar die staat onder de gaapcaaf @DeZwabberquote:
Niet echt sneeuw weer dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weegapp zegt bij ons in de ochtend sneeuw en regen met 1 graad boven 0, maar temperatuur loopt op naar 10 graden in de middag...
Dat de plaatjes net zo breed zijn als het topic ipv allerlei verschillende breedtes hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat geen nerds.
Wat bedoel je?
Is Zwab een gaapcaaf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee, maar die staat onder de gaapcaaf @:dezwabber
TILquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de plaatjes net zo breed zijn als het topic ipv allerlei verschillende breedtes hebben
Uhm ja nou, dat weet ik niet, maar hij heeft gaapcaaf gemaaktquote:
Ik zag nog een slee in de schuur laatstquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de slee hoeft niet afgestoft te worden.
Schaatsen niet uit het vet ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de slee hoeft niet afgestoft te worden.
Alleen als je naar de kunstijsbaan gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsen niet uit het vet ?
Misschien moet ik ze ook even laten slijpen, in dat gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als je naar de kunstijsbaan gaat.
Ik zal het overwegenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed zo, wil je een koekje?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je in een plaatje de cijfertjes in de img tag zet kun je het formaat wijzigen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje creepy dit, maar okquote:
Ben je wel gewend van mij toch?quote:
Eet lekker weg hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik had die katjang pedis gewoon niet moeten kopen.
Kunnen jullie ook de huillach doen?quote:
Ja, dit kan wel op het lijstje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |