SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje![]()
2009vibes.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
finishing:
LL 54,5 %
MvG 14,3 %
avg ongeveer gelijk.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik ben kapot. Ook al 50 minuten moeten wachten met ze allen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Minuut of 3 gedart. Hoog tijd voor pauze.![]()
Van deze oogbalaids heeft Flash geen 7 sets nodig hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op deze manier kan zelfs Flash het nog afkijkenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Aardappels vlees groenten ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
finishing:
LL 54,5 %
MvG 14,3 %
avg ongeveer gelijk.![]()
Echt hopeloos bij Van Gerwen. Begon al in die allereerste leg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
finishing:
LL 54,5 %
MvG 14,3 %
avg ongeveer gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Laat mij ff dat topic openen joh lamlul![]()
![]()
Ik heb ook altijd moeite met finishen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
finishing:
LL 54,5 %
MvG 14,3 %
avg ongeveer gelijk.What can change the nature of a man?![]()
Ik was nog super langzaam ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Laat mij ff dat topic openen joh lamlul
pindazakje![]()
Als je dit al zo makkelijk doet op je 17e... Dan hoef je iig niet meer tot je 67e te werken als je op niveau blijft
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Laat mij ff dat topic openen joh lamlul
What can change the nature of a man?![]()
Ze noemen jou ook wel Bryan Brobbey.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd moeite met finishen.![]()
Heel Vlijmen aan de beademingOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |