Kampioen van de armoede.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef inZanity het volgende:
Appeltje eitje dit. Had Littler bij z'n eerste titelwinst wel een goede tegenstander gegund in plaats van dit veredelde oefenpotje.
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo discussieer jij over een brievenbus?!
Wel terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef Casual-T het volgende:
Oef, pijnlijk deze: "He’s taking the piss, Luke littler he’s taking the piss" 🎶🎶
inZanity, jeetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef inZanity het volgende:
Appeltje eitje dit. Had Littler bij z'n eerste titelwinst wel een goede tegenstander gegund in plaats van dit veredelde oefenpotje.
Leuk, welke brievenbus komt er:)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegeven
Stukje boomerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Ik zat nog even gezellig in m'n eentje in een gesloten topic.
Ach jongen, hoe kom je bij zo'n illusie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegeven
Draafknaapjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs je blauwe draafknaapjes hadden door dat ie dicht was![]()
Mis je toch de modrechtenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |