Dat moet ik dan weer een half jaar aanhoren maar heb het er eigenlijk wel voor over.quote:
quote:Like Alert
03-01-2025 @ 22:06:05
Degoudgekleurdecavia heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #117 Alweer pauze."
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
Mannen die denken dat ze thuis wel wat te vertellen hebben.
Latgenotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
Sowieso vind ik vaak het begin het leukste, laatste dagen voelen vaak aan als een anticlimax.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer van deze laatste paar dagen, eigenlijk was V Gerwen - Rydz de laatste leuke partij.
De invloed van Toto.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef Degoudgekleurdecavia het volgende:
Van gerwen heeft een betje gezet op 7-0
Mannen die een vrouw hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
Als je daar net zo losgeslagen en ongenuanceerd post als in NWS geheel terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:06 schreef KingRoland het volgende:
in POL krijg ik altijd wel een ban aangenaaid
Die Poolse was dan zeker ook kaalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te vertellen, maar misschien ben ik geen man.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso vind ik vaak het begin het leukste, laatste dagen voelen vaak aan als een anticlimax.
De enige manier om thuis wat te vertellen te hebben is door er als enige te wonen, dat is wel waar jaquote:
Eens, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso vind ik vaak het begin het leukste, laatste dagen voelen vaak aan als een anticlimax.
Ik heb het hier gewoon voor het zeggen hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |