zelden, al kijk ik graag mee met vrienden @ChevyCaprice @3rr0r . Ik had @GGMM nog uitgenodigd maar hij had er geen zin in. Pure haat richting F1quote:
Maar die zijn er toch ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:09 schreef KingRoland het volgende:
had laatst nog geroepen dat er koppen moeten rollen bij dat vliegtuigongeluk in Korea. Dat zijn toch wel stevige teksten @:flitsbezorger
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]Dit is jouw beste post van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens 50 bij bullquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog 2 bull finishes nodig dan win ik 25 euro
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]Ik vind dit ordinair in de moderne zin van het woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Turkje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog 2 bull finishes nodig dan win ik 25 euro
Obi?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even een oud gifje van Mikel opzoeken.
Dit mag van mij wel in een spoilerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
Kwam deze nog tegen, veel plezier.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |