SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Is de puntentelling veranderd?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tranen gelachen onnozel gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er wordt nu zo snel achter elkaar gepost....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hele avond al hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt nu zo snel achter elkaar gepost....![]()
![]()
Wij checken dat Paradise hotel die van vroeger was beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar geen mentionquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
reactie waarvan je wist dat ie ging komen![]()
is een bestaand ras!![]()
![]()
2224Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
2225quote:
gaat snelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je krijgt nu 1 punt per koffie in de ochtendquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kunnen we gebrokenglas ook wel afschrijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je krijgt nu 1 punt per koffie in de ochtend![]()
![]()
Er ligt hier trouwens sneeuwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee wel regenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier nog geen vlokje gevallen![]()
![]()
Hij haalt met zijn snelheid sowieso ToT makkelijk in.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunnen we gebrokenglas ook wel afschrijven
Ik wacht nog steeds op mijn bakkie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
de hele dag hier, afgewisseld met regen of hagel. Maar nu begint het te blijven liggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier nog geen vlokje gevallenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, ik bedoelde buiten natuurlijk.quote:
Net plakje cake met slagroom gehad
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Was ie net zo lekker als dat ie eruit zag?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde buiten natuurlijk.
Net plakje cake met slagroom gehad![]()
![]()
Veel lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was ie net zo lekker als dat ie eruit zag?
Het gaat immers niet om het uiterlijk
Die mensen die nu die nep paradise hotel kijken kennen het originele programma met charla en dave niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet ik tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel lekkerder
Het gaat immers niet om het uiterlijk![]()
![]()
Dan moet ik wel heel veel koffie drinkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je krijgt nu 1 punt per koffie in de ochtend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je komt al een aardig eindquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel koffie drinken![]()
![]()
Het sneeuwt hier al.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weggeven, je moet namelijk delen met anderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel koffie drinken
das al een minpunt hoor dat je niet eens aan ons andere koffieliefhebbers denkt
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
weggeven, je moet namelijk delen met anderen.
das al een minpunt hoor dat je niet eens aan ons andere koffieliefhebbers denkt![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@gebrokenglas verkeerd mentionen is ook een minpuntquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
weggeven, je moet namelijk delen met anderen.
das al een minpunt hoor dat je niet eens aan ons andere koffieliefhebbers denkt![]()
![]()
* gebrokenglas bestelt morgen een enorm groot koffiezetapparaat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Pics!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bestelt morgen een enorm koffiezetapparaat.:')![]()
Even een slaapbolkje voor JussieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* drakin neemt maar weer een slok theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik mention niemand verkeerd
Nietus, GG hoort gewoon een streepje te hebben vind ik.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat hij een streepje voor heeft op iedereen: zijn we het allemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nietus, GG hoort gewoon een streepje te hebben vind ik.
Een streepje tussen gebroken en glas....not so much![]()
![]()
Maar dat heeft ie nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nietus, GG hoort gewoon een streepje te hebben vind ik.![]()
van mij mag dat dus welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Streepje voor?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar kan ie mooi een streep doorheen zettenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou op hoor. Dadelijk komen @:KillemWieft zijn stijve witte sportsokken ook weer ter sprake![]()
![]()
Werklaptop maakt dichtgeklapt. Morgen nog maar wat verder klooien.
* Fogel is niet tevredenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik las naaktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef Fogel het volgende:
Werklaptop maakt dichtgeklapt. Morgen nog maar wat verder klooien.
* Fogel is niet tevreden
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Echte bazen hebben alleen kleine letters in hun username:')![]()
Deze keer nietquote:
I'm surrounded by morons!
Deze manquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echte bazen hebben alleen kleine letters in hun username![]()
![]()
Dacht nog, je moet als man wel uitkijken als je naakt je laptop dicht klapt
Oh ja?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mwah, niet als je een micropenis hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Dacht nog, je moet als man wel uitkijken als je naakt je laptop dicht klapt
I'm surrounded by morons!
Dat mag ik van mij ook welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij mag van mij ook wel een hoofdletter
Dan roep je me maar zo @DrakinDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, niet als je een micropenis hebt
@Soury wat vond je van Hungover games?I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:53 schreef JustinK het volgende:
Alleen de allerbesten hebben 2 hoofdletters in hun naam
Heb je 'm in de sneeuw gelegd?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, niet als je een micropenis hebt![]()
Maar dan hoor je me nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag ik van mij ook wel
Dan roep je me maar zo @:Drakin![]()
![]()
Hannover games is hetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het the hangover games was![]()
Als er maar gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het the hangover games wasI'm surrounded by morons!
Je bent gewoon bescheidenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echte bazen hebben alleen kleine letters in hun usernameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1mm koud?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je 'm in de sneeuw gelegd?
CEBiT!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoel, de een een streepje in de naam, de ander door de naam.
Heel eerlijk ik heb het na 15 minuten afgezet. Ik vond The Hangover erg leuk, maar ik geef het wel een tweede kansquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja dat snap ik is er weer een slachtoffer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoel, de een een streepje in de naam, de ander door de naam.Iedereen is een kutlultrut
FFquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik is er weer een slachtoffer?![]()
Dat klinkt een beetje hetzelfde als "ik heb 2 stukjes Vienetta gepakt als toetje" en dan vergeten te zegget dat het 2x een halve was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:53 schreef JustinK het volgende:
Alleen de allerbesten hebben 2 hoofdletters in hun naam![]()
Ik heb kaas trouwens en deze gaat veel te snel op.
Iets met monniken kaas en je maakt er soort bloemetjes mee en eet het dan op.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja dat wist ik al, nou ja niet verrassendquote:Iedereen is een kutlultrut
Omg dat doe ik gewoon niet. Toch alleen dus ik vreet die meuk op zonder dat iemand het zietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje hetzelfde als "ik heb 2 stukjes Vienetta gepakt als toetje" en dan vergeten te zegget dat het 2x een halve was.![]()
![]()
![]()
zo dus
En lekker
Gewoon 1 stukje dus. Een helequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg dat doe ik gewoon niet. Toch alleen dus ik vreet die meuk op zonder dat iemand het ziet
monk cheese dacht ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die ken ik! Naam weet ik ook nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou ja, gelijk weer een half jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, nou ja niet verrassend![]()
Tja het zal me worst zijn als ik eerlijk ben.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik klik geen linkjes meer aan. Die cfeg oid van je is een reden waarom ik geen linkjes aanklikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Tete de Moine
En ik heb ook zo'n schraapmes erbij maar dan van kunststofDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik lig er ook niet wakker van.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja het zal me worst zijn als ik eerlijk ben.![]()
bloemetjeskaas![]()
Ik moet snel weer eens kijken of er meer is in de winkel, want ik heb al een heleboel stukjes gehadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wat is een cfegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik klik geen linkjes meer aan. Die cfeg oid van je is een reden waarom ik geen linkjes aanklik
:')![]()
Rare klant, steekje los denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien even kijken naar de laatste posts?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wat moet je daar dan voor doen? Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
100 gecs jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat stuurde jij van youtube hier. Iets van 100 cfeg.
Trauma aan overgehouden?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien even kijken naar de laatste posts?Dat is 3 dagen geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarschijnlijk is het de schuld van de RaboBankquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wat moet je daar dan voor doen? Hoe dan?
Iedereen is een kutlultrut
Nee. Is voor mij niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
100 gecs ja
Trauma aan overgehouden?
![]()
niet eens aan beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan terugzoeken.
Ze gaan hier teringsnel man![]()
![]()
Heeft ook geen zin als je de reeks bekijkt is er één met minder posts, dus bezem.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan terugzoeken.
Ze gaan hier teringsnel manIedereen is een kutlultrut
Gevonden.quote:
Ik was even bang dat 't mijn schuld zou zijn. Maar is niet zo.
Kon het me ookal niet voorstellen![]()
![]()
kon ik me ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gevonden.
Kon het me ookal niet voorstellen![]()
![]()
Waarom jouw schuldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gevonden.
Kon het me ookal niet voorstellen
imposiblequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit ik me net te bedenken waarom het mijn schuld zou zijn als hij een ban krijgt
je krijgt alleen een ban voor wat je zelf doet en daarom accepteren de meeste hem ook gewoon met alle lof die er bij hoort enzo![]()
![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ow sorryquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee en die dingen mogen dan ook niet besproken worden
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
imposible
je krijgt alleen een ban voor wat je zelf doet en daarom accepteren de meeste hem ook gewoon met alle lof die er bij hoort enzo
Heb ook altijd om de haverklap een ban. Dikke prima.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
imposible
je krijgt alleen een ban voor wat je zelf doet en daarom accepteren de meeste hem ook gewoon met alle lof die er bij hoort enzo
Maar dat gaat altijd van 3 tot 30 dagen.
Niet een half jaar![]()
![]()
Ik zeg niks...... Na een paar perm-bans door overijverige wannabe's ga je ze waarderenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ook altijd om de haverklap een ban. Dikke prima.
Maar dat gaat altijd van 3 tot 30 dagen.
Niet een half jaar![]()
![]()
De bans?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zeg niks...... Na een paar perm-bans door overijverige wannabe's ga je ze waarderen
Of de wannabe's? Wie zijn wannabe's in deze?![]()
Beter dat ik ff niks meer zeg nu, laatste tijd gaat het net zo lekker met mijn Notes en ik heb nog de planning om mod te worden dit jaar.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De bans?
Of de wannabe's? Wie zijn wannabe's in deze?sinterklaaskapoentje
![]()
Waar wil je mod van worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter dat ik ff niks meer zeg nu, laatste tijd gaat het net zo lekker met mijn Notes en ik heb nog de planning om mod te worden dit jaar.....:')![]()
Admin forumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar wil je mod van worden?![]()
Zal die stijgende lijn zich dit jaar voortzetten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
Dit jaar nog 0, maar vorig jaar in totaal meer dan al die jaren daarvoor.
BB komt eraan dus ik vrees dat mijn aantal wat gaat oplopen deze maandenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal die stijgende lijn zich dit jaar voortzetten?
Joh ze wilden mij zelfs als mod maar moesten even tijdje wachten omdat ik om de haverklap een ban hadquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter dat ik ff niks meer zeg nu, laatste tijd gaat het net zo lekker met mijn Notes en ik heb nog de planning om mod te worden dit jaar.....![]()
![]()
Even the sex lives of college girls kijken, guilty pleasure
Ik heb al heel vaak backspace gedaan en op m'n handen gezeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal die stijgende lijn zich dit jaar voortzetten?![]()
![]()
Dat was ook niet erg succesvolquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh ze wilden mij zelfs als mod maar moesten even tijdje wachten omdat ik om de haverklap een ban had
Leef jij zo mee met de BB bewoners?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
BB komt eraan dus ik vrees dat mijn aantal wat gaat oplopen deze maandenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
op the Hubquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Even the sex lives of college girls kijken, guilty pleasure![]()
![]()
Het is je gegund knulquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Weet jij meer dan dat ze mij vertellenIk ben heel goed met de admins hier
![]()
![]()
Ik vind het wel leuk jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leef jij zo mee met de BB bewoners?Iedereen is een kutlultrut
Met alles waar je op kan zeiken zeuren en zuigen denk ik daarom heb ik ze ook op negeer gezet, schijnt besmettelijk te zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leef jij zo mee met de BB bewoners?![]()
![]()
Vreselijk.quote:
Wel leuke contacten aan overgehouden waar ik nooit van gedacht had dat ik daar nog regelmatig mee klets![]()
![]()
Ik vind dat zo raar een user op ignore zetten. Wat voor nut heeft dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Met alles waar je op kan zeiken zeuren en zuigen denk ik daarom heb ik ze ook op negeer gezet, schijnt besmettelijk te zijnIedereen is een kutlultrut
Ja iedereen naar Amy toequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
die heb ik niet, mag ik dan bij jou komen kijken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar dat helpt toch ook niet echt want als iemand degene quote dan zie je het alsnog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar een user op ignore zetten. Wat voor nut heeft dat?![]()
Ah, dan leuk dat er een forum voor is! En kun je je beter een beetje inhouden, zodat je geen ban krijgtquote:
Dat gaat @Soury vast lukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dan leuk dat er een forum voor is! En kun je je beter een beetje inhouden, zodat je geen ban krijgt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
die heb ik niet, mag ik dan bij jou komen kijkenVolgens mij denken jullie dat het een heel ander soort serie isquote:
Is gewoon een goede slechte college comedy serie
Dank jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat helpt toch ook niet echt want als iemand degene quote dan zie je het alsnog.Maar slaat nergens op, je kan ook gewoon iemand negeren.
Maarja dat is soms lastig. Zeker in NWS of POL.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank jeMaar slaat nergens op, je kan ook gewoon iemand negeren.
![]()
als het was wat ik eerst dacht dan had ik hem ook wel op the Hub kunnen vinden dus: NEE wij hebben geen verkeerde ideeen over die seriequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij denken jullie dat het een heel ander soort serie is
Is gewoon een goede slechte college comedy serie![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij denken jullie dat het een heel ander soort serie is
Is gewoon een goede slechte college comedy serie
Uw ADH vitamine Worst
Jij was anders aardig happerig vandaagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
De ene is wat beter in negeren dan de ander
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 23:47:44 ]![]()
als je de helft van die zure en zuigerige opmerkingen die niet gequote worden al niet ziet dan is de rest wel door te komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maarja dat is soms lastig. Zeker in NWS of POL.![]()
NWS lees ik maar post er zelden, en via feedback zie ik de ergernissen vanzelf . POL kom ik nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maarja dat is soms lastig. Zeker in NWS of POL.Iedereen is een kutlultrut
Ik ben er heel slecht inquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
De ene is wat beter in negeren dan de ander![]()
![]()
En dan mis je context. Is lastig soms.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je de helft van die zure en zuigerige opmerkingen die niet gequote worden al niet ziet dan is de rest wel door te komen.
Jij komt er verder zelden tot niet volgens mij?![]()
Jij misschien niet dan. Maar van hema weet ik het zo net nog nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
als het was wat ik eerst dacht dan had ik hem ook wel op the Hub kunnen vinden dus: NEE wij hebben geen verkeerde ideeen over die serie
Ik reageer als iemand bewust onaardig doetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij was anders aardig happerig vandaag
Dat heeft niks te maken met mensen die een ander op ignore zetten♡♡♡♡![]()
Nee joh, ik wist het welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij misschien niet dan. Maar van hema weet ik het zo net nog nietUw ADH vitamine Worst
Ik lig gewoon onder een dekentje op de bank.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Koud zeg, toch maar warme bedje inCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar waar je op reageerde was m.i. niet onaardig tegen je, voor anderen ook niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik reageer als iemand bewust onaardig doet
Dat heeft niks te maken met mensen die een ander op ignore zetten
Hij maakte een grapje maar jij ging gelijk in defensieve modus.![]()
waar ik allemaal kom is best prive.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan mis je context. Is lastig soms.
Jij komt er verder zelden tot niet volgens mij?
Geen idee wat de context was maar zonder context reageren is vaak veel leuker, dat haalt het bittere en zure aroma er wat af.![]()
Hema heeft ook the Hub dus die zou ook beter moeten wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij misschien niet dan. Maar van hema weet ik het zo net nog niet![]()
![]()
Ik heb jou daarom ook nog nooit genegeerd HCquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lieve mensen moet je niet negeren
Alleen achterbaksenog nooit
![]()
Ik weet niet, zelfs als iemand bewust onaardig doet, zou ik proberen dat te negeren. Heb altijd het idee dat ze het juist doen om een reactie te krijgen en dat plezier gun ik ze dan niet.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ken wederom de context niet maar ik weet uit ervaring dat sommige opmerkingen zo ver terug gaan dat het bijna niet te vatten is voor de gemiddelde omstander en dat het gewoon puur zuig gedrag is maar goed ik ben pas nieuw hier in DTS dus ik bemoei me niet te veelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar waar je op reageerde was m.i. niet onaardig tegen je, voor anderen ook niet.
Hij maakte een grapje maar jij ging gelijk in defensieve modus.![]()
Oh, dus niet zo maar in het openbaar, dat is wel netjes!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar ik allemaal kom is best prive.
Geen idee wat de context was maar zonder context reageren is vaak veel leuker, dat haalt het bittere en zure aroma er wat af.
Of in de schoen van je vriendin, dat was een vreemd topic
daarom is die neger functie voor sommige mensen heel handigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet, zelfs als iemand bewust onaardig doet, zou ik proberen dat te negeren. Heb altijd het idee dat ze het juist doen om een reactie te krijgen en dat plezier gun ik ze dan niet.![]()
Misschien ben ik ietwat naïef daarinquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet, zelfs als iemand bewust onaardig doet, zou ik proberen dat te negeren. Heb altijd het idee dat ze het juist doen om een reactie te krijgen en dat plezier gun ik ze dan niet.![]()
![]()
nee of in de laatste date...... ik zeg gewoon ff niksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dus niet zo maar in het openbaar, dat is wel netjes!
Of in de schoen van je vriendin, dat was een vreemd topic![]()
Holk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom is die neger functie voor sommige mensen heel handig
Heb m gelukkig zelf niet nodig
Totdat een keer de bom barst en ik al mn frustraties eruit gooi
Zie #276quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
ken wederom de context niet maar ik weet uit ervaring dat sommige opmerkingen zo ver terug gaan dat het bijna niet te vatten is voor de gemiddelde omstander en dat het gewoon puur zuig gedrag is maar goed ik ben pas nieuw hier in DTS dus ik bemoei me niet te veel![]()
![]()
klinkt romantischquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het
Totdat een keer de bom barst en ik al mn frustraties eruit gooi![]()
![]()
* gebrokenglas hoopt dat dat moment nooit komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het
Totdat een keer de bom barst en ik al mn frustraties eruit gooi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zat eigenlijk al klaar met popcorn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas hoopt dat dat moment nooit komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Verstandig, jij die me steeds koffie blijft serverenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas hoopt dat dat moment nooit komt.
Over serveren gesproken, denk dat er nog wel een biertje in kan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, misschien moeten we het gewoon een keer doormaken, een woeste, tot op het bot getergde Amy.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk al klaar met popcorn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
TOT OP HET BOT!1!1!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we het gewoon een keer doormaken, een woeste, tot op het bot getergde Amy.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh nee hoor, heb nog geen zin in vakantiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk al klaar met popcorn.
Ja, doe ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, jij die me steeds koffie blijft serveren![]()
Voortaan gewoon lekkere kopjes thee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat de moderne manier om te zeggen dat je zin hebt om te neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we het gewoon een keer doormaken, een woeste, tot op het bot getergde Amy.![]()
![]()
Ben er anders best aan toe. Bij voorkeur ergens warm.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb nog geen zin in vakantie
* gebrokenglas verslikt zich in een chipje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is dat de moderne manier om te zeggen dat je zin hebt om te neuken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben er anders best aan toe. Bij voorkeur ergens warm.ZON & BIER
![]()
![]()
Ik denk niet dat jij mij zover kan krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we het gewoon een keer doormaken, een woeste, tot op het bot getergde Amy.
Met m'n lamme reet op een strandstoel liggen.quote:
Zo ben ikquote:
Vet romantisch
De frikandellen liggen al klaar
Ik misschien niet. Nouja, je weet het niet...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij mij zover kan krijgenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
Vet romantisch
De frikandellen liggen al klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht vol spanning afquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik misschien niet. Nouja, je weet het niet...
Net in de kroeg nog rijkelijk bittergarnituur op, en kaas en worstplankje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
Vet romantisch
De frikandellen liggen al klaar*burp*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: